جف بزوس در حال مذاکره برای حمایت از تجارت الکترونیکی اندونزیایی Ula-TechCrunch است

استارتاپ تجارت الکترونیکی اندونزیایی Ula ، که یک سال و نیم است ، با جمع آوری بیش از 30 میلیون دلار و جلب نظر بسیاری از سرمایه گذاران برجسته ، در حال نزدیک شدن به افزودن یکی از بزرگترین پروفایل های فناوری به قابلیت ضبط است.

استارتاپ مستقر در جاکارتا-که گروه B Capital Group ، Sequoia Capital India ، Lightspeed Venture Partners و Quona Capital را در بین سرمایه گذاران فعلی خود دارد-در مراحل پیشرفته مذاکرات است تا دور جدید بالای 80 میلیون دلار را نهایی کند که جف بزوس ، بنیانگذار آن است. به گفته دو منبع آشنا با موضوع ، آمازون نیز در حال سرمایه گذاری است.

این دور می تواند به زودی در این ماه بسته شود.

علاقه بزوس به Ula ، که از یک پلت فرم تجارت الکترونیک بین مشاغل استفاده می کند ، در زمانی رخ می دهد که آمازون یا وارد اکثر کشورهای جنوب شرقی آسیا نشده است-یا حضور محدود خود را در آنجا حفظ کرده است.

نمایندگان روابط عمومی Ula در روز شنبه به درخواست اظهار نظر پاسخ ندادند.

Ula به خرده فروشان کوچک کمک می کند تا ناکارآمدی هایی را که در زنجیره تامین ، موجودی و سرمایه در گردش با آنها روبرو هستند ، حل کنند. این مرکز تجارت الکترونیکی عمده فروشی را اداره می کند تا به صاحبان فروشگاه ها کمک کند تنها موجودی مورد نیاز خود را ذخیره کنند و همچنین سرمایه در گردش به آنها اعطا کند.

این استارتاپ توسط نیپون مهرا (مدیر سابق Flipkart در هند) ، آلن وونگ (که قبلاً با آمازون کار می کرد) ، دری ساکتی (که بر فعالیت های غول پی سی و اندونزی نظارت داشت) و ریکی تنگارا (سابقاً با Lazada و aCommerce) تأسیس شد. )