توییتر اکنون به شما امکان می دهد با طیف گسترده ای از ایموجی ها به DM ها واکنش نشان دهید

توییتر ویژگی جدیدی را معرفی کرده است که به کاربران امکان می دهد تقریباً هر شکلک را برای واکنش به پیام مستقیم در مکالمه انتخاب کنند. پیش از این، این شرکت به شما اجازه می‌داد که تنها با مجموعه‌ای از ایموجی‌ها به جدیدترین DM واکنش نشان دهید.

ایلان ماسک در توییتی اعلام کرد که این ویژگی با آخرین به‌روزرسانی اپلیکیشن در دسترس است. این امر توییتر را با سایر برنامه های پیام رسان مانند واتس اپ و تلگرام که قبلاً دارای ویژگی واکنش ایموجی هستند، برابر می کند.

علاوه بر این، ماسک گفت که در روز چهارشنبه، توییتر اولین نسخه DM های رمزگذاری شده را منتشر می کند. با این حال، او نگفت که آیا کاربران می‌توانند شاخصی را بررسی کنند تا بفهمند که آیا چت‌هایشان با رمزگذاری سرتاسر محافظت می‌شود یا خیر.

ماسک مدتی است که به دنبال رمزگذاری DM های توییتر به صورت سرتاسری بوده است. نوامبر گذشته، او ارسال شده هدف این است که DM ها “سیگنال” را فوق تنظیم کنند.

وقتی صحبت از جدول زمانی به میان می آید، ماسک بهترین سابقه را نداشته است. در ماه مارس، او توییت کرد که شرکت قصد دارد تا پایان ماه DM های رمزگذاری شده را عرضه کند. اما ما در ماه می هستیم. تعجب آور نخواهد بود اگر در روز چهارشنبه شاهد ارائه محافظت از رمزگذاری سرتاسر برای DM ها نباشیم.

مدیرعامل تسلا همچنین در پست خود اشاره کرد که این شرکت به زودی قابلیت برقراری تماس صوتی و صوتی را در توییتر عرضه خواهد کرد. همه این ویژگی‌ها احتمالاً بخشی از برنامه ماسک برای تبدیل توییتر به «برنامه همه چیز» است.