تیک توک ، تأثیرگذار بر ساعت – TechCrunch

الکس این هفته در تعطیلات شایسته ای است ، بنابراین برای شیرجه عمیق چهارشنبه Equity ، ما مکالمه را به Twitter Spaces بردیم. دنی، مری آن، و جاناتان متریک، مدیر ارشد رشد در Portage Ventures ، به دنبال بازاریابی رشد است. شما می توانید قسمت کامل را در فید Equity Podcast گوش دهید.

این گفتگو با پروژه TechCrunch Experts ایجاد شد ، جایی که ما به دنبال بهترین بازاریابان رشد برای استارتاپ ها هستیم. متریک در ماه ژوئیه به ما توصیه شده بود (می توانید توصیه های برجسته او را در جمع بندی رشد ما بخوانید) و ما مشتاق بودیم که فرصت کسب تجربه از او را داشته باشیم.

به TechCrunch کمک کنید تا بهترین بازاریابان رشد را برای استارتاپ ها پیدا کند.

در این نظرسنجی سریع توصیه ای ارائه دهید تا نتایج را با همه به اشتراک بگذاریم.

در این گفتگو به موارد زیر می پردازیم:

  • اینفلوئنسرها دنیای بازاریابی را در بر می گیرند
  • چالش هایی که بازاریابان با iOS 14 روبرو هستند
  • چگونه متریک می بیند که روندها از نظر جغرافیایی توسعه می یابند
  • قابلیت های جدید با ویژگی در سال گذشته
  • تبلیغات تعطیلات در سال 2021 چگونه می تواند باشد