توییتر از شما می خواهد برای جوامع مبتنی بر علاقه ، و نه فقط پیروان ، توییت کنید-TechCrunch

توییتر یک مکان مفید برای پیگیری اخبار فوری و پیگیری کارهایی است که افراد مورد علاقه شما در حال انجام آن هستند ، اما کمبود نسبی ویژگی های کشف و کمبود فضاهای سازماندهی شده در اجتماع ، ارتباط با هر کسی را که هستید بسیار دشوار می کند. t فعالانه به دنبال

این شرکت در فکر تغییر آن است. توییتر به تازگی با ویژگی های جدیدی رو به رو شده است و آخرین آزمایش آن ، با نام Communities ، به گونه ای طراحی شده است که ارتباط با علایق مشترک را آسان تر می کند. کاربران قادر خواهند بود به این مراکز اجتماعی جدید بپیوندند و مستقیماً برای سایر افراد با علایق مشترک به جای گروه عادی پیروان خود توییت ارسال کنند. این توییت ها هنوز عمومی خواهند بود ، اما پاسخ ها محدود به سایر اعضای جامعه خواهد بود.

انجمن ها توسط کاربران ایجاد می شوند ، اگرچه توییتر در حال حاضر “محدود” است ، بنابراین اکثر مردم باید چند ماه منتظر بمانند تا گروه های خود را ایجاد کنند. اولین انجمن ها پیرامون موضوعات محبوب و عمدتاً خوش خیم در توییتر از جمله “سگ ، آب و هوا ، کفش ورزشی ، مراقبت از پوست و طالع بینی” متمرکز خواهند شد. تصاویر نمونه توییتر همچنین شامل ارزهای رمزنگاری شده ، گیاهان و عکاسان سیاه پوست است.

این آزمون از روز چهارشنبه آغاز می شود و در یک نقطه اختصاصی در پایین برنامه iOS یا در منوی کناری در Twitter.com نشان داده می شود. توییتر می گوید کاربران اندروید نیز می توانند توییت های انجمن را بخوانند ، اگرچه به زودی “قابلیت های بیشتری” در راه است – احتمالاً یک برگه برنامه اختصاصی و توانایی پیوستن و شرکت در گروه های جدید.

انجمن ها توسط تعدیل کنندگان تعیین شده ایجاد و نگهداری می شوند ، که می توانند سایر کاربران را از طریق DM به گروه دعوت کرده و محتوای ارسال شده در گروه را حذف کنند. در ابتدا دعوت ها تنها راه ورود به انجمن خواهند بود ، اما به نظر می رسد توییتر برنامه های بزرگی برای کشف ویژگی هایی دارد که افراد را در یافتن مکان هایی که ممکن است بخواهند در پاتوق باشند راحت تر کند.

دیوید ریگان ، مدیر محصولات کارکنان توییتر در یک پست وبلاگ اعلام کرد که این ویژگی برای همه مناسب نیست ، فقط افرادی هستند که می خواهند در مورد موضوعی که شما می خواهید در مورد آن صحبت کنید صحبت کنند. “… ما می خواهیم به حمایت از گفتگوی عمومی و کمک به مردم برای یافتن جوامع متناسب با علایق آنها ، و در عین حال ایجاد فضای صمیمی تر برای گفتگو ادامه دهیم.”

با وجود هرگونه فضای اجتماع کاربر محور در رسانه های اجتماعی-به ویژه جایی که عوامل کشف الگوریتمی در آن نقش داشته باشند-اعتدال نگرانی بزرگ است. توییتر می گوید هر کسی قادر به خواندن ، گزارش و نقل قول مطالبی است که در یک انجمن ارسال شده است ، بنابراین نیازی به عضویت در یک انجمن برای پرچم گذاری مطالب مضر مانند گروه خصوصی فیس بوک ندارید. توییتر می گوید که در حال کار بر روی “جریان گزارشگری جدید و اقدامات اجرایی سفارشی” برای شناسایی فعالانه جوامع مشکل دار است.

معرفی انجمن ها به خوبی با تلاش های اخیر توییتر برای محاکمه جوامع سازنده مطابقت دارد. این شرکت در اوایل ماه جاری Super Follows ، ابزار اشتراک پولی خود را راه اندازی کرد و همچنین اخیراً از برخی کاربران برای فروش بلیط اتاق های صوتی با Ticketed Spaces دعوت کرده است. همچنین پرداخت های یکبار مصرف را با ویژگی Tip Jar آزمایش می کند که در حال حاضر فقط برای زیر مجموعه ای از حساب ها در دسترس است.

اجتماعات یک خروج بسیار بزرگ برای توییتر است ، که بدیهی است در آستانه تصور مجدد پلت فرم به عنوان مکانی پویاتر برای ایجاد اجتماع است. به نظر می رسد با ایجاد فضای قابل توجهی برای زیرجامعه ها در توییتر ، این شرکت در حال حرکت به سمت پلتفرمی مانند Discord یا Reddit است ، جایی که همه چیز حول محور خود تعدیل کننده جوامع مبتنی بر علاقه است. این پلتفرم ها با سردردهای معتدل خود دست و پنجه نرم می کنند ، اما جوامع خاص و مبتنی بر علاقه از کاربران دعوت می کنند تا در مقایسه با تعاملات توییتر سطحی به نظر برسند.

معرفی انجمنها جهت جالبی برای یک شبکه اجتماعی برجسته است که در این مرحله بیش از یک دهه بدون تغییر باقی مانده است. در صورت موفقیت آمیز بودن ، انجمن ها می توانند بافت همبندی بین کاربران ایجاد کنند و شبکه اجتماعی را به طور کلی مکانی پویاتر برای گذراندن اوقات فراغت کنند – اما این تنها در صورتی امکان پذیر است که توییتر بتواند بین تشویق زیرمجموعه های تازه تصور شده خود برای رشد و ایمن نگه داشتن آنها تعادل مناسبی برقرار کند.