جمع آوری تجارت الکترونیکی Rainforest تنها چند ماه پس از آخرین بودجه خود 20 میلیون دلار افزایش می دهد-TechCrunch

چهار ماه پس از اعلام آخرین بودجه ، تجارت الکترونیکی Rainforest مستقر در سنگاپور دور 20 میلیون دلاری پیش از سری A را به رهبری Monk’s Hill Ventures بسته است. سایر شرکت کنندگان شامل January Capital ، Crossbeam Venture Partners ، Amasia و Lo & Behold Group ، به همراه سرمایه گذاران بازگشتی Nordstar و Insignia Venture Partners بودند.

Rainforest در ماه مه اعلام کرد که مبلغ 6.55 میلیون دلار سرمایه و تسهیلات بدهی 30 میلیون دلار برای تأمین مالی خریدها جمع آوری کرده است. این شرکت می گوید آخرین افزایش خود به این معنی است که اکنون بیش از 50 میلیون دلار برای خرید مارک های تجارت الکترونیکی هزینه دارد.

Rainforest که توسط مدیران سابق Carousell و Fave تأسیس شده است ، بیشتر مارک های آمازون مستقر در آسیا را خریداری می کند و می خواهد به عنوان نسخه تجارت الکترونیک مجموعه ای از کالاهای مصرفی Newell Brands تبدیل شود.

جی جی چای ، بنیانگذار و مدیر ارشد اجرایی ، در ایمیلی به TechCrunch گفت که Rainforest مجدداً بودجه جمع آوری کرده است زیرا از دور گذشته ، نمونه کارها را دو برابر کرده است و همچنین “تعدادی از خریدهای قابل توجه در خط لوله” است. وی افزود که این شرکت در ابتدا قصد داشت حدود 8 تا 12 میلیون دلار برای افزایش سرمایه خود جمع آوری کند ، اما به دلیل علاقه سرمایه گذاران این مبلغ را به 20 میلیون دلار افزایش داد. این بودجه علاوه بر خرید نام تجاری ، برای استخدام و ایجاد زیرساخت های فناوری آن نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

چای گفت که Rainforest این بار فقط حقوق صاحبان سهام خود را افزایش داده است زیرا هنوز از تسهیلات بدهی ای که در اوایل سال جاری از Accial گرفته است ، استفاده نکرده است.

از زمان راه اندازی در ژانویه 2021 ، Rainforest شش مارک خریداری کرده است که یکی از آنها به قیمت 3.6 میلیون دلار از چین است و اولین حمله خود را به این کشور نشان می دهد و قصد دارد سبد تجاری خود را تا پایان امسال سه برابر کند. پس از خرید مارک ها ، Rainforest آنها را از طریق مدیریت موجودی ، بهینه سازی هزینه و گسترش به بازارها و کانال توزیع جدید مقیاس می کند. این شرکت ادعا می کند که مارک های نمونه کارها پس از خرید ، بیش از 50 درصد در نرخ رشد سالانه بهبود یافته اند.

Rainforest همچنین اعلام کرد که یو ایوانکو ، بنیانگذار و مدیرعامل سابق NimbleSeller ، به عنوان نایب رئیس خریدهای خود و کریستین نگ ، که در بازاریابی و برندسازی در Sephora ، ShopStyle ، Luxola و Shopbop کار کرده است ، به عنوان معاون جدید خود استخدام کرده است. از مارک ها