توییتر برای برچسب زدن توییت هایی که به دلیل نقض خط مشی سخنان مشوق نفرت پراکنی از رتبه پایین می گیرند

توییتر امروز اعلام کرد یک سیاست جدید که ادعا می کند شفافیت بیشتری را ارائه می دهد که در مورد توئیت های نفرت انگیز در پلت فرم آن تحت اقدامات اجرایی قرار گرفته است. به طور معمول، زمانی که توییت‌ها خط‌مشی‌های توییتر را نقض می‌کنند، یکی از اقداماتی که شرکت می‌تواند انجام دهد محدود کردن دسترسی به آن توییت‌ها است – یا چیزی که آن را «فیلتر دید» می‌نامد. در این سناریوها، توییت‌ها به صورت آنلاین باقی می‌مانند، اما کمتر قابل کشف هستند از مناطق مستثنی شده است مانند نتایج جستجو، گرایش‌ها، اعلان‌های توصیه‌شده، جدول‌های زمانی برای شما و دنبال کردن، و موارد دیگر.

در عوض، اگر کاربران بخواهند توییت را ببینند، باید مستقیماً از نمایه نویسنده بازدید کنند.

هنگامی که چنین اعمالی انجام می شود و تبلیغات در برابر محتوا اجرا نمی شود، دستورالعمل های توییتر، ممکن است توییت نیز در پاسخ ها کاهش یابد. حالت.

از نظر تاریخی، عموم مردم لزوماً نمی دانند که آیا یک توییت به این روش تعدیل شده است. اکنون، توییتر می گوید که این تغییر خواهد کرد.

این شرکت قصد دارد “به زودی” شروع به اضافه کردن برچسب های قابل مشاهده بر روی توییت هایی کند که به طور بالقوه ناقض خط مشی های آن شناسایی شده اند که بر روی دید آنها تأثیر گذاشته است. به طور دقیق اشاره ای نکرد که این سیستم دقیقاً چه زمانی به طور کامل در سراسر شبکه خود راه اندازی می شود.

اعتبار تصویر: توییتر

این شرکت خاطرنشان کرد، علاوه بر این، همه توییت‌هایی که دید آن‌ها کاهش یافته است برچسب‌گذاری نمی‌شوند.

فقط با توییت هایی شروع می شود که آن را نقض می کند سیاست رفتار نفرت انگیز و می‌گوید که این ویژگی را در «ماه‌های آینده» به سایر حوزه‌های سیاستی گسترش خواهد داد.

در یک پست وبلاگی که توسط “ایمنی توییتر” نوشته شده است، آمده است: “این تغییر به گونه ای طراحی شده است که منجر به اقدامات اجرایی شود که برای همه افراد در پلت فرم ما متناسب تر و شفاف تر باشد.” این پست علاوه بر این، فلسفه اجرایی توییتر را تبلیغ کرد و آن را «آزادی بیان، نه آزادی دسترسی» نامید.

اگر توییتی برچسب‌گذاری شود، خود کاربر سایه‌بانک نمی‌شود یا از شبکه حذف نمی‌شود – این شرکت خاطرنشان می‌کند که اقدامات خط‌مشی «فقط در سطح توییت انجام می‌شود و روی حساب کاربر تأثیری نخواهد گذاشت».

توییتر همچنین توضیح می‌دهد که کاربرانی که توییت‌هایشان برچسب‌گذاری شده است، اگر فکر کنند توییت‌شان اشتباه پرچم‌گذاری شده است، می‌توانند بازخورد ارسال کنند، اما می‌گوید که ممکن است پاسخی به این بازخورد دریافت نکنند و تضمینی برای بازگرداندن دسترسی توییت به آن‌ها نیست.

احتمالاً این مربوط به کاهش‌های گسترده‌ای است که توییتر برای تیم‌های Trust & Safety و شرکت به‌عنوان یک کل ایجاد کرده است. و ممکن است برای تصمیم گیری در مورد برچسب گذاری به شدت به اتوماسیون متکی باشد، اگرچه مشخص نیست که این سیستم تا چه حد خودکار خواهد بود. (تویتر دیگر به سؤالات مطبوعاتی پاسخ نمی دهد، بنابراین پست های وبلاگ و توییت های ساخته شده توسط شرکت یا مالک جدید آن، ایلان ماسک، تنها کلمه رسمی در مورد مواردی از این دست است). البته اتوماسیون می‌تواند به این معنی باشد که توییتر همه چیز را اشتباه می‌کند – چیزی که در یک مورد اذعان دارد تاپیک توییتر در مورد تغییرات در اینجا، این شرکت همچنین می‌گوید که قصد دارد به نویسندگان اجازه دهد تا «در آینده» تصمیم خود را تجدیدنظر کنند.

باز هم، هیچ مهلت سخت یا بازه زمانی مشخصی ارائه نشد.

راه‌اندازی این سیاست جدید به دنبال تصمیم‌های قبلی توییتر در زمان ماسک برای اجازه دادن به چهره‌های بحث‌برانگیز از جمله ترامپ و نئونازی‌ها برای پیوستن مجدد به این شبکه است. در یک حادثه، ماسک هنرمندی را که قبلاً به نام کانیه وست شناخته می‌شد، به توییتر بازگرداند، او سپس یک صلیب شکسته توییت کرد و دوباره تعلیق شد.

سیاست جدیدی که امروز اعلام شد ممکن است نشان دهنده تلاش توییتر برای ایجاد تعادل بین دو نیروی متضاد باشد. از یک طرف، ماسک یک طرفدار آزادی بیان است که در سال‌های قبل از اینکه کنترل شرکت را در دست بگیرد، از سیاست‌های اعتدالی که گفته می‌شد کمتر از شفافیت توییتر بود، انتقاد کرد. او حتی تا آنجا پیش رفت که به طور عمومی اسناد و ارتباطات داخلی، مستعار به فایل‌های توییتر را به اشتراک گذاشت تا در تلاش برای افشای چگونگی اتخاذ تصمیمات اعتدال در توییتر در گذشته باشد.

نتایج آنطور که او امیدوار بود خیره کننده نبود. چیزی که تا حد زیادی پیدا شد این بود که یک شرکت مجبور بود تصمیمات پیچیده و ظریفی را، اغلب در زمان واقعی، در مورد محتوای مرزی و چهره‌های برجسته بگیرد.

فیلتر دید یکی از موضوعاتی بود که توییتر Files به آن پرداخته بود. ماسک امیدوار بود نشان دهد که توییتر قبلاً در فیلتر کردن توییت‌ها از نظر سیاسی مغرضانه بوده است، اما این گزارش هیچ اطلاعاتی در مورد تعداد حساب‌ها یا توییت‌هایی که تقویت شده‌اند یا سیاست کسانی که تحت تأثیر قرار گرفته‌اند را شامل نمی‌شود، بنابراین هیچ نتیجه‌گیری نمی‌شود. می تواند ساخته شود.

سپس، از طرف دیگر، تبلیغ‌کنندگان توییتر از زمان تصاحب ماسک از شبکه فرار کرده‌اند و تمام اقدامات ایمنی برند نتوانسته اعتماد آنها را بازگرداند. این شرکت ممکن است امیدوار باشد که برچسب زدن توییت هایی که رتبه بندی شده اند به بازاریابان کمک کند که احساس راحتی بیشتری کنند که تبلیغات آنها مستقیماً در کنار سخنان نفرت انگیز اجرا نمی شود. اما تبلیغ‌کنندگان دلایل زیادی برای نگرانی در مورد توییتر دارند.

از زمان خرید ماسک، این شبکه با هرج و مرج، با سیاست‌ها و ویژگی‌های مدام در حال تغییر بوده است، از جمله نسخه‌ای از Twitter Blue با پرداخت هزینه برای دسترسی و طی چند روز گذشته، تغییراتی در نحوه برچسب‌گذاری خبرگزاری‌ها، که منجر به ایجاد اتاق‌های خبری به طور کلی قابل اعتماد شده است. مانند PBS، NPR، CBC، و دیگران به طور کامل پلت فرم را ترک کنید.