توییتر در حال آزمایش اعلاناتی است که به شما هشدار می دهد وقتی مکالمه دارای احساسات بد است – TechCrunch

اگر تا به حال چیزی بی ضرر را توییت کرده اید که باعث شروع طوفان توجه ناخواسته شده است ، به خوبی می دانید که مردم در توییتر در مورد همه چیز و همه چیز با هم دعوا می کنند-این مقصد برتر اینترنت برای پرتاب سریع نظرات سریع و اطلاعات کم است ، گذشته از همه اینها.

توییتر در حال کار بر روی روش هایی برای کاهش سمیتی است که این پلتفرم به آن معروف است ، و جدیدترین آزمایش افراد را قبل از ورود به دعواهای آشفته توییتی با چند اشاره راهنمایی می کند. ممکن است کاربران مشاهده کنند که تست های آزمایشی در برنامه های iOS و Android توییتر ظاهر می شوند.

این شرکت می گوید ایده این است که در صورت ملحق شدن مردم به گفتگوی “داغ یا شدید” ، مردم را سرگرم کنید ، که در توییتر می تواند از اطلاعات غلط تهدید کننده سلامتی برای سلامتی گرفته تا دستور العمل های گواکامول باشد. توییتر می گوید هدف ، همانطور که قبلاً نیز اعلام شده است ، ایجاد “گفتگوی سالم” در این پلتفرم است.

برچسب های آزمایش در زیر یک توییت ظاهر می شوند و کمی هشدار می دهند که “مکالمات مانند این می تواند شدید باشد”. برای مشارکت ، به نظر می رسد که باید با کلیک بر روی یک فوریت ، کاربران را تشویق کنید تا واقعی باشند ، در دیدگاه های گوناگون باز باشند و انسانیت مشترک خود را به آنها یادآوری کنید. شرکت می گوید که ممکن است موضوع توئیت و “رابطه نویسنده و پاسخ دهنده توییت” را در نمایش اعلان ارزیابی کند.

توییتر قبلاً سایر دستورالعمل های شکل دهنده رفتار را آزمایش کرده است ، از جمله پنجره های بازشو که کاربران را از ارسال نفرت و آزار و اذیت در پاسخ ها باز می داشت. پاپ آپ های هدفمند به وضوح ابزاری هستند که برای کند کردن برخی از الگوهای سمی رسانه های اجتماعی وعده سریع را می دهد ، اگرچه با توجه به گستردگی افراد احمق هیولایی آنلاین ، ما به راه حل های مختلف زیادی نیاز داریم.