جستجوی Google تصاویر بزرگتری دریافت می کند ، “درباره این نتیجه” ، “بیشتر قابل خرید” و موارد دیگر را افزایش می دهد

در حالی که MUM برجسته ترین رویداد Search On گوگل بود ، این شرکت همچنین تعدادی از تغییرات را در نتایج جستجو اعلام کرد که درک آنها برای بازاریابان جستجو اهمیت دارد. این تغییرات شامل راه اندازی نتایج جستجوی بزرگتر و با دید بیشتر برای برخی از پرس و جوها ، پیشرفت در ویژگی “درباره این نتیجه” ، رابط جستجوی Google “قابل حمل” ، تجربه خرید حضوری از خانه و موارد دیگر است.

مرور بصری با تصاویر بزرگتر

گوگل برای برخی از صفحات نتایج جستجو ، یک رابط کاربری جدید با قابلیت مرور بیشتر بصری ارائه کرده است. شما می توانید آنها را برای برخی از جستجوها که حاوی کلمه کلیدی به علاوه عبارت “ایده” بعد از آن هستند مشاهده کنید ، مانند [painting ideas] یا در GIF مثال زیر ، [pour painting ideas]به گوگل گفت که این رابط کاربری را آسان تر می کند تا بتوانید آنچه را که بدنبال آن هستید جستجو کنید.

این در اوایل این هفته راه اندازی شد و من معتقدم گوگل این بلوک های تصویر بزرگ را “بلوک های جهانی تصویر” می نامد. آنها نه تنها برای پرس و جوهای مربوط به ایده ظاهر می شوند ، بلکه می توانند برای پرس و جوهای پوشاک نیز نمایش داده شوند.

تصویر: گوگل

در مورد این افزایش نتایج

گوگل در ابتدا جعبه نتیجه درباره این را در فوریه 2021 راه اندازی کرد و سپس در ماه جولای جزئیات بیشتری مانند اطلاعات رتبه بندی را به جعبه اضافه کرد. در حال حاضر ، گوگل اطلاعات بیشتری را در کادر About this result نشان می دهد: اضافات شامل مواردی است که منبع در مورد خود می گوید ، که می توان آنها را از مکان هایی مانند صفحه درباره سایت درباره ما برداشت. Google همچنین می تواند نتایج وب را در مورد سایت یا صفحه نشان دهد ، مانند آنچه دیگران در مورد نتیجه می گویند و همچنین نتایج مرتبط در مورد موضوع از سایت های دیگر.

Google به ما گفت که شما نمی توانید کنترل کنید که چه اطلاعاتی از نتایج مرتبط نشان داده می شود یا دیگران در مورد نتیجه چه می گویند. موتور جستجو برای یافتن این اطلاعات از مجموعه ای از پرس و جوهای نامعلوم استفاده می کند و فقط سایت هایی که دارای نوار کیفیت خاصی هستند می توانند در آن بخش از کادر About this result نمایش داده شوند. گوگل گفته است که سوءاستفاده یا دستکاری این ویژگی ها را زیر نظر خواهد داشت اما در حال حاضر ، راهی وجود ندارد که به Google بگوییم اگر اطلاعات موجود در جعبه نادرست است و باید حذف شود. از نظر فنی ، احتمالاً می توانید از دکمه ارسال بازخورد استفاده کنید ، اما مشخص نیست که گوگل چقدر سریع می تواند به چنین درخواست هایی واکنش نشان دهد.

در حال حاضر ، گوگل گفت که ویژگی About this result بیش از 400 میلیون بار استفاده شده است که درصد کمی از جستجوگران را ترجمه می کند.

تصویر: گوگل

جستجوی قابل خرید

گوگل برای جستجوهای مربوط به پوشاک ، تجربه جستجوی Google را «قابل خرید» تر کرده است. به گفته این شرکت ، این تجربه جدید می تواند جستجوی پوشاک در تلفن همراه را مستقیماً از طریق نتایج جستجوی شما آسان کند. مثال Google زمانی است که “ژاکت های بریده” را جستجو می کنید ، جستجوی Google به شما نشان می دهد که کت ها در رنگ ها و سبک های مختلف در کنار سایر اطلاعات مفید مانند مغازه های محلی ، راهنمای سبک و فیلم ها نمایش داده می شوند. گوگل گفت که این از Google Shopping Graph پشتیبانی می کند ، که اوایل امسال در Google I/O اعلام شد.

تصویر: گوگل

خرید حضوری در منزل

گوگل موجودی جدیدی را در فروشگاه اضافه می کند تا تجربه خرید آنلاین در خانه را بیشتر شبیه خرید حضوری در فروشگاه کند. گوگل گفت مردم می خواهند خرید شخصی را از خانه تجربه کنند ، بنابراین اکنون می توانید نتایج را با استفاده از فیلتر “موجود در انبار” فیلتر کنید تا ببینید آیا فروشگاه های اطراف اقلام خاصی در قفسه های خود دارند یا خیر.

این برنامه به زبان انگلیسی در ایالات متحده و بازارهای منتخب از جمله انگلستان ، استرالیا ، اتریش ، برزیل ، کانادا ، دانمارک ، فرانسه ، آلمان ، ژاپن ، هلند ، نیوزلند ، نروژ ، سوئد و سوئیس در 29 سپتامبر راه اندازی می شود.

تصویر: گوگل

خرید با Google Lens

به زودی ، کاربران برنامه Google در iOS یک دکمه جدید را مشاهده می کنند که باعث می شود همه تصاویر موجود در یک صفحه از طریق Google Lens قابل جستجو باشند. این ویژگی به زودی ارائه می شود ، اما در حال حاضر فقط برای کاربران ایالات متحده برنامه ریزی شده است

تصویر: گوگل

عملکردهای مشابهی نیز در Chrome برای دسکتاپ وارد می شود: کاربران می توانند تصاویر ، فیلم یا متن را در یک سایت انتخاب کنند تا نتایج جستجو را در همان برگه مشاهده کنند. بر خلاف نسخه iOS این ویژگی ، Lens در Chrome در ماه های آینده به صورت جهانی در دسترس خواهد بود.

تصویر: گوگل

MUM بیشتر در Google

گوگل تعدادی ویژگی جدید را در مورد استفاده گسترده از MUM در جستجوی Google اعلام کرده است. این شامل ویژگی های Google Lens و جستجوی ویدئویی است ، به علاوه اینکه چگونه Google از MUM در «مواردی که باید بدانید» استفاده می کند ، این جستجو را اصلاح کرده و این جستجو را گسترش دهید. برای جزئیات بیشتر مقاله ما را اینجا ببینید.

چرا اهمیت می دهیم

این تغییرات جدید را که گوگل اعمال کرده است و قرار است اعمال شود ، مرور کنید. ببینید چگونه شما و مشتریان خود می توانید از برخی از این تغییرات برای ایجاد تجارت و ترافیک بیشتر استفاده کنید. یکی از موضوعات مورد نگرانی ، بخش درباره این نتیجه است که دارای اطلاعات شخص ثالث خارج از ویکی پدیا است که اگر اطلاعات مثبت و دقیق در مورد شرکت شما را نداشته باشد ، تغییر آن دشوار است.


جدید در Search Engine Land

درباره نویسنده

بری شوارتز ، ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land و عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک RustyBrick ، ​​یک شرکت مشاوره وب مستقر در NY است. او همچنین میزگرد موتور جستجو را اجرا می کند ، یک وبلاگ جستجوی محبوب در موضوعات بسیار پیشرفته SEM. وبلاگ شخصی بری Cartoon Barry نام دارد و می توانید او را در توییتر اینجا دنبال کنید.