ثبت IPO NerdWallet کسب و کار با محتوای با حاشیه بالا را نشان می دهد و هزینه بازاریابی را تسریع می کند-TechCrunch

مانند هفته گذشته به پایان رسید ، NerdWallet پرونده ای برای انتشار عمومی داد. با توجه به اواخر ساعت ، شیرجه S-1 ما باید تا امروز منتظر می ماند.

IPO NerdWallet در زمان جالبی می آید. این شرکت توصیه های محصولات مالی را به مصرف کنندگان و SMB ها ارائه می دهد ، به این معنی که در همان بازاری که استارتاپ های fintech در آن فعالیت می کنند ، دچار مشکل می شود. و از آنجا که NerdWallet در اصل یک بازی محتوا مسلح است ، می توانیم در مورد ارزش کلمه نوشته شده صحبت کنیم.


بورس استارتاپ ها ، بازارها و پول را بررسی می کند.

هر روز صبح آن را در Extra Crunch بخوانید یا هر شنبه خبرنامه The Exchange را دریافت کنید.


NerdWallet در حال پیگیری IPO سنتی است ، به این معنی که سرمایه اولیه را در اولین عرضه عمومی خود جمع آوری می کند. در صورت تشکیل پرونده ، شرکت قصد دارد “تقریباً 29.0 میلیون دلار از درآمد خالص دریافتی ما از این پیشنهاد برای بازپرداخت تمام مبالغ اصلی و سود تعهدی تحت سفته های خاص استفاده کند.” بقیه به راه اندازی و توسعه شرکت یا آنچه وکلا دوست دارند “اهداف عمومی شرکت ، از جمله سرمایه در گردش ، هزینه های عملیاتی و هزینه های سرمایه ای” بنامند ، اختصاص می یابد.

IPO NerdWallet یک رویداد نقدینگی برای چندین گروه سرمایه گذار است ، از جمله Institutional Venture Partners (IVP) ، که 17.5 of از سهام کلاس A را قبل از عرضه عمومی شرکت ، RRE Ventures (6.5 shares از سهام قبل از IPO) و شرکای iGlobe در اختیار دارد. (6.0). (Crunchbase در مورد سابقه جمع آوری کمک های خصوصی شرکت در اینجا اطلاعات بیشتری دارد.)

ما می خواهیم بدانیم که COVID-19 چگونه بر رشد NerdWallet تأثیر گذاشت ، چقدر سریع درآمد خود را در سال 2021 گسترش می دهد ، سودآوری تاریخی آن و روندهای اخیر آن چگونه است و چگونه این شرکت می تواند قابل اعتماد باقی بماند ، س questionالی که ما از دریچه سرمقاله به آن خواهیم پرداخت. استقلال. به نظر خوب میاد؟ بیا کمی تفریح ​​کنیم.

COVID-19 و NerdWallet

این همه گیری با NerdWallet مهربان نبود ، اما از آنجا که این شرکت هزینه های متغیری داشت می توانست محدود کند ، برای تجارت کلی آن فاجعه بار نبود.

NerdWallet در سال 2019 228.3 میلیون دلار درآمد کسب کرده است ، رقمی که در سال 2020 به میزان ناچیز به 245.3 میلیون دلار افزایش یافته است. برای یک شرکت حمایتی از سرمایه گذاری ، رشد حدود 7.5 can می تواند کشنده باشد. با این سرعت رشد ، چه کسی می خواهد از یک استارتاپ حمایت کند؟

اخیراً ، رشد مجدداً افزایش یافته است ، زیرا NerdWallet 137.3 میلیون دلار از درآمدهای نیمه اول سال 2020 ثبت کرده است ، رقمی که در نیمه اول سال 2021 به 181.6 دلار افزایش یافته است. ثبت شرکت در سال 2020

همه گیری تا حدی عامل رشد کند NerdWallet در سال 2020 است. در اینجا این شرکت در مورد آنچه COVID-19 با برخی از مشاغل خود انجام داده بحث می کند: