جدیدترین تور مجازی گوگل به شما امکان می دهد دیوار چین را پیاده روی کنید – TechCrunch

تیم هنر و فرهنگ گوگل امروز تجربه آنلاین جدیدی را راه اندازی می کند که به کاربران امکان می دهد عملاً از دیوار چین عبور کنند. تجربه “راه رفتن در دیوار بزرگ چین” شامل 360 درجه مجازی منحصر به فرد در یکی از بهترین قسمت های حفظ شده دیوار ، شامل 370 تصویر از دیوار بزرگ در کل و 35 داستان است که به جزئیات معماری در مورد نقطه عطف می پردازد.

“دیوار بزرگ چین به عنوان بزرگترین بنای ساخته دست بشر در جهان ، یکی از نمادین ترین و محبوب ترین میراث میراث جهان است. پیر سئسا ، مدیر برنامه Google Arts & Cultures ، در یک پست وبلاگی گفت: سالانه بیش از 10 میلیون نفر از آن دیدن می کنند-اما همه این فرصت را ندارند که دیوار بزرگ را از نزدیک ببینند. “امروز ، با همکاری متخصص مشهور دیوار بزرگ ، دانگ یائوهوی و متولیان شهر آبهای گوبی ، Google Arts & Culture یک صفحه موضوعی جدید ارائه می دهد که به مردم امکان می دهد به طور مجازی از دیوار بزرگ دیدن کنند.”

این تجربه به کاربران این فرصت را می دهد تا با تاریخچه دیوار بزرگ بیشتر آشنا شوند و قسمت هایی از آن را که دسترسی به آنها دشوار است تجربه کنند. همچنین هدف آن درک بهتر نحوه نگهداری دیوار بزرگ برای نسل های آینده است.

تجربه مجازی شامل نمای پانوراما از دیوار ، همراه با نمای 360 درجه از برج مراقبت و قسمت های مختلف دیوار است. کاربران همچنین می توانند در مورد نحوه و زمان ساخت دیوار بزرگ اطلاعات بیشتری کسب کنند.

برای کسانی که می خواهند حتی بیشتر در تاریخ دیوار بزرگ کاوش کنند ، می توانید دیوارها و آجرهای کنار دیوار را رمزگشایی کنید. به عنوان مثال ، می توانید امضاهای پنهان ، تمبرها و الگوهای اسرار آمیز حک شده بر روی آجر را از نزدیک مشاهده کنید.

گوگل طی چند سال گذشته تعداد زیادی تور مجازی 360 درجه راه اندازی کرده است و همچنان از این فناوری استفاده می کند. در سال 2016 ، غول جستجو یک تجربه مجازی را ارائه داد که به کاربران امکان می داد در پارک های ملی ایالات متحده کاوش کنند. از آن زمان ، این شرکت تورهای مجازی مشابهی را راه اندازی کرده است ، اما استفاده از واقعیت مجازی را نیز به روش های مختلف بررسی کرده است. به عنوان مثال ، گوگل در سال 2017 یک گالری هنری واقعیت مجازی راه اندازی کرد و همچنین یک ابزار “Tour Creator” در سال 2018 منتشر کرد تا به دانش آموزان اجازه دهد تورهای واقعیت مجازی خود را ایجاد کنند.

برای امتحان کردن تجربه جدید خودتان ، می توانید از وب سایت “راه رفتن در دیوار بزرگ چین” دیدن کنید یا برنامه Google Arts & Culture را برای Android یا iOS بارگیری کنید.