جلسات حمایتی در TC Sessions بزرگ ارائه می شود: SaaS 2021 – TechCrunch

رویدادهای TechCrunch همیشه ترکیبی قانع کننده از ارائه های مرحله اصلی و جلسات کوچکتر و برک آوت را ارائه می دهند که زمان بیشتری را برای بسیاری از سوالات و بحث های عمیق تر فراهم می کند. در TC Sessions انتظار چیزی کمتر نداشته باشید: SaaS 2021 در 27 اکتبر.

ما می خواهیم جلسات حمایت شده ای را که برای شما در نظر گرفته ایم برجسته کنیم. به یاد داشته باشید ، حامیان TechCrunch فقط یک چک را کوتاه نمی کنند و یک روز آن را صدا می کنند. آنها آماده اطلاع رسانی ، روشنگری و پرسش در زمینه تخصص خود هستند.

یک یادآوری سریع از دفتر خانه: پاسپورت خود را برای TC Sessions: SaaS 2021 همین جا بخرید. قیمتها در درب مجازی افزایش می یابد.

قبل از اینکه در مورد جلسات خاص به شما بگوییم ، این بازخوردی را که از مایکل مک کارتی ، مدیرعامل Repositax دریافت کردیم ، در نظر بگیرید.

“همیشه در یکی از جلسات برک آوت اتفاق جالبی می افتاد و من از کیفیت افراد شرکت کننده تحت تأثیر قرار گرفتم. شرکای شرکت های معروف VC صحبت کردند ، آنها در دسترس بودند و از قطعات هوشمند و بصیرتی استفاده کردند. شما این سطح از افراد را در دسترس و در یک مکان در جای دیگر نخواهید یافت. “

و اکنون ، یک کلمه از حامیان ما. زمان دقیق (و ارائه های بیشتر) ذکر شده در دستور کار رویداد را خواهید یافت.

سه گام آسان برای به دست آوردن فرصت های جهانی: با رشد جهانی اقتصاد ما ، آیا کسب و کار شما آماده موفقیت است؟ فرداد ضابطیان ، بنیانگذار و مدیرعامل KUDO بینش خود را در مورد چگونگی به دست آوردن فرصت های جهانی به اشتراک می گذارد. ارائه شده توسط KUDO.

Data Warehouse – The Foundation of the Modern Data Stack: مجموعه داده های مدرن به سرعت در حال تغییر است و هر روز فناوری جدیدی در حال ظهور است. با این حال ، معماری در اطراف انبار داده ها در حال ساخت است. در این بحث پنل ، بن گوتفرسون ، مدیر برنامه راه اندازی جهانی Snowflake ، و آدام گروس ، مدیرعامل سابق Heroku ، به بنیانگذار و مدیرعامل RudderStack ، سومیادب میترا ، پیوستند تا در مورد علت ظهور این معماری جدید ، چه فناوریهای خاصی این روند را پیش برده و بحث کنند. مجموعه داده های آینده چگونه است ارائه شده توسط RudderStack.

چگونه شرکتهای با رشد بالا از فناوری برای اطلاع از استراتژی و هدایت نتایج استفاده می کنند؟ شرکتهای در حال رشد سریع در حال گذار دائمی هستند ، زیرا عملکرد و رشد بالا می تواند منجر به تغییر اولویت ها و چالش های تجاری شود. در مورد نحوه استفاده از فناوری برای اطلاع از استراتژی خود و در نهایت هدایت نتایج کسب و کار ، از چند مشتری بزرگ رشد SAP بشنوید. گرگ پتراتیس ، مدیرعامل SAP ، مید مارکت و اکوسیستم ، نحوه رشد مشاغل از مبتکران تا اختلالگران تا رهبران رده ها و نحوه تأثیر فناوری انتخاب شده آنها بر آینده بهره وری کسب و کار آنها را به اشتراک خواهد گذاشت. ارائه شده توسط SAP.

بهینه سازی بهره وری SaaS – چرا SaaS Sprawl رشد را ممنوع می کند؟ SaaS نشان دهنده سهم فزاینده ای از املاک نرم افزاری نصب شده است-در شرکت های متولد ابر ، اغلب 100 درصد. اگر مدیریت نشود و بهینه سازی نشود ، تصویب کنترل نشده منجر به گسترش SaaS می شود که گاهی اوقات “Shadow IT” نامیده می شود. استفاده بهینه از اشتراک SaaS ، افزایش ریسک و مواجهه با حسابرسی در هنگام مقیاس بندی یک تجارت به یک سردرد تبدیل می شود. آندره کریست ، بنیانگذار و مدیرعامل LeanIX ، این سخنرانی را در مورد مشکلات مکرر هدایت می کند و فرایندها ، مهارت ها و قابلیت های مورد نیاز رشته مدیریت SaaS در حال ظهور را برای مدیران عامل ، CFOs و CIOs پیشنهاد می کند. ارائه شده توسط LeanIX.

بردن افراد خود از شروع به مقیاس: همانطور که تجارت شما رشد می کند ، باید به افراد خود کمک کنید تا با شما رشد کنند. و در دنیایی که سریعتر از همیشه در حال دگرگونی است ، روشهای توسعه تیم شما آن را کاهش نمی دهد. در این جلسه از Max Wessel ، مسئول یادگیری SAP در مورد چگونگی ایجاد فرهنگ و نیروی کار انعطاف پذیر ، سازگار و مناسب برای یک کشتی موشکی خواهید شنید. ارائه شده توسط SAP.

آینده رو به جلو-چگونه یادگیری ماشین و رویکردهای انسان در حلقه قابلیت های اتوماسیون را گسترش می دهند: تلاش های تحول دیجیتالی در تعدادی از صنایع باعث پذیرش گسترده اتوماسیون فرایند رباتیک (ՀՀԿ) در دهه گذشته شده است. حقیقت سخت این است که جمهوری خلق فن آوری چند دهه ای است که با قابلیت های محدود شکننده است. همیشه در اتوماسیون کار ساده ، مجزا و خطی دارای ارزش است. با این حال ، دلیل این که تلاشهای اتوماسیون اغلب از آرزوهای آنها کاسته می شود این است که بسیاری از زندگی پیچیده است و دائماً در حال تحول است – کار زیاد خارج از قابلیت های حزب جمهوریخواه است. در این سخنرانی ، Varun Ganapathi ، بنیانگذار و CTO AKASA ، بحث می کند که چگونه استثنائات و موارد دورتر در واقع می توانند اتوماسیون را قوی تر کنند و چگونه سیستم عامل های فناوری مبتنی بر یادگیری ماشین همراه با رویکردهای انسان در حلقه در حال گسترش آنچه هستند امکان خودکارسازی در تعدادی از صنایع وجود دارد. ارائه شده توسط AKASA.

با ما – و جامعه جهانی SaaS – برای جلسات TC: SaaS 2021 در 27 اکتبر همراه باشید.

آیا شرکت شما به حمایت یا نمایشگاه در TC Sessions: SaaS 2021 علاقه مند است؟ با تیم فروش حامی ما تماس بگیرید پر کردن این فرمبه