توما براوو در ارائه دهنده اطلاعات تهدید Intel 471 – TechCrunch سهیم است

Thoma Bravo غول سهام خصوصی در Intel 471 ، ارائه دهنده اطلاعات تهدیدات سایبری برای شرکت ها و دولت ها سهیم شده است.

سرمایه گذاری استراتژیک رشد ، که همزمان با افزایش دو برابری امنیت سازمان های سایبری در میان افزایش تهدیدات سایبری ناشی از همه گیری ، اینتل 471 را قادر می سازد تا مجموعه محصولات خود را توسعه داده ، استراتژی خود را در بازار گسترش دهد و همچنان “با جدیت دنبال نوآوری ، ”به گفته توما براوو. شرایط مالی این قرارداد اعلام نشده است.

اینتل 471 ، یک شرکت مستقر در تگزاس که در سال 2014 تأسیس شد ، روشی پیشگیرانه در زمینه امنیت سایبری دارد. از دسترسی خود به انجمن ها و بازارهای وب تاریک برای تجهیز سازمان ها به اطلاعات و نظارت بر عوامل تهدید کننده و حملات بدافزار استفاده می کند. با استفاده از پلتفرم این شرکت ، مشاغل می توانند فعالیت های تهدید کننده و سوء استفاده از آسیب پذیری را ردیابی کرده ، نظارت بر زمان واقعی فعالیت بدافزارها را تجزیه و تحلیل کنند ، تهدیدهایی را که می توانند باعث نقض امنیت شوند ، ردیابی کرده و در مورد اعتبارنامه های خطرناک هشدار دریافت کنند.

مارک آرنا ، مدیر عامل اینتل 471 می گوید: “با افزایش پیچیدگی مجرمان سایبری و تاکتیک های آنها ، راه حل های نظارتی و اطلاعاتی ما برای ماموریت بحرانی شده است ، به طوری که سازمان ها در هر اندازه ای به دنبال کمک به آنها در محافظت در برابر حملات هستند.”

آرنا ، به همراه هم بنیانگذار همکار خود ، جیسون پاسواترز ، همچنان رهبری اینتل 471 را بر عهده خواهند داشت و موقعیت مالکیت “قابل توجهی” را حفظ خواهند کرد.

سرمایه گذاری توما براوو در اینتل 471 نشان می دهد که شرکت خصوصی خصوصی سرمایه گذاری خود را در زمینه امنیت سایبری به صورت مخفیانه ادامه می دهد. به عنوان مثال ، خرید 12.3 میلیارد دلار اخیر Proofpoint ، که گفته می شود بزرگترین خرید در تاریخ امنیت سایبری است ، از خرید 10.7 میلیارد دلاری Broadcom از Symantec ، خرید 7.6 میلیارد دلاری Intel از McAfee و پیشنهاد Okta از 6.5 میلیارد دلار از Auth0 جلوگیری می کند.

Thoma Bravo همچنین قبلاً Sophos را با 3.9 میلیارد دلار خریداری کرد ، اکثریت سهام LogRhythm را در اختیار گرفت و 544 میلیون دلار برای راه اندازی احراز هویت Imprivata پرداخت کرد.