توییتر اکنون به شما امکان می دهد دنبال کنندگان را بدون مسدود کردن آنها حذف کنید – TechCrunch

پس از آزمایش ماه گذشته ، توییتر در حال ارائه ویژگی برای همه کاربران وب است که به آنها اجازه می دهد دنبال کنندگان را بدون مسدود کردن آنها حذف کنند. اگر می خواهید از عواقب مسدود کردن شخصی جلوگیری کنید ، این ویژگی ایمنی می تواند مفید باشد – اگر کاربر مسدود شده پس از مسدود کردن وی به نمایه شما مراجعه کند ، توییتر به او می گوید که مسدود شده است. اما با حذف یک دنبال کننده ، کاربران می توانند در مورد افرادی که توییت های خود را می بینند بدون مسدود کردن آنها به طور کامل احساس امنیت کنند.

مطمئناً کاربر مسدود شده ممکن است متوجه شود که دیگر شما را دنبال نمی کند ، اما چه کسی می داند! شاید آنها روی دکمه عدم دنبال کردن تصادف کلیک کردند! برخی نفی قابل قبول وجود دارد که یک بلوک سخت ارائه نمی دهد.

سالهاست که کاربران توییتر این “بلوک نرم” را با مسدود کردن سریع و رفع انسداد دنبال کننده ساخته اند ، که آنها را از لیست دنبال کنندگان شما حذف می کند. اما در حال حاضر ، توییتر این ویژگی را به خود اختصاص داده است.

در توییت در مورد آزمایشی که توییتر در ماه سپتامبر ارسال کرد ، تصاویر نشان می دهد که شما باید به صورت دستی در فهرست فالوورهای خود حرکت کرده و شخصی را که می خواهید حذف کنید پیدا کنید تا بتوانید آنها را از لیست دنبال کنندگان خود حذف کنید. اما اکنون ، می توانید با دنبال کردن پروفایل ، کلیک بر روی نماد سه نقطه و انتخاب “حذف این دنبال کننده” ، یک پیرو را حذف کنید. برای کاربران محبوب توییتر ، این ویژگی بسیار قابل استفاده تر می کند.

بی ارتباط با حذف پیروان ، توییتر همچنین آزمایش ویژگی ای را اعلام کرد که به کاربران اجازه می دهد تا جدول زمانی خود را بین دو فید مختلف بکشید: یکی که بر اساس الگوریتم توییتر طبقه بندی شده است و دیگری زمانی.

توییتر در حال حاضر به کاربران اجازه می دهد بین این دو فید جابجا شوند ، اما این آزمایش در زمانی انجام می شود که الگوریتم های محتوا مورد توجه قرار گرفته اند. هنگامی که افشاگر فیس بوک ، فرانسیس هاوگن هفته گذشته در مجلس سنا شهادت داد ، او گفت که معتقد است رتبه بندی محتوا از نظر زمانی می تواند به محدود کردن انتشار سمیت ، اطلاعات غلط و محتوای خشونت آمیز در فیس بوک کمک کند ، که از الگوریتمی برای تبلیغ محتوا استفاده می کند که احتمالاً باعث واکنش می شود. به جک دورسی ، بنیانگذار و مدیرعامل توییتر قبلاً این کار را انجام داده است حمایت اعلام کرد برای توانایی کاربران در انتخاب بین الگوریتم های متعدد برای سازماندهی محتوای مشاهده شده.

توییتر اخیراً تعداد زیادی از ویژگی های گیج کننده را آزمایش و اجرا کرده است. همه آزمایشات توییتر به یک ثابت دائمی تبدیل نمی شود ، اما قبلاً نشان می داد که منافع شرکت در کجا دروغ گفته است. اما اخیراً ، توییتر توضیح داده است که استراتژی آن بسیار بیشتر از گذشته است. این بدان معناست که آماده است پروژه ها و ویژگی هایی را که کار نمی کنند تعطیل کند – چیزی که قبلاً با ویژگی Stories خود ، به نام Fleets ، انجام داد.

کیوون بیک پور ، سرپرست محصولات مصرفی توییتر ، ماه گذشته ، هنگام اعلام یک دور بزرگ دیگر از افزودنی های جدید ، گفت: “شما نمی بینید که ما به چیزهایی که کار نمی کنند وابسته ایم.” وی گفت: “ما معتقدیم که اگر هر چند وقت یکبار کار را از بین نبریم ، بنابراین شرط بندی کافی نمی کنیم.”