جمع‌بندی TechCrunch+: نظرسنجی VC بدهی مخاطره‌آمیز، تاکتیک‌های افزایش PLG، راه‌اندازی به 40 میلیون دلار ARR

چند مشتری پرداخت کننده دارید و چه مدت در قفل هستند؟

درآمد سالانه تکرارشونده (ARR) همیشه یک معیار کلیدی بوده است، اما با کاهش ارزش‌گذاری‌ها و پول‌های جدید که نمی‌توان به آن اشاره کرد، اکنون بسیار پایین‌تر است – به‌ویژه برای استارت‌آپ‌های خود سرمایه‌گذاری.

مدیر عامل هاتجار، مهند علی، مقاله ای برای TC+ نوشت که در آن چهار اصل از استراتژی رشد محصول شرکت بوت استرپ خود را بیان کرد که به آنها کمک کرد “به سرعت حرکت کنند و به طور منظم چرخش کنند.”


مقالات کامل TechCrunch+ فقط برای اعضا در دسترس است
از کد تخفیف استفاده کنید TCPLUSROUNDUP برای صرفه جویی 20٪ از اشتراک یک یا دو ساله


استارت‌آپ‌های در مراحل اولیه معمولاً وقتی نوبت به بازاریابی می‌رسد، احساس می‌کنند که نیاز دارند بزرگ شوند یا به خانه برگردند، اما علی می‌گوید: «شما باید تقاضای خود را برای به دست آوردن توپ ایجاد کنید. کمبود و تقاضا» در حالی که پذیرندگان اولیه را درگیر می کند:

  • هنگام آزمایش بتا، با یک محصول نهایی شروع نکنید
  • قیمت ها را خیلی پایین قرار ندهید
  • هزینه های بازاریابی راه اندازی را تا حد امکان نزدیک به صفر نگه دارید
  • کاربران اولیه اعضای تیم محصول شما هستند

علی می‌نویسد: «در نهایت، ساختن یک استارت‌آپ موفق از طریق تلاش‌های راه‌اندازی کار ساده‌ای نیست، اما اگر آن را به درستی انجام دهید، می‌تواند فوق‌العاده مفید باشد».

با تشکر برای خواندن،

والتر تامپسون
مدیر تحریریه، TechCrunch+
@پروتاگونیست شما

5 روشی که شرکت‌های SaaS می‌توانند رشد محصول خود را افزایش دهند

پنج کلید راکر روی پس‌زمینه نارنجی

اعتبار تصویر: عکاسی خاویر زایاس (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ

آیا تا به حال دیده اید که سوار ماشین شخص دیگری شده اید، احساس ناامنی کنید و دستگیره بالای صندلی سرنشین را بچسبانید؟

برای استارت‌آپ‌هایی که هنوز در جستجوی تناسب محصول با بازار هستند، بازاریابی می‌تواند یک ابزار دستیابی باشد. به طور مشابه، صرف چرخه های ارزشمند برای توسعه ویژگی های جدید برای مشتریان خاص، شکل دیگری از رفتار خرافی است.

مطالعه ای که بیش از 30000 شرکت SaaS را مورد بررسی قرار داد، پنج عامل کلیدی را برای بهینه سازی استراتژی رشد مبتنی بر محصول یافت. اولین سفارش کار شما؟

کریستین اوونز، رئیس اجرایی و یکی از بنیانگذاران Paddle، توصیه می کند که نشت در قیف خود را برطرف کنید.

“این می تواند 20 تا 40٪ از نرخ کل ریزش شما را تشکیل دهد و معمولاً با پرداخت های ناموفق مرتبط است، به این معنی که ارتقاء فرآیندهای صورتحساب شما باید در اولویت باشد.”

از سوفی بپرسید: کدام ویزا برای شتاب دهنده های استارت آپی ایالات متحده بهتر است؟

چهره تنها در ورودی پرچین پیچ و خم که پرچم آمریکا در مرکز آن قرار دارد

اعتبار تصویر: Bryce Durbin/TechCrunch

سوفی عزیز

من سال گذشته یک استارت آپ را تاسیس کردم و من و هم بنیانگذارم به تازگی در یک برنامه شتاب دهنده در آمریکا پذیرفته شدیم!

برای آمدن به ایالات متحده چه نوع ویزاهایی می توانیم دریافت کنیم که به ما امکان می دهد در آنجا بمانیم تا بتوانیم پس از پایان شتاب دهنده، استارتاپ خود را توسعه دهیم؟

– جاز شده در ژوهانسبورگ

قوانین جدید بدهی های خطرپذیر در حال حاضر نوشته شده است

بدهی های مخاطره آمیز، استارت آپ ها

در محیط امروزی، افزایش بدهی های ریسک پذیر متفاوت از قبل به نظر می رسد.

در ابتدا، بدهی خطرپذیر راهی برای شرکت‌های جدید برای به دست آوردن سخت‌افزار ضروری قبل از داشتن درآمد کافی برای نوشتن چک برای میز، صندلی و دستگاه‌های کپی بود.

امروزه، استارت‌آپ‌های در مراحل اولیه از آن برای به دست آوردن نقدینگی، وام گرفتن در برابر دور بعدی سرمایه‌گذاری یا درآمدهای آتی خود استفاده می‌کنند، اما پس از شکست‌های First Republic و Silicon Valley Bank، ربکا اسکوتاک با چندین سرمایه‌گذار مصاحبه کرد که همگی «موافق بودند که در این دوره گران‌تر می‌شود. آینده.”

5 سرمایه گذار در مورد آنچه که در انتظار بدهی های خطرپذیر پس از سقوط SVB است بحث می کنند

بدهی ریسک پذیر، سرمایه گذاران، بانک سیلیکون ولی

اعتبار تصویر: برایس دوربین / TechCrunch

ربکا اسکوتاک از پنج سرمایه‌گذار از «اندازه‌ها، مراحل و حوزه‌های تمرکز مختلف صندوق» نظرسنجی کرد تا درباره نحوه مشاوره دادن به بنیان‌گذاران در مورد بدهی‌های مخاطره‌آمیز و «کدام نوع استارت‌آپ‌ها برای این نوع تأمین مالی مناسب‌تر هستند» بیشتر بیاموزند:

  • سوفی باکالار، شریک، Collab Fund
  • علی حامد، شریک عمومی، شرکای کراس بیم ونچر
  • Simon Wu، شریک، Cathay Innovation
  • پیتر هبرت، یکی از بنیانگذاران و شریک مدیریت، Lux Capital
  • Melody Koh، شریک، NextView

بدون حضور سیاهان در فناوری آب و هوا، “سیاره می سوزد”

سیاه بنیانگذاران-اقلیم-فناوری

اعتبار تصویر: استودیو اطلس / بیا [composite] / گتی ایماژ / گتی ایماژ

آفریقایی-آمریکایی ها در تمام بخش های فناوری کمتر حضور دارند، اما تجزیه و تحلیل دومینیک-مادوری دیویس و تیم دی چانت نشان داد که «بنیان گذاران فناوری آب و هوای سیاه ساکن ایالات متحده تنها 1٪ از کل سرمایه سرمایه گذاری شده در استارتاپ های فناوری آب و هوا را در سال 2022 دریافت کردند.

“این 214 میلیون دلار از 21.5 میلیارد دلار است” که با سطح کلی بودجه برای بنیانگذاران سیاه پوست مطابقت دارد. صرف نظر از این، «فقدان بودجه و کمبود داده‌های DEI نشان می‌دهد که جامعه سرمایه‌گذاری بزرگ، حجم وسیعی از پتانسیل استفاده نشده را نادیده می‌گیرد.»

مدیران نوظهور نباید برای اولین بار عجله کنند – حتی در این بازار

جمع آوری کمک های مالی، مدیران نوظهور

اعتبار تصویر: گتی ایماژ

سریعتر همیشه بهتر نیست، به خصوص وقتی صحبت از افزایش سرمایه است.

ربکا اسزکوتاک می‌نویسد: در این شرایط، به راحتی می‌توان فهمید که چرا مدیران نوظهور ممکن است بخواهند «به محض اینکه سرمایه LP در دسترس است، اولین کار را انجام دهند». اما این ممکن است بهترین استراتژی در دراز مدت نباشد.»

اگرچه اولین بسته شدن زمان جمع‌آوری هزینه‌های مدیریتی را آغاز می‌کند، بهتر است ابتدا برخی معاملات در دست انتشار و یک استراتژی دقیق برای جمع‌آوری سرمایه در آینده داشته باشید.

کری هریس، یکی از شرکای شرکت حقوقی Mintz، گفت: “اگر تاریخ تعیین کنید، آن را از دست خواهید داد.” “شما عقب نشینی خواهید کرد و باید به بازار برگردید، و به نظر می رسد که شکست خورده اید.”

تخریب Pitch Deck: عرشه سهام خصوصی 36 میلیون دلاری Ageras

اعتبار تصویر: گروه آگراس

برای تغییر سرعت، Haje Jan Kamps یک پلتفرم برنده برای یک استارتاپ در مرحله آخر را تجزیه و تحلیل کرد: Agreras مستقر در کپنهاگ، یک پلت فرم فین تک که به مشاغل کوچک خدمات می دهد.

Haje می نویسد: عرشه 31 اسلایدی که تا حدی ویرایش شده است، پیچیدگی یک شرکت بیش از 300 نفر با ردپای جهانی را منعکس می کند:

  1. کاور اسلاید
  2. اسلاید شعار
  3. اسلاید نمای کلی
  4. اسلاید نمای کلی محصولات قسمت 1
  5. اسلاید نمای کلی محصولات قسمت 2
  6. سرسره کششی
  7. اسلاید رشد مشتری
  8. اسلاید بینابینی محصولات
  9. اسلاید تجزیه محصول
  10. محصول: اسلاید نمای کلی بازار
  11. محصول: اسلاید بازار “چگونه کار می کند”.
  12. محصول: اسلاید معرفی نرم افزار حسابداری و مدیریت
  13. محصول: اسلاید معرفی بانکداری
  14. محصول: اسلاید معرفی تامین مالی
  15. اسلاید مشتری هدف
  16. اسلاید به اندازه بازار
  17. اسلاید مشکل (“SMEs برای تامین مالی تلاش می کنند”)
  18. اسلاید راه حل
  19. اسلاید ورود به بازار
  20. اسلاید ماموریت
  21. اسلاید منطقه تمرکز استراتژیک (تدوین شده)
  22. اسلاید نقشه راه محصول (تدوین شده)
  23. اسلاید اکتسابی