توییتر اشتراک “Super Follows” را پرداخت می کند تا به شما اجازه دهد توییت های خود را نقد کنید – TechCrunch

پس از باز شدن برنامه های کاربردی در ماه ژوئن ، توییتر از امروز Super Follows ، گزینه اشتراک برتر خود را راه اندازی می کند.

این ویژگی که برای اولین بار در ماه فوریه فاش شد ، به کاربران امکان می دهد در ازای محتوای منحصر به فرد ، اشتراک اشتراک های مورد علاقه خود را با هزینه اشتراک ماهانه دریافت کنند. برای سازندگان ، Super Follows یکی دیگر از ابزارهای مفید در وصله نوظهور گزینه های درآمدزایی در سیستم عامل های اجتماعی است.

حسابهای واجد شرایط می توانند قیمت اشتراک Super Follow را تعیین کنند ، با هزینه 2.99 دلار ، 4.99 دلار یا 9.99 دلار در ماه ، قیمت هایی که تقریباً قابل مقایسه با خبرنامه پولی است. سپس آنها می توانند برخی از توییت ها را فقط برای مشترکان علامت گذاری کنند ، در حالی که همچنان در توییت های معمولی به دنبال کننده بدون دستمزد خود می رسند.

توییتر فوق العاده دنبال می کند

مشترکان پولی با نشان ویژه Super Follower علامت گذاری می شوند و آنها را از پیروان بدون دستمزد در دریای توییت ها متمایز می کند. نشان در پاسخ ها نشان داده می شود ، و توانایی پیروان را برای تعامل مستقیم با حساب هایی که پشتیبانی می کنند افزایش می دهد. برای حسابهایی که Super Follows روشن هستند ، گزینه با یک دکمه مشخص در صفحه نمایه نمایش داده می شود.

دنبال کردن فوق العاده برای همه روشن نیست. در حال حاضر ، این فرآیند تنها یک برنامه کاربردی است و دارای یک لیست انتظار است. این گزینه در گزینه های کسب درآمد در نوار کناری برنامه وجود دارد ، اگرچه کاربران باید واجد شرایط بودن در ایالات متحده با 10 هزار دنبال کننده و حداقل 25 توییت در ماه گذشته باشند.

کاربران توییتر iOS و ایالات متحده مستقر در کانادا و ایالات متحده می توانند از امروز برخی از حساب ها را به صورت Super Follow کنند ، و تعداد بیشتری از کاربران در سراسر جهان در هفته های آینده شاهد انتشار آن خواهند بود. در سمت سازنده ، Super Follows در حال حاضر فقط در iOS فعال است ، اگرچه پشتیبانی از Android و دسکتاپ “به زودی” ارائه می شود.

توییتر می گوید درآمد Super Follow مشمول استاندارد ، هر چند بحث برانگیز ، 30 درصد هزینه خرید درون برنامه ای است که توسط اپل یا گوگل جمع آوری می شود. توییتر تنها 3 درصد از درآمد خود را تا 50،000 دلار اول که از طریق Super Follows ایجاد می شود ، کاهش می دهد – این مزیتی برای حساب های کوچکتر است که از کار می افتند یا هر کسی که از ویژگی Twitter پرداخت شده به عنوان راهی برای تکمیل درآمد سایر سازندگان در جاهای دیگر استفاده می کند. پس از رسیدن حساب کاربری به مرز 50 هزار دلار ، توییتر 20 درصد کاهش می یابد.

فالوورهای فوق العاده اولین تجربه درآمدزایی توییتر نیست که در طبیعت موفق شود. در ماه مه ، توییتر Tip Jar را معرفی کرد ، روشی که حساب ها می توانند از طریق ادغام با برنامه نقدی و سایر بسترهای پرداخت ، پرداخت های یکبار دریافت کنند. این آزمون در حال حاضر به زیرمجموعه ای از حسابهای واجد شرایط شامل “سازندگان ، روزنامه نگاران ، کارشناسان و سازمان های غیرانتفاعی” محدود می شود.

هفته گذشته توییتر Ticketed Spaces را برای کاربرانی که در ماه ژوئن برای ویژگی اتاق پولی پرداخت کرده بودند ، راه اندازی کرد. کاهش توییتر از Ticketed Spaces همان ساختار هزینه ای را که برای Super Follows استفاده می کند ، نشان می دهد و کاربران قادر خواهند بود برای بلیط های پیشرفته از یک دلار تا 999 دلار هزینه دریافت کنند.

این محصول جدیدترین فعالیتی است که پس از مدت طولانی رکود محصول از پلتفرم اجتماعی انجام شده است. اما توییتر در دوازده ماه گذشته مشغول بوده است ، از انتشار و کشتن ناوگان بدشانس تا سرانجام نشان دادن نشانه های حیات در مورد ویژگی های ضد سوء استفاده که بسیاری از مردم سالهاست از آنها درخواست می کنند.

دادن حق استفاده از محتوای ممتاز به کاربران یک حرکت بزرگ برای توییتر است ، که تا زمانی که سهامداران فعال تهدید به برکناری جک دورسی ، مدیرعامل نکردند ، این روند ادامه داشت. این همچنین یک حرکت بزرگ برای شرکت به سمت فضای خالق سفید است ، زیرا پلتفرم های بیشتری ابزارهایی را برای توانمندسازی کاربران خود در امرار معاش از طریق تولید محتوا اضافه می کنند-در حالت ایده آل آنها را وفادار نگه می دارد و در این فرآیند درآمدزایی می کند.