جمع بندی TechCrunch+: شخصیت های مشتری، محتوایی که طنین انداز می شود، معیارهای کارایی که VC ها دوست دارند

من چند روز پیش تولد یکی از دوستانم را با یک گروه بزرگ جشن گرفتم و فهمیدم که تشخیص اینکه چه کسی نمی تواند یک آهنگ را حمل کند در حالی که کل اتاق یک آهنگ را می خواند چقدر سخت است.

همین امر در مورد استارت‌آپ‌های B2B SaaS نیز صدق می‌کند: از آنجایی که بسیاری از آنها عموماً بر نسبت‌های LTV:CAC متمرکز هستند، می‌تواند راه خوبی برای پنهان کردن معیارهای ضعیف باشد.

تقسیم ارزش طول عمر مشتری بر هزینه جذب مشتری بینش های مفیدی ارائه می دهد، اما داده های نگهداری تاریخی شما چقدر دقیق است و چقدر جمع آوری کرده اید؟


مقالات کامل TechCrunch+ فقط برای اعضا در دسترس است
از کد تخفیف استفاده کنید TCPLUSROUNDUP برای صرفه جویی 20٪ از اشتراک یک یا دو ساله


ایگور شاورسکی، یکی از شرکای شرکت VC Waveup می‌گوید: «امروزه، سرمایه‌گذاران روی سایر معیارهای کارایی که تصویر قابل‌اعتمادتر و جامع‌تری از کارایی سرمایه استارت‌آپ ارائه می‌دهند، بزرگنمایی می‌کنند، و شما نیز باید همینطور».

در این ستون TC+، او فرمول و معیارهایی را برای محاسبه «مدت زمانی طول می کشد تا هزینه های جذب مشتری پرداخت شود» ارائه می دهد.

اکنون که VCها بیشتر به بررسی دقیق متمایل شده‌اند، کاهش بازپرداخت CAC و «توجه ویژه» به نحوه عملکرد قانون 40 دلیلی بر این است که تیم شما می‌داند چگونه جهت‌دار حرکت کند. سرمایه گذاران آن را دوست دارند.

شاورسکی می نویسد: «طبق تجربه من، برخی از شرکت ها می توانند در دو سه ماهه به جایگاه خوبی برسند، اما به طور متوسط ​​حدود یک سال طول می کشد. “همه چیز به شدت وضعیت شما بستگی دارد.”

با تشکر برای خواندن،

والتر تامپسون
مدیر تحریریه، TechCrunch+
شخصیت اصلی شما

چگونه از شخصیت های داده محور برای بهبود اساسی تجربه مشتری استفاده کردیم

مجموعه آواتار افراد.  نمادهای نمایه آواتار افراد مختلف.  آواتار کاربر.  زن و مرد با ملیت های متفاوتی روبرو هستند.  پرتره مردان و زنان.  مجموعه شخصیت ها  تصویر برداری.

اعتبار تصویر: هانا پلونساک (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ

من دائماً از تعداد استارتاپ ها شگفت زده می شوم نه شخصیت های مشتری را توسعه دهید

بسیاری از تیم‌ها به‌جای استخراج اطلاعات از تعاملات کاربر برای ایجاد آواتارهایی که مشتریان واقعی را نشان می‌دهند، قضاوت و حدس‌های خود را در مورد آنچه مردم دوست دارند یا دوست ندارند جایگزین می‌کنند.

Gary Sabin، معاون مدیر محصول، می‌گوید که شرکت او “به اعداد و ارقام” و “به 250 نقطه داده نگاه کرده است” تا “خدمات مبتنی بر شخص را در پیاده‌سازی، پشتیبانی مشتری و موفقیت مشتری” توسعه دهد.

پس از یک سال، این شرکت رتبه‌بندی رضایت مشتری و امتیاز NPS بالاتری را به دست آورد. سابین می گوید: «این شخصیت ها برای ما کار می کنند. «داده‌های مشتری شما می‌تواند شما را به سمت ایجاد شخصیت‌هایی سوق دهد که بیشترین اهمیت را در پایگاه مشتریانتان دارند.»

گاهی اوقات لازم است روابط مدرسه استارتاپ خود را قطع کنید

اعتبار تصویر: Haje Kamps / TechCrunch

با توجه به تعداد استارتاپ‌هایی که از کالج‌ها و دانشگاه‌ها به وجود می‌آیند، منطقی است که بسیاری از دانشگاهیان در C-suites قرار بگیرند. اما آیا این لزوماً چیز خوبی است؟

هفته گذشته، در TechCrunch Early Stage، برایان هیتر، ویرایشگر سخت‌افزار، با شریک عمومی SOSV، Pae Wu، درباره مشارکت با تیم‌هایی که شامل اساتید و دانشجویان می‌شوند صحبت کرد.

وو می‌گوید: «برخی بخش‌ها وجود دارند که می‌تواند به خوبی کار کند که اعضای تیم موسس شما در دانشگاه باقی بمانند.

ما همیشه این را در بیوتکنولوژی و داروسازی سنتی می بینیم. اما در انواع دیگر موقعیت‌ها، رک و پوست کنده می‌تواند برای شرکت مشکل‌ساز شود و برای بنیان‌گذارانی که تمام وقت هستند مشکل‌ساز شود.»

از سوفی بپرسید: STEM OPT من 30 روز دیگر منقضی می شود، گزینه های من چیست؟

چهره تنها در ورودی پرچین پیچ و خم که پرچم آمریکا در مرکز آن قرار دارد

اعتبار تصویر: Bryce Durbin / TechCrunch

سوفی عزیز

STEM OPT من یک ماه دیگر منقضی می شود و شرکت من مرا در قرعه کشی H-1B امسال ثبت نکرد.

مطمئن نیستم الان چه گزینه هایی دارم. کمک!

– بی خوابی در سیلیکون ولی

چگونه استارت آپ ها می توانند محتوای اجتماعی تولید کنند که در واقع طنین انداز باشد

جاش ماچیز، شریک در Redpoint، و رشاد اسیر، رئیس محتوا در Redpoint، در مورد "چگونه استارتاپ خود را به یک ستاره اجتماعی تبدیل کنیم؟" در TechCrunch Early Stage در بوستون در 20 آوریل 2023. اعتبار تصویر: Haje Jan Kamps / TechCrunch

جاش ماچیز، شریک در Redpoint، و رشاد اسیر، رئیس محتوا در Redpoint، در 20 آوریل 2023 در TechCrunch Early Stage در بوستون در مورد “چگونه استارتاپ خود را به یک ستاره اجتماعی تبدیل کنیم” صحبت کردند. اعتبار تصویر: Haje Jan Kamps / TechCrunch

چیزی دردناک در مورد تماشای پست یک شرکت در رسانه های اجتماعی در تلاش برای ویروسی شدن یا پرش به یک روند وجود دارد. همیشه به من یک جمله وحشتناک می دهد، “چطوری بچه های همکار؟” حس درونی.

ربکا اسکوتاک هفته گذشته با رشاد اسیر (سرپرست محتوا) و جاش ماچیز (شریک) از Redpoint Ventures صحبت کرد تا نظرات آنها را در مورد اینکه چگونه مارک های جوان می توانند اصالت را ارائه دهند، دریافت کند.

چیزی که ما در اینجا واقعاً یاد گرفته‌ایم این است که خیلی بهتر است آن را بیرون بیاوریم، آن را ارسال کنیم – شبیه به یک استارت‌آپ – و در واقع فقط ببینیم که آیا موفقیت‌آمیز است یا نه، زیرا اگر تمایل به موفقیت آن را داشته باشید، می‌توانید سرمایه‌گذاری کنید. ماچیز گفت.