جایزه BeReal به بریتانیا می آید، به کاربران امکان می دهد بیش از یک بار در روز پست کنند

BeReal در حال اجرای آزمایشی ویژگی جدید Bonus BeReal خود در بریتانیا است. انتظار می رود به زودی در کشورهای دیگر منتشر شود، این به کاربران امکان می دهد بیش از یک بار در روز پست کنند – اگر بتوانید در طول پنجره دو دقیقه ای روزانه به موقع آپلود کنید، دو پست BeReal دریافت می کنید و اگر پنجره را از دست بدهید، یک پست اضافی دریافت می کنید. . پاداش BeReal شما می تواند هر زمان که بخواهید پست شود.

BeReal سال گذشته به دلیل رویکرد جدید و معتبر خود در رسانه های اجتماعی در فضای مجازی منتشر شد. هر روز در یک زمان تصادفی، از همه کاربران یک اعلان دریافت می شود که “زمان BeReal” است – به عبارت دیگر، زمان آن است که کاری را که انجام می دهید متوقف کنید و در عرض دو دقیقه، یک عکس از دوربین جلو و عقب بگیرید تا به اشتراک بگذارید. با دوستان خود به جای اینکه فقط نکات برجسته زندگی دوستانمان را در استوری اینستاگرامشان ببینیم، ممکن است BeReals افرادی را ببینیم که نتفلیکس را روی کاناپه تماشا می‌کنند یا لباس‌های شسته شده را تا می‌کنند.

در حالی که برخی از کاربران این یادآوری را می پذیرند که زندگی چیزهای بیشتری از دیدنی ترین لحظات ما وجود دارد، سایر کاربران ترجیح داده اند فقط منتظر بمانند و BeReal روزانه خود را هنگام انجام کار جالبی پست کنند، که به نوعی هدف برنامه را برای تشویق به اصالت شکست می دهد. همچنین، دیدن اینکه دوستانتان ساعت 2 بعد از ظهر روز سه شنبه سر کار هستند، به نوعی خسته کننده است.

BeReal در یک پست وبلاگ نوشت: “ما همه آنجا بوده ایم…” «اعلان BeReal خاموش می شود قبل از ما در کنسرت هستیم، برای شام بیرون آمده‌ایم، یا با خانواده و دوستان در ارتباط هستیم، و با تصمیم نهایی روبرو هستیم: دیر ارسال کنید یا لحظه را از دست بدهید.»

ویژگی Bonus BeReal تقریباً به نظر امتیازی است که بسیاری از کاربران فقط با تأخیر پست می‌کنند، زیرا عواقب از دست دادن پنجره دو دقیقه‌ای بسیار کم است. اکنون، کاربران تشویق خواهند شد تا در صورت امکان به موقع پست کنند، زیرا نه یک، بلکه دو پست BeReal دریافت خواهند کرد. این یک راه هوشمندانه برای افزایش تعامل است، اما می تواند فرهنگ برنامه را نیز تغییر دهد.

از آنجایی که BeReal نمودارهای فروشگاه برنامه را به دست گرفت و با ویژگی‌های کپی‌برداری از TikTok، Instagram و Snapchat مواجه شد، تیم پشت برنامه اشتراک‌گذاری بداهه عکس به‌طور غیرعادی ساکت بود. این استارت آپ مستقر در فرانسه از صحبت با مطبوعات خودداری کرد و از هر گونه گفتمان پیرامون برنامه دور ماند (و موارد زیادی وجود داشت – حتی موضوع طرح «شنبه شب زنده» بود). اکنون، همزمان با اعلام جایزه BeReal، این شرکت با اعلام اینکه روزانه 20 میلیون کاربر فعال (DAU) دارد، سکوت خود را می شکند.

منابع ما همچنین در ماه اکتبر به ما گفتند که BeReal 20 میلیون DAU دارد. به علاوه، ما متوجه شدیم که BeReal یک دور سری B 60 میلیون دلاری را با ارزش 587 میلیون دلار بسته است. رقم 20 میلیون DAU امروز می‌تواند تأییدی دیگر بر همان نقطه داده‌ای باشد که شش ماه پیش دریافت کردیم. یا می تواند نشانه ای از کند شدن رشد باشد. BeReal قبل از انتشار به درخواست شفاف سازی در مورد این اعداد پاسخ نداد.