جدیدترین رومبا با جاروبرقی هوشمندتر می شود – TechCrunch

Roomba به راحتی در بین همه جا روبات های جهان قرار دارد – اما هرگز یکی از باهوش ترین آنها نبوده است. در کل ، این یک مسئله اساسی نیست. پرفروش ترین خلاء در کار خود خوب است: تمیز کردن کف. اما کار یک روباتیک هرگز انجام نمی شود. iRobot اکثریت قریب به اتفاق توجه و منابع خود را به دلایلی معطوف به خط کرده است و این شرکت تقریباً هر نسلی را صرف بهبود توانایی ربات در انجام وظایف خاص خود کرده است.

این زمان خارج از زمان ، به این معنی است که از سنسورهای داخلی برای به خاطر سپردن قسمت های خانه و چیدمان خانه ، به همراه مناطقی که نیاز به کمی زمان تمیز کردن اضافی دارند ، استفاده کنید.

کالین انگل ، مدیرعامل ، به TechCrunch می گوید: “ما یادگیری مداوم را فعال کرده ایم ، بنابراین اگر همه چیز را در خانه خود تغییر داده اید ، رومبا آن را تشخیص می دهد.” “اگر دری را باز کنید که قبلاً هرگز آن را باز نکرده اید ، Roomba به کاوش آن می پردازد. اگر یک کاناپه را جابجا کنید ، متوجه می شود که خانه کمی متفاوت از قبل است و این اشکالی ندارد. اطلاعاتی که ما جمع آوری می کنیم غنی می شود. “

اعتبار تصویر: من ربات هستم

قطعه بزرگ دیگر این پازل شناسایی و اجتناب از اجسام خاص است. این شرکت می گوید روی شناسایی صدها شیء بالقوه کار کرده است ، اما در حال کار با دو حوزه مشکل خاص است: طناب و مدفوع. هر دو مناطق مشکل دار بالقوه برای سیستم خلاء روباتیک هستند ، البته به دلایل بسیار متفاوت. در هر صورت ، شما نمی خواهید مجبور شوید روی دست و زانو خود را پایین بیاورید و با عواقب آن کنار بیایید.

در مورد مورد قبلی ، iRobot مخفف – و ضمانت. با وعده رسمی صاحب حیوان خانگی (POOP) ، این شرکت می گوید که جایگزین هر گونه j7+ می شود که روی حیوان حیوان خانگی اجرا می شود. (چاپ خوب: پیشنهاد به مدت 1 سال از زمان خرید معتبر است و فقط محصول جایگزین را پوشش می دهد. موجود در حوزه های قضایی محدود ، شرایط و ضوابط اضافی اعمال می شود.)

هومن شهیدی ، مدیر مدیریت محصول iRobot ، می گوید: “می توانید این را در گوگل جستجو کنید و نمونه های نه چندان دلپذیر روبات ها را مشاهده کنید.” “ما این مشکل را با مصرف کنندگان حل کرده ایم. اگر ما مدفوع حیوانات را می بینیم ، از آن اجتناب می کنیم و به مصرف کنندگان اطلاع می دهیم که آن را دیده ایم. “

اعتبار تصویر: من ربات هستم

انگل می افزاید: “شاید زمانی که ما مردم را به خانه می فرستادیم و صدها مدل از پو را خلق می کردیم ، حرفه باشکوه روباتیک ها کاملاً محقق نشده بود. فرستادن افراد به اطراف برای عکاسی و ایجاد مدلهای مصنوعی از پو. من نمی دانم چند ده هزار تصویر از همه اشکال و اندازه های مختلف از تصاویر مصنوعی مورد نیاز بود ، اما این به طور واضح کد نمایشی نیست. ما نمی توانیم ادرار کنیم این باید جنبه های سه بعدی برای آن داشته باشد ، اما ما معتقدیم که می توانید روی ربات حساب کنید و از آن اجتناب کنید. “

قسمت سوم برنامه ریزی است و سیستم با فعالیتهای کاربر سازگار است. این می تواند به معنای تمیز کردن در دور بودن (استفاده از تلفن به عنوان محرک نزدیکی) یا اطمینان از اجتناب از اتاق هایی که در آن هستید باشد. اگر روبات مجبور باشد از خانه عبور کند ، بی سر و صدا رانندگی می کند و تا زمانی که واقعاً راه نیفتد راه نمی افتد. کار خود را آغاز می کند این سیستم همچنین برآورد زمان تمیز را ارائه می دهد تا به کاربر اطلاع دهد که کار چقدر طول می کشد.

j7 در حال حاضر در ایالات متحده و کانادا با قیمت 649 دلار در دسترس است. قیمت j7+که شامل پایه تمیزتر و جمع و جورتری است 849 دلار قیمت دارد. آنها در اروپا نیز موجود هستند و سال آینده به بازارهای دیگر عرضه خواهند شد. در همین حال ، Genius 3.0 به عنوان یک به روزرسانی OTA برای بقیه روبات های متصل به شرکت در دسترس خواهد بود.