توییتر علامت تأیید آبی را برای حساب‌های برتر باز می‌گرداند – حتی اگر برای آن پولی پرداخت نکرده باشند

پس از حذف هزاران تیک تأیید قدیمی در 20 آوریل، توییتر علامت‌های آبی را برای حساب‌های بزرگ بازیابی می‌کند – حتی اگر آنها برای اشتراک پولی پرداخت نکرده باشند.

در آخر هفته، چندین حساب برتر (با بیش از 1 میلیون فالوور) نمرات تأیید خود را پس گرفتند. با این حال، بسیاری از آنها از جمله نیل گیمن نویسنده، ریاض ماهارز فوتبالیست، لیل ناس ایکس موسیقیدان، جانل پریش لانگ بازیگر و مجری تلویزیون بریتانیایی ریچارد عثمان گفتند که برای نشان آبی پولی پرداخت نکردند.

طی چند روز گذشته، نمایشنامه مدیریت ایلان ماسک و همکار با چک مارک های قدیمی، توییتر را با چندین حساب بزرگ و قابل توجه که علامت تأیید را از دست داده اند، فرا گرفته است. این شامل حساب‌های متعلق به پاپ، شکیرا و لیدی گاگا بود. قابل توجه است که پاپ اکنون یک علامت خاکستری برای دولت و سازمان های چندجانبه دارد.

در آن زمان، ماسک گفت که “شخصا” برای اشتراک چند حساب مانند لبرون جیمز، استیون کینگ و ویلیام شانتنر “پرداخت” می کند. اما به نظر می رسد این شرکت این هدیه را به بسیاری از حساب ها تعمیم می دهد.

در ماه مارس، نیویورک تایمز گزارش داد که توییتر در نظر دارد یک علامت تأیید رایگان به 10000 برند و شرکت برتر ارائه دهد. مشخص نیست که آیا توییتر همین سیاست را برای حساب های شخصی اعمال می کند یا خیر.

برنامه نویسی به نام تراویس براون حساب هایی را که بیش از 1 میلیون دنبال کننده دارند تجزیه و تحلیل کرد و گفت که تقریباً 110 مورد در حال حاضر تأییدیه توییتر ندارند. رایان رینولدز بازیگر و فیلیپه نتو، اینفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی برزیلی، احتمالاً برجسته‌ترین نام‌هایی هستند که در حال حاضر علامت تأیید ندارند.

صفحه GitHub براون، که به‌روزرسانی‌های منظم درباره اشتراک Blue را ارسال می‌کند، خاطرنشان کرد که تنها 4.8 درصد از حساب‌های تایید شده قدیمی در هنگام حذف چک‌ها در طرح پولی توییتر مشترک شدند.

او در توییتی نوشت که در هفته گذشته تنها 12000 نفر افزایش خالص در تعداد اشتراک آبی داشته است – که بیشتر به دلیل اهدای اشتراک این شرکت به حساب‌هایی با فالوورهای زیاد است.

راستی‌آزمایی در مدیریت جدید توییتر موضوعی بسیار مورد مناقشه بوده است. مدت کوتاهی پس از تصاحب شرکت، ماسک تأیید پولی را راه‌اندازی کرد، اما این اقدام نتیجه معکوس داشت و سایت با حساب‌های سلبریتی و برند جعلی خدشه‌دار شد.

توییتر هم‌اکنون از برندها می‌خواهد برای تأیید اعتبار برای اجرای کمپین‌های تبلیغاتی در پلتفرم در اقدامی پول‌ساز بپردازند. در حالی که این شرکت در حال ارسال ایمیل به حساب های مختلف در مورد الزامات تأیید اجباری برای تبلیغات است، هنوز هیچ تغییری در آن ایجاد نکرده است. صفحه حساب تبلیغات.

علاوه بر این، شبکه اجتماعی یک میانبر برای ثبت نام برای خدمات سازمان تأیید شده در نوار کناری همه حساب ها نشان می دهد.

اعتبار تصویر: Techcrunch/Twitter

درآخر هفنه، چندگانه مردم اشاره کرد که توییتر تأیید سازمانی 1000 دلار هزینه غیرقابل استرداد می گیرد حتی اگر درخواست حساب رد شود.

ماسک در توییتر بانکداری می‌کند و بلو پول‌ساز بزرگی برای این شرکت است. با این حال، تجزیه و تحلیل از Sensor Tower نشان می دهد که پرداختی تنها 11 میلیون دلار از اشتراک تلفن همراه در سه ماه اول پس از راه اندازی در دسامبر به ارمغان آورده است.