توییتر در حال آزمایش عکس ها و فیلم های بزرگ تمام عرض است-TechCrunch

توییتر در حال بررسی راه هایی برای ایجاد یک تجربه بصری بیشتر با جدیدترین آزمایش خود است که توییت های لبه به لبه را در برنامه iOS به ارمغان می آورد.

تصاویر و ویدئوهای با عرض کامل جهت مسیری را دنبال می کند که اخیراً شرکت علاقه مند به حرکت بوده است. توییتر در اوایل سال جاری تصاویر بزرگتری را با کنترل برش برای جفت برنامه های تلفن همراه خود معرفی کرد و بسیاری از عکاسان و دیگر هنرمندان بصری را خوشحال کرد که این شبکه اجتماعی به طور ناگهانی بستری بسیار دوستانه برای به اشتراک گذاری کارهای خود بود.

توییتر ابتدا عکس های بزرگتر را آزمایش کرد و پیش نمایش تصاویر را در ماه مارس بهبود داد و سپس دو ماه بعد به طور گسترده منتشر شد ، یک بازه زمانی کوتاه که اگر محصول آزمایشی بچسبد ، دوباره می بینیم.

در آزمایش کنونی ، توییت ها به جای اینکه با یک حاشیه بزرگ در سمت چپ جبران شوند ، فریم کامل را از چپ به راست پر می کنند. این تغییرات باعث می شود تصاویر و ویدئوهای بسیار بزرگتری ظاهر شوند که در فید بهتر به نظر برسند و طراحی تمیزتر و مدرن تری داشته باشند که بدون نیاز به توئیت های سمت راست عکس پروفایل کاربران ، آنها را به هم نریزد.

در آزمایش این ویژگی ، توییتر می گوید که می خواهد کاربران را تشویق به گفتگو در عکس ها و فیلم ها کند ، نه اینکه فقط بر روی متنی مانند پلتفرم سنتی تمرکز کند. در حالی که نتیجه برای ما یک پیروزی به نظر می رسد ، هرگونه تغییر در طراحی توییتر به احتمال زیاد الهام بخش گروهی از کاربران خواهد بود که قبل از فراموش کردن تغییرات به طور کلی از آن در توییت متنفر باشند.