توییتر تأیید کرد که توییت‌های Circle به طور موقت خصوصی نبودند

توییتر تأیید کرد که یک خطای امنیتی که باعث شد توییت‌های Circle – پست‌هایی که فقط برای زیرمجموعه کوچکی از دوستان قابل اعتماد منتشر می‌شوند – به صورت عمومی ظاهر شود. TechCrunch این نقص را در اوایل آوریل گزارش کرد، اما پلتفرم امروز در ایمیلی که برای کاربران حلقه توییتر ارسال شد، این مشکل را تایید کرد.

در این ایمیل آمده است: «در آوریل 2023، یک حادثه امنیتی ممکن است به کاربران خارج از حلقه توییتر شما اجازه داده باشد که توییت‌هایی را ببینند که در غیر این صورت باید محدود به حلقه‌ای باشد که شما در آن پست می‌کردید. توییتر ادعا می کند که این باگ اکنون برطرف شده است و تیم می داند که چه چیزی باعث آن شده است.

Twitter Circle ماه‌هاست که باگ بوده است، و این برای ویژگی‌ای نگران‌کننده است که مردم از آن برای توییت کردن چیزهایی که نمی‌خواهند با همه دنبال‌کنندگان خود به اشتراک بگذارند، استفاده می‌کنند. وقتی ماه گذشته در مورد این موضوع گزارش دادیم، کاربران زیادی توییت کرده بودند که افراد خارج از حلقه آنها توییت های خصوصی آنها را دوست دارند. حتی یکی از کاربران گفت که او عکس‌های برهنه‌ای را در دایره خود منتشر کرده است که از میان شکاف‌ها می‌لغزد و برای چشم‌های ناخواسته ظاهر می‌شود.

اغلب، به نظر می‌رسید که توییت‌های دایره در جدول زمانی For You برای کاربرانی که پوستر را دنبال می‌کنند، منتشر می‌شوند، اما در حلقه خود نیستند. برخی دیگر گزارش دادند که توییت‌های حلقه آنها حتی فراتر از کسانی است که آنها را دنبال می‌کنند.

گذشته از نقض حریم خصوصی، برخی از توییت‌های Circle هنوز بدون بنر سبز نشان داده می‌شوند که نشان می‌دهد فقط برای یک مخاطب منتخب قابل مشاهده هستند. می توانید بگویید که این توییت ها عمومی نیستند زیرا دکمه ریتوییت خاکستری می شود. این توییت‌ها هنوز فقط به حلقه‌های مورد نظر خود می‌رسند، بنابراین لزوماً یک مشکل حفظ حریم خصوصی نیست، اما می‌تواند یک تجربه کاربری گیج‌کننده باشد (شخصاً، چند پیام از دوستانی ارسال کرده‌ام که از اینکه اینقدر آشکارا درباره محله‌ای که زندگی می‌کنم توییت می‌کنم تعجب کرده‌ام. در — من باید به آنها اطمینان دهم که علیرغم عدم وجود بنر سبز، پست خصوصی بود). TechCrunch اولین بار در ماه فوریه در مورد آن نقص خاص گزارش داد، اما هنوز برطرف نشده است.

در چنین لحظاتی، چیزی را به یاد می‌آورم که یوئل راث، رئیس سابق اعتماد و ایمنی توییتر، مدت کوتاهی پس از ترک شرکت گفت.

اگر توییت‌های محافظت‌شده کار نمی‌کنند، اجرا کنید، زیرا این نشانه‌ای است که چیزی عمیقاً اشتباه است.»