توییتر ظاهراً اکنون از همه تبلیغ کنندگان می خواهد که یک علامت تأیید شده داشته باشند

با پایان یافتن سیستم علامت چک آبی قدیمی توییتر، سیستم جدید تأیید پولی این شبکه اجتماعی بیش از اندکی هرج و مرج ایجاد می کند، به طوری که ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت، در صورت امتناع از انجام این کار، برای تأیید اعتبار برخی افراد مشهور وارد عمل می شود. .

با این حال، یکی دیگر از قطعات کوچکی که امروز از قتل عام بیرون آمد این است که هر کسی که به دنبال تبلیغ در توییتر است، اکنون ظاهراً باید یک حساب تأیید شده داشته باشد.

چند کاربر توییتر، از جمله استاد رسانه های اجتماعی مت ناوارا، اسکرین شات هایی از ایمیل ارسال شده توسط توییتر ارسال کرده اند که بیان می کند از 21 آوریل (امروز)، علامت های تأیید شده برای ادامه اجرای تبلیغات در پلتفرم مورد نیاز است.

در این ایمیل آمده است:

ساخت توییتر بهتر از طریق تأیید

سلام!

از 21 آوریل، حساب @ شما باید دارای یک علامت تأیید شده باشد یا در Twitter Blue یا Verified Organizations مشترک شوید تا به اجرای تبلیغات در توییتر ادامه دهید. حساب‌های تجاری که بیش از 1000 دلار در ماه هزینه می‌کنند، در حال حاضر چک طلایی دارند یا به زودی خواهند داشت، و در حال حاضر بدون وقفه از دسترسی به تبلیغات لذت خواهند برد.

این تغییر با استراتژی راستی‌آزمایی گسترده‌تر توییتر مطابقت دارد: ارتقای کیفیت محتوا در توییتر و افزایش تجربه شما به عنوان یک کاربر و تبلیغ‌کننده. این رویکرد همچنین از تلاش‌های مداوم ما برای کاهش حساب‌ها و ربات‌های جعلی پشتیبانی می‌کند.

اشتراک در هر یک از این سرویس ها به این معنی است که توسط توییتر به عنوان یک شخص و/یا کسب و کار واقعی تأیید شده اید.

در میان سایر ویژگی ها، حضور ارگانیک قابل مشاهده تر و طیف وسیع تری از ابزارهای ایجاد خواهید داشت. ما خوشحالیم که شروع کنید و از تجربه برتر توییتر بهره مند شوید.

برای توییتر آبی، اینجا ثبت نام کنید.

برای سازمان های تأیید شده، اینجا درخواست دهید.

در حالی که ماسک اشتراک ها را به عنوان محرک اصلی پول خود تحت فشار قرار داده است زیرا تبلیغ کنندگان از این پلت فرم فرار کرده اند، واضح است که توییتر همچنان به دلارهای تبلیغاتی می خواهد (و نیاز دارد). تبلیغ‌کنندگان برتر این پلتفرم، کسانی که هر ماه 1000 دلار خرج می‌کنند، قبلاً یک علامت طلایی رسمی دریافت می‌کنند. رایگان، نشان می دهد که آنها یک حساب تجاری رسمی هستند.

هنوز هیچ چیز رسمی در توییتر وجود ندارد صفحات حساب تبلیغاتی برای نشان دادن آن فقط حساب‌های تایید شده می‌توانند تبلیغ کنند، اما در صورتی که هرزنامه‌ها را کاهش دهد یا دیگر بازیگران بد را از پلتفرم باز دارد، نیاز به تایید برای تبلیغ‌کنندگان وجود دارد. با این حال، برای اینکه این کار به درستی مؤثر باشد، مطمئناً به بررسی دقیق فراتر از نیاز به کارت اعتباری و شماره تلفن نیاز دارد، در حالی که هزینه ماهانه 8 دلار به خودی خود یک عامل بازدارنده اصلی نیست.

با حرکت رو به جلو، به نظر می رسد که هر کسی که بخواهد یک تبلیغ ارسال کند یا یک توییت را تبلیغ کند، باید ماهانه 8 دلار برای Twitter Blue یا 1000 دلار در ماه هزینه کند تا به عنوان یک سازمان تأیید شده شناخته شود. یک استثنا در اینجا احتمالاً حساب‌هایی با علامت خاکستری است که برای حساب‌های رسمی دولتی و مرتبط مانند آژانس‌ها، سفارت‌ها، پارلمان‌ها و غیره محفوظ است.

به هر حال، دیدن این که چگونه این حرکت به جز منصرف کردن هزینه های تبلیغاتی در توییتر، کار دیگری انجام می دهد دشوار است.

TechCrunch برای اظهار نظر با توییتر تماس گرفت، اما در زمان نوشتن هنوز پاسخی دریافت نکرده‌ایم (البته به غیر از شکلک مدفوع).