جدیدترین هدبند مدیتیشن Muse به گونه ای طراحی شده است که کاربران را به خواب می برد – TechCrunch

سخت افزار مدیتیشن یک چیز پیچیده است. هرکسی که در جستجوی ذهن آگاهی ناامید شده است ، بدون شک به دنبال راهی کوتاه است – یا دست کم ، شروع سریع – یک تمرین. من کاملاً از هدبند اصلی Muse به این دسته خوشم آمد – یک روش تقریباً متمرکز برای تمرکز (به من اعتماد کنید ، این بهتر از آن است که به نظر می رسد).

Muse S که در CES 2020 معرفی شد ، قول اساسی تری داد: خواب بهتر. وقتی آن زمان در مورد آن نوشتم ، من هنوز در همان روزهای اولیه آزمایش آن بودم و صادقانه می گویم که در خوابیدن با یک ابزار روی سرم مشکل داشت. من با صدای بلند فکر کردم که آیا می توانم آن را حفظ کنم (اسپویلر: من نبودم). امروز ، شرکت در حال معرفی یک پیگیری است ، به سادگی ، Muse S (ژنرال 2)

در این زمان ، محصول به اندازه خوابیدن در وهله اول است. من به عنوان کسی که با اولی بیشتر از دومی مشکل دارم ، می توانم این را درک کنم. مطمئناً این موضوع برای من در طول همه گیری همه گیر بوده است – زود بیدار می شوم و چند ساعت (یا چند ساعت) در نیمه شب بیدار می شوم. بخشی از من قاطعانه معتقد است که ما نمی خواستیم شب را بخوابیم.

میوز خاطرنشان می کند که طبق CDC ، بیش از یک سوم بزرگسالان آمریکایی هفت ساعت در شب نمی خوابند-و صادقانه بگویم ، این برای من کم به نظر می رسد. Muse جدید از چیزی به نام قرص های خواب آور دیجیتال استفاده می کند – انتخابی عجیب از نامی که از قرائت EEG گروه برای ارائه محتوای خواب در هنگام بیداری استفاده می کند ، در تلاش برای به خواب آوردن پوشنده. تعدادی انتخاب وجود دارد ، از جمله:

  • داستانهای خواب اصلی ، کلاسیک و ماجراجویی که دارای روایت صوتی برخی از داستانهای مورد علاقه دوران کودکی شما و انواع داستانهای جدید جدید هستند
  • مناظر خواب محیطی که موسیقی آرامش بخش و صداهای هماهنگ را بدون روایت صوتی ارائه می دهند
  • صداهای خواب بیوفیدبک که صداهای طبیعت و موسیقی را ارائه می دهند که بدون روایت صوتی به بیوفیدبک پاسخ می دهند
  • مدیتیشن خواب هدایت شده که دارای مدیتیشن مدیتیشن است شما را در مدیتیشن خواب آرامش بخش راهنمایی می کند

محتوا همچنین از طریق به روز رسانی نرم افزار به کاربران Gen 1 ارسال می شود. فراتر از این ، برخی تغییرات جزئی در هدبند جدید از جمله بهبود دقت و عمر بهتر باتری وجود دارد. قیمت ، من فکر می کنم هنوز هم یک مانع بزرگ در اینجا ، 400 دلار است. من گمان می کنم که بسیاری از مردم مایلند در حدی از آن یک وسیله خواب به او بدهند.