توییتر یک ویژگی ایمنی را در وب آزمایش می کند تا فالوورها را بدون انسداد حذف کند – TechCrunch

دیروز توییتر اعلام کرد که اینطور است آزمایش یک ویژگی در وب است که امکان حذف پیروان بدون مسدود کردن آنها را فراهم می کند. گاهی اوقات ، کاربران می خواهند دنبال کننده ها را از دیدن توییت های خود بدون مسدود کردن آنها منع کنند – اگر آن دنبال کننده مستقیماً به صفحه آنها بروید ، مشخص می شود که آنها مسدود شده اند ، که می تواند خطرات ایمنی را به همراه داشته باشد. اکنون ، برخی از کاربران توییتر که به این آزمایش دسترسی دارند می توانند با مراجعه به نمایه خود و کلیک کردن برای مشاهده لیست دنبال کنندگان ، یک دنبال کننده را حذف کنند. سپس ، آنها می توانند روی نماد سه نقطه در کنار دکمه follow کلیک کرده و “حذف این دنبال کننده” را از منوی کشویی انتخاب کنند. در حال حاضر همه کاربران این قابلیت را ندارند.

قبلا ، کاربران خودشان روی این “بلوک نرم” مانور داده بودند – اگر کاربر را مسدود کرده و سپس انسداد او را بردارید ، از لیست دنبال کنندگان شما حذف می شود. آزمایش فعلی فقط به شما امکان می دهد دنبال کننده ها را از لیست دنبال کنندگان خود حذف کنید ، بنابراین اگر شما یک توییتر محبوب هستید ، جستجوی هزاران نام برای یافتن فرد مورد نظر دشوار است. اما به گفته آلساندرو پالوزی ، محقق برنامه ، توییتر همچنین بر روی توانایی حذف یک دنبال کننده از نمایه خود کار می کند ، نه فقط از لیست دنبال کنندگان خود.

این پلت فرم نشان می دهد که سرمایه گذاری مداوم در به روز رسانی تجربه کاربر با تمرکز بر ایمنی وب انجام می شود. هفته گذشته ، مجموعه ای از ابزارهای حفظ حریم خصوصی که بر روی آنها کار می کند ، که شامل حذف حذف فالوورها بود ، فاش شد. این پلتفرم همچنین امکان بایگانی توییت ها پس از 30 ، 60 یا 90 روز ، پنهان کردن توییت های پسندیده و ترک مکالمات را پیشنهاد کرد. در حالی که برنامه های شخص ثالث مانند Semiphemeral به مدت طولانی امکان حذف خودکار توییت های قدیمی را فراهم کرده اند و برخلاف پیام ها ، وجود این ویژگی ها در خود برنامه می تواند کنترل کاربران دیجیتالی خود را بدون اشتراک گذاری داده های خود با توسعه دهندگان خارجی برای کاربران آسان تر کند. به