جلب مشتریان اولیه برای شانس با شما – TechCrunch

شرکت های جدید روبرو هستند چالش های بیشماری در مورد تنظیم دقیق محصول و ایجاد مدل درآمد مناسب. ممکن است شما به دنبال جمع آوری برخی از منابع و تلاش برای مدیریت جنبه های اداری اداره یک کسب و کار باشید ، اما قبل از همه اینها ، هدف شرکت شما فروش راه حل شما و ایجاد درآمد است.

اما برای انجام این کار به مشتریان نیاز است ، پس چگونه می توانید شخصی را مجبور کنید که با شما شانس داشته باشد؟

برای پاسخ به این س ،ال ، ما هفته گذشته هیئتی از سه پیشکسوت صنعت فناوری را در TechCrunch Disrupt 2021 تشکیل دادیم. این کیت شامل کیت تیلور ، سرپرست تجربه مشتری در Notion بود. پابلو ویگرا ، مدیرعامل و بنیانگذار Belvo ؛ و واینت جین ، مدیرعامل و بنیانگذار Egnyte.

علاوه بر تجربیات خود در زمینه کمک به ایجاد استارتاپ های موفق ، هر یک از شرکت های این پنل رویکرد روش متفاوتی را برای درآمدزایی در پیش گرفته اند. Egnyte ، یک پلت فرم ذخیره و مدیریت محتوا ، بیشتر یک فروش مستقیم سازمانی است ، در حالی که Notion ، یک ابزار همکاری و سازماندهی محتوا ، از مدل freemium استفاده می کند و سپس به اشتراک های پولی با ویژگی های اضافی می پردازد. Belvo ، به نوبه خود ، یک API خدمات مالی است که به سازمان های توسعه دهنده ارائه می شود و هنگامی که API به محصولات اضافه می شود و مردم از آنها استفاده می کنند ، درآمد کسب می شود.

Viguera می گوید در ابتدا نباید سعی کنید زیاد با محصول کار کنید. چیزی را بیرون بیاورید و از مشتریان بخواهید نظر خود را به شما بگویند. “در روزهای اولیه ، نسخه 1 که ارسال می کنید و در حال ساخت آن هستید ، به سختی شبیه چیزی است که دو سال در جاده یا 10 سال در جاده دارید. بنابراین بر دریافت بازخوردهای زیاد ، نه تنها در روزهای اولیه ، بلکه به مرور تمرکز کنید. واقعاً آن حلقه های بازخورد را ایجاد کنید و در جستجوی بازخورد عمدی باشید ، حتی اگر یک تجارت پیچیده باشد. “

در همان زمان ، تیلور می گوید ، شما نمی توانید اجازه دهید بازخورد مشتری شما را به سمت های زیادی هل دهد و بکشد. شما باید مجموعه ای از کاربران متعهد را پیدا کنید و اجازه دهید آن هسته به شما در هدایت محصول کمک کند. “[You have to] حواس پرتی ها را مدیریت کنید ، زیرا روش های مختلفی برای استفاده از محصول وجود دارد و بازخوردهای مختلفی که خواهید شنید. بنابراین صداهای درگیر شده و افرادی را که می خواهید در حلقه بیاورید و به شما کمک می کنند بفهمید کجا رشد کنید ، پیدا کنید. “