توییتر دوباره با نکات بیت کوین ، NFT ها ، فضاهای ثبت شده ، صندوق ایجاد و موارد دیگر شتاب می گیرد – TechCrunch

فهرست اعلامیه محصولات جدید توییتر کند نمی شود. این شرکت امروز تعدادی از ابتکارات جدید را با هدف ارائه خدمات بهتر به مکالمات و اجتماع با استفاده از پلتفرم خود ارائه کرده است ، از جمله پشتیبانی از راهنمایی با رمزنگاری ، احراز هویت NFT و برنامه هایی برای آزمایش های دیگر که زمینه ارائه مکالمه بیشتر برای افرادی که تازه وارد می شوند ، طراحی شده است. این شرکت همچنین گفت که در حال آماده شدن برای راه اندازی صندوق خالق خود در چند هفته است تا دسترسی سازندگان صوتی به پشتیبانی مالی ، فنی و بازاریابی را فراهم کند.

در حالی که توییتر هنوز آمادگی ارائه جزئیات مانند اندازه صندوق یا میزان مورد انتظار را ندارد ، اما از نظر مشارکت کنندگان خالق ، این یک عکس واضح از رقیب برتر در زمینه صدای اجتماعی است ، Clubhouse ، که سازنده خود “شتاب دهنده” پیشنهاد اتصال آن را داده است. شرکت کنندگان با معاملات تجاری یا 5000 دلار در ماه در طول مشارکت خود در برنامه آن.

به طور مشابه ، توییتر صندوق ایجاد کنندگان خود را به عنوان پاداشی برای ایجاد محتوای تولیدکنندگان – مانند برخی از سرمایه های رقیب در فیس بوک ، اینستاگرام ، اسنپ و سایر نقاط – در نظر می گیرد ، بلکه بیشتر به سازندگان کمک می کند تا تولیدات صوتی را در فضاهای توییتر آغاز کنند.

استر کرافورد ، سرپرست محصول توییتر برای کسب درآمد از Creator ، گفت: “هدف از آن واقعاً ارائه این تخصص فنی و بازاریابی است.” “ما آن را نوعی راه حل توقف می دانیم. ما می خواهیم این افراد را در سایر ویژگی های درآمدزایی طولانی مدت سوار کنیم. اما ما می خواهیم آنها را تقویت اولیه کنیم. “

میزبان فضاها همچنین می توانند برنامه های خود را ضبط و پخش کنند – حرکتی که احتمالاً به منظور مقابله با تهدید سیستم عامل های رقابتی است که از ضبط به عنوان تمایز اصلی حمایت می کنند. این شرکت گفت که این “چند ماه دیگر” راه اندازی می شود.

همچنین توییتر امروز چند محصول جدید و توسعه ویژگی های اخیر راه اندازی شده را اعلام کرد.

یکی از این ویژگی ها ویژگی جدیدی است که به برنامه آن اجازه می دهد تا به سازندگان با NFT یا توکن های غیرقابل تعمیر بهتر خدمت کند-راهی برای تأیید دارایی های دیجیتالی ذخیره شده در بلاک چین. هنرمندان در حال حاضر NFT کارهای خود را ایجاد می کنند که در بازارهای NFT مانند OpenSea ، Rarible ، Foundation ، SuperRare و دیگران فروخته می شود.

توییتر می گوید در حال برنامه ریزی برای “به زودی” پشتیبانی از احراز هویت NFT است. این به سازندگان NFT اجازه می دهد تا کیف های رمزنگاری شده خود را به توییتر متصل کنند تا NFT های خود را در پلت فرم ردیابی و به نمایش بگذارند. این طرح خاص هنوز در مراحل اولیه است زیرا توییتر هنوز نتوانسته است نحوه عملکرد این برنامه را بیان کند. این شرکت گفت که ایده های متفاوتی را آزمایش می کند تا سازندگان با مجموعه های معتبر به شکلی بصری بیشتر برجسته شوند-شاید با چیزی مانند نشان نمایه یا آواتار با شکل متفاوت.

هنگامی که برای جزئیات بیشتر در مورد نقشه راه گسترده تر NFT تحت فشار قرار گرفت ، توییتر از اظهارنظر خودداری کرد.

یکی دیگر از ویژگی های جدید در فضای رمزنگاری پشتیبانی از بیت کوین است. توییتر برای اولین بار ویژگی “Tip Jar” خود را در ماه مه به عنوان یک محصول بتا معرفی کرد و به کاربران امکان می دهد پرداخت های یک بار را از طریق خدمات شخص ثالث مانند PayPal ، Venmo ، Patreon ، Cash App ، Bandcamp و سایر موارد ارسال و دریافت کنند. اکنون این ویژگی به زودی با اندروید به مخاطبین جهانی در iOS گسترش می یابد و پشتیبانی از پشتیبانی از بیت کوین را نیز اضافه می کند.

چند روش وجود دارد که نکات بیت کوین می تواند کار کند. کاربران می توانند یک کیف پول بیت کوین لایتنینگ یا آدرس بیت کوین خود را برای دریافت راهنمایی های بیت کوین اضافه کنند. به گفته این شرکت ، کیف پول های Lightning به دلیل هزینه معاملات کمتر در بین کاربران جامعه رمزنگاری محبوب هستند. پیاده سازی این مورد از طریق توییتر از Strike استفاده می کند ، یک برنامه پرداخت که در شبکه Lightning Bitcoin ساخته شده است و به مردم امکان می دهد بیت کوین را بلافاصله ارسال و دریافت کنند.

در واقع ، مدیر عامل توییتر جک دورسی در تابستان امسال توییت کرد اینکه فقط یک موضوع زمان بود تا توییتر از شبکه Lightning ، لایه ای در بالای بلاک چین بیت کوین ، در بستر خود پشتیبانی کند. در آن زمان ، برخی گمانه زنی ها وجود داشت که کاربران ابتدا این نوع پشتیبانی را در یک محصول پرداخت خرد مشاهده می کردند ، که اکنون صحت آن ثابت شده است.

Tip Jar همچنین چند سرویس دیگر از جمله GoFundMe را اضافه می کند.

یکی دیگر از آزمایشات جدید به نام “Heads Up” ، اولین آزمایشی است که به کاربران کمک می کند تا قبل از ورود به مکالمه ، حس و حال آنها را حس کنند.

یکی از سخت ترین مسائل توییتر ناتوانی آن در کمک به مردم برای به اشتراک گذاشتن افکار و نظرات خود در شبکه امن است که به عنوان زمینه ای برای لغو فرهنگ عمل کرده است ، و جایی که ارتش های ترول می توانند بر روی صدای حاشیه نشین یا دیگران که در هر صورت با آنها مخالف هستند فرود بیایند. مانند فعالان زمان ، زنان در زمینه فناوری (همانطور که با رسوایی Gamergate مشهور شد) یا روزنامه نگاران زن.

در این زمینه ، توییتر برای ایجاد ویژگی های جدیدی مانند ویژگی هایی که کاربران را قادر می سازد تا بتوانند پاسخگوی توییت های خود را محدود کنند ، کار کرده است ، که به گفته وی در کاهش گزارش سوء استفاده در چهار هفته گذشته موثر بوده است.

همچنین این حالت Safety Mode را به نسخه بتا راه اندازی کرده است ، که نوعی حفاظت خودکار را در برابر آزار و اذیت در زمان افزایش سوء استفاده ارائه می دهد. این راهی برای مردم ایجاد کرد که بدون سر و صدا دنبال کنندگان را به عنوان یک مسدود کردن جایگزین حذف کنند. و امروز ، توییتر می گوید به زودی یک ویژگی جدید را راه اندازی می کند که به کاربران امکان می دهد خود را از مکالمه ای که در آن ذکر شده است حذف کنند و یک ویژگی جدید به نام “فیلترهای کلمه” را آزمایش می کند که به کاربران اجازه می دهد توئیت های توهین آمیز را متوقف کنند. از خط مخالفت با سیاست توییتر عبور کنید.

توییتر به طور کامل توضیح نداده است که چگونه می تواند وضعیت مکالمه را در ویژگی “Heads Up” آینده اندازه گیری کند تا به تازه واردان درباره ماهیت بحث هشدار دهد. اما گفت که در حال بررسی استفاده از داده های واکنش های ایموجی (که در حال حاضر در حال آزمایش هستند) و پاسخ به درخواست هایی است که به کاربران در مورد ارسال پست های احتمالی توهین آمیز هشدار می دهد.

این شرکت در ماه های اخیر محصولات جدیدی را با یک کلیپ فوق العاده سریع راه اندازی کرده است ، با افزونه هایی که شامل یک بستر چت صوتی به سرعت Twitter Spaces ، راه اندازی پلتفرم مبتنی بر علاقه “Communities” است. فوق العاده دنبال می کند، خبرنامه از طریق خرید Revue ، اطلاع رسانی ، یک سرویس حق بیمه با نام Twitter Blue ، بررسی تجربیات مردمی با Birdwatch ، ویژگی های جدید تجارت الکترونیک ، نمایه ها و برچسب های جدید ، یک سیستم تأیید حساب باز شده ، کنترل مکالمه ، بهبود پیام مستقیم ، و بیشتر.

امروز ، تعداد کمی از این محصولات را به روز کرد.

گفت که در حال کار بر روی ابزارهای بیشتری برای کشف فضاها است که یافتن فضاها را در بالای جدول زمانی و سایر نقاط برنامه آسان تر می کند – احتمالاً به برگه اختصاصی فضاها در تلفن همراه اشاره شده است. این برنامه همچنین دسترسی به فضاهای بلیط ، بهبود یافتن خبرنامه ها ، راه اندازی داشبورد درآمد خالق جدید و کار بر روی برچسب های حساب بیشتر – مانند آن مارک ها و مواردی که به یادآوری حساب های متوفی کمک می کند – و سایر موارد.

توییتر همچنین به نحوه کنترل تعدیل در ویژگی Communites خود اشاره کرد و گفت که این مقاصد مبتنی بر علاقه تعدیل کنندگان و هنجارهای خاص خود را برای آن جامعه ، بالاتر و فراتر از آن خواهند داشت. توییتر قوانین

کریستین سو ، سرپرست محصول توییتر برای ایمنی مکالمه ، کریستین سو ، توضیح داد: “این اولین گام ما برای تمرکززدایی از اعتدال است ، به طوری که توییتر شما فضای شما است.”

به طور گسترده تر ، توییتر سعی کرد استراتژی خود را توضیح دهد ، که به طور فزاینده ای شبیه به این است که “اسپاگتی را به دیوار بیندازید و ببینید چه چیزی می چسبد”. در واقع ، اعتراف کرد – تا حدی – ممکن است دقیقاً همین کار را انجام دهد.

کیوان بیک پور ، رئیس کالای مصرفی توییتر ، توضیح داد: “شما همچنان خواهید دید که ما از طریق آزمایش و تکرار به این چشم انداز فشار می آوریم.” “شما خواهید دید که ما پیشرفت خود را در این راه به صورت عمومی به اشتراک می گذاریم ، همانطور که در چند سال گذشته داشته ایم. و شما نمی بینید که ما به چیزهایی که کار نمی کنند وابسته ایم. ما این کار را با Fleets انجام داده ایم و شما همچنان آن را با دیگر اکتشافات آزمایش می کنید. ما معتقدیم اگر هر چند وقت یکبار کارها را از بین نمی بریم ، بنابراین شرط بندی کافی نمی کنیم. “

اعتبار تصویر: توییتر