توییتر راهی برای نشان دادن تبلیغات بیشتر به کاربران پیدا کرد – TechCrunch

توییتر می گوید قصد دارد قالب تبلیغات جدید و قرارگیری آن را بر روی پلتفرم خود آزمایش کند. روز چهارشنبه ، بروس فالک ، سرپرست محصولات درآمد توییتر ، گفت که توییتر پس از اولین ، سومین و هشتمین پاسخ ، نمایش تبلیغات در دستگاه های تلفن همراه را در داخل موضوعات گفتگو آغاز می کند. در حالی که شرکت تأیید نکرد که این تغییر دائمی است ، متوقف شد ، اما اعلام کرد که با فرمول آزمایش می کند تا نقاط درج و چیدمان هایی که بیشترین معنا را دارند به بهترین شکل تعیین شود. توییتر همچنین اعلام کرد که نمایش تبلیغات را به گونه ای در نظر می گیرد که سازندگان تصمیم بگیرند ، به جای اینکه آنها را مجبور به پذیرش تبلیغات در موضوعات خود کنند. در این صورت ، سازندگان نیز سهمی از درآمد تبلیغات را مشاهده خواهند کرد.

این شرکت در طول تاریخ تلاش کرده است تا تعداد کاربران خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهد ، به این معنی که باید با حداکثر درآمدی که می تواند از کاربران فعلی خود بدست آورد ، خلاقیت بیشتری به خرج دهد. طی سال گذشته یا بیشتر ، این منجر به سرازیر شدن محصولات جدیدی مانند اتاق های چت صوتی ، رویدادهای دارای بلیط ، ابزارهای ایجادکننده ، اشتراک ، اطلاع رسانی مجازی و موارد دیگر شد. با گذشت زمان ، توییتر می خواهد به وعده خود به سرمایه گذاران عمل کند که قادر خواهد بود درآمد خود را از 3.7 میلیارد دلار در سال 2020 به 7.5 میلیارد دلار یا بیشتر در 2023 افزایش دهد و تعداد کاربران خود را به 315 میلیون کاربر روزانه افزایش دهد.

اگرچه اکثر محصولات جدیدش در مراحل اولیه آزمایش هستند ، اما توییتر هنوز هیچ ضربه جالبی نداشته است. به عنوان مثال ، داده های شخص ثالث نشان می دهد که اخیراً پلتفرم جدید خالق توییتر به نام Super Follow تنها در حدود 6000 دلار در دو هفته اول زندگی خود در ایالات متحده و کانادا یا شاید کمی بیشتر درآمد داشته است. (طبق تجزیه و تحلیل یک شرکت دوم ، 12،400 دلار در 17 روز در ماه سپتامبر.) صرف نظر از اینکه کدام اعداد به حقیقت نزدیکتر هستند ، واضح است که هنوز تقاضای فزاینده ای برای اشتراک سازندگان وجود ندارد.

در همین حال ، توییتر هنوز محصول برتر جدید خود ، the را به بازار نیاورده است توییتر آبی اشتراک ، به بزرگترین بازارهای آن ، از جمله ایالات متحده ، این محصول شامل ویژگی ای است که توییتر تا به حال به دکمه “ویرایش توییت” که کاربران می خواهند نزدیک است – یک گزینه “واگرد” برای گرفتن سریع اشتباهات تایپی.

اما حتی با وجود همه این ویژگی های جدید ، توییتر همچنان بیشتر درآمد خود را از طریق تبلیغات تولید می کند. در ماه ژوئیه ، توییتر برآورد درآمد وال استریت را با برداشتن 1.05 میلیارد دلار درآمد از تبلیغات در سه ماهه – حرکتی که این شرکت به دلیل افزایش اثربخشی تبلیغات خود نسبت داد ، معرفی کرد ، جایی که 2500 دسته موضوعی جدید را برای هدف گیری بهتر معرفی کرده بود.

به طور مشابه ، توییتر قصد دارد تبلیغات درون مکالمه را با آنچه مورد بحث قرار می گیرد مرتبط سازد.

فالک در این باره می گوید: “ما یک فرصت بزرگ برای ایجاد یک پیشنهاد تبلیغاتی می بینیم که ارزش ایجاد می کند و انگیزه های سازندگان و تبلیغ کنندگان را هماهنگ می کند.” اعلان در توییتر به اشتراک گذاشته شد “در حالی که این قالب را در ماه های آینده آزمایش می کنیم ، ما بر درک نحوه عملکرد و تأثیر آن بر افراد و مکالمات اطراف آن تمرکز می کنیم. ما فرکانس های مختلف ، چیدمان ، تبلیغات مرتبط با زمینه ، نقاط درج متفاوت و غیره را آزمایش می کنیم و آموخته های خود را بررسی می کنیم و می فهمیم آیا چیزی است که می خواهیم دائمی شود. ما از آزمایش این برای تبلیغ کنندگان خود بسیار هیجان زده هستیم و مشتاق هستیم که دریابیم چگونه می تواند دریچه فرصت های بیشتری را برای پاداش نویسندگان و سازندگان توییت باز کند. “

آخرین نکته اشاره به سهم درآمد پیشنهادی با سازندگان است که محتوای آنها به موضوعات طولانی منتهی می شود که در آن تبلیغات منطقی است. وقتی توییت ها روی پلت فرم ویروسی می شوند ، کاربران اغلب برای خواندن پاسخ های بیشتر کاربران از طریق چندین صفحه به پایین حرکت می کنند. این می تواند به توییتر اجازه دهد تبلیغات بیشتری را نه تنها در انتهای تاپیک ، همانطور که اکنون پیشنهاد شده است ، درج کند ، بلکه در قسمت پایین آن نیز قرار دهد. اما کسب درآمد از توییت های ویروسی مانند این می تواند بر محتوا و فرهنگ توییتر تأثیر بگذارد. توییتر در حال حاضر مکانی است که تمایل دارد به نوعی از کاربران عملکردی پاداش دهد – مانند کسانی که پست های تند ، جوک ، توییت های عصبانی و سایر محتوای احساسی ارسال می کنند. پیوند دادن “ویروسی” بودن توییت ها به درآمد خالق می تواند توییتر را حتی از مکالمات اصیل و متفکرانه ای که شرکت ادعا می کند میزبانی می کند ، دور کند.

با این حال ، افزایش بار تبلیغات در توییتر می تواند به توئیتر اجازه دهد تا محصول متفاوتی را برای کسانی که از تبلیغات به اندازه کافی برای تجربه بدون تبلیغ هزینه می کنند ، ارائه دهد. در حالی که در حال حاضر ، Twitter Blue عملکرد مسدود کردن تبلیغات را ارائه نمی دهد ، برنامه ها اغلب راه هایی را برای کاربران ارائه می دهند که با پرداخت هزینه از تبلیغات خودداری کنند. این ممکن است در توییتر آبی همراه شود ، یا حتی یک خرید مستقل انجام دهد. (توییتر اعلام نکرده است که این مورد در حال بررسی است ، به طور واضح. هنگامی که از او درخواست شد ، توئیتر گفت که “در حال حاضر بخشی از برنامه های آن نیست.”

در حالی که گاهی اوقات ضروری است ، یک ابزار درآمدزایی است که بسیاری از مردم آن را دوست ندارند و نسبت به آن حساس هستند. هنگامی که توییتر تبلیغات خود را در انتهای سه ماه یا چند سال پس از شروع به نمایش در هر چند توییت در جدول زمانی شروع می کند ، کاربران تمایل دارند. این احتمال وجود دارد که واکنش شدید کاربران نسبت به این تبلیغات جدید – یا سایر تأثیرات منفی بر رفتار مصرف کنندگان در پلت فرم – بتواند توییتر را تشویق به تجدید نظر در این آزمایش کند.

اما به احتمال زیاد این تغییر زمانی پیش می رود که توییتر با توجه به نیاز شرکت به افزایش درآمد ، روی فرمول مناسب چیدمان ، محل قرارگیری و هدف گذاری زمینه ای قرار گیرد. در حال حاضر ، توییتر نتوانسته محصول “داستان” خود را کار کند ، که می تواند بخش جدیدی را در سایت برای تبلیغات ارائه دهد. اما داستانها به اندازه کافی مورد استقبال کاربران قرار نگرفتند تا ادامه سرمایه گذاری ارزشمند شود.

این باعث می شود توییتر به دنبال راه های دیگری برای کسب درآمد از طریق تبلیغات باشد. و نشان دادن تبلیغات بیشتر در مکان های بیشتر به نظر می رسد پاسخ فعلی باشد.