توسعه دهندگان در حال ساخت اکوسیستم بلاک چین در بارسلونا هستند

بازگشت شما را به … خوش آمد می گوییم واکنش زنجیره ای.

این هفته در حال نوشتن خبرنامه از شهر آفتابی و همیشه زیبا بارسلون اسپانیا هستم. من اینجا هستم برای نشست Avalanche Summit II که توسط آوا لبز، خالق لایه 1 بلاک چین بهمن برگزار می شود.

تاکنون، بحث‌های زیادی پیرامون بازی‌های بلاک چین، امور مالی غیرمتمرکز و مقررات وجود داشته است.

Avalanche همچنین از همکاری با Alibaba Cloud، بخش فناوری دیجیتال و اطلاعات گروه علی بابا، برای استقرار متاورس برای مشتریان بازار آنلاین خبر داد. این خبر به طور انحصاری توسط TechCrunch پوشش داده شد – در زیر بیشتر در مورد آن توضیح داده شده است.

من دو پانل با عنوان “بینش های متخصص در مورد وضعیت بازارهای رمزنگاری” و “Stablecoins: The Internet Payment Layer” را مدیریت کردم. این TL; DR نکته مهم در حال حاضر این است که بازیگران بازار در بلندمدت صعودی هستند و انتظار دارند که ارزش بازار ارزهای دیجیتال در آینده نزدیک رشد قابل توجهی داشته باشد (ما خواهیم دید) و صنعت استیبل کوین فضای زیادی برای رشد و توانایی متزلزل کردن پرداخت اینترنتی دارد. فضا.

هنوز مصاحبه‌های بیشتری باید انجام شود، مطالبی که باید منتشر شود و پانل‌هایی برای شرکت در آن‌ها وجود دارد، بنابراین در روزها و هفته‌های آتی برای اطلاعات بیشتر در اینجا همراه باشید.

این هفته در وب 3

ابر علی‌بابا به نیروهای بهمن می‌پیوندد تا متاورس‌ها را در بلاک چین مستقر کند

Alibaba Cloud با لایه 1 blockchain Avalanche شریک شده است تا به مشتریان Alibaba یک لانچ پد به نام Cloudverse ارائه دهد که هدف آن کمک به کسب و کارها در سفارشی سازی، راه اندازی و حفظ فضاهای متاورس خود در بلاک چین Avalanche است. «من و شما می‌توانیم همین حالا یک متاورز ایجاد کنیم. در عرض 15 دقیقه، زنجیره بالا می رود. امین گون سیرر، موسس و مدیر عامل آوا لبز، گفت: ظرف چند ساعت کیف پول بالا می‌رود و کلید در دست بالا می‌رود. او افزود که این فناوری “بسیار آسان” ساخته شده است و همه ابزارها منبع باز هستند.

از آنجایی که ایالات متحده در برابر کریپتوها سرکوب می کند، هنگ کنگ استقبال گرمی می کند

برای ایجاد یک محیط مساعد برای کسب‌وکارهای وب 3، این شهر ارتباط بین بانک‌ها و استارت‌آپ‌های رمزنگاری را تسهیل می‌کند، که بسیاری از آنها در پی فروپاشی بانک سیلورگیت برای یافتن جایگزین‌هایی در تلاش هستند. تشدید مقررات ارزهای دیجیتال در ایالات متحده ممکن است به هنگ کنگ این فرصت را بدهد تا به مرحله بعد تبدیل شود.

چگونه صندوق دفاع قانونی بیت کوین جک دورسی برای آینده نرم افزار منبع باز مبارزه می کند

شکایت دزدی کیف پول رمزنگاری شده توسط مردی که ادعا می کند خالق بیت کوین ساتوشی ناکاموتو است، می تواند آینده توسعه نرم افزار منبع باز را به خطر بیندازد. این طبق گفته صندوق دفاع قانونی بیت کوین تحت حمایت جک دورسی است که پرونده ای را برای دفاع از 11 توسعه دهنده بیت کوین تشکیل می دهد که در شکایتی که توسط کریگ رایت، دانشمند کامپیوتر استرالیایی که در سال 2016 با یک ادعای بحث برانگیز در کانون توجه قرار گرفت، نامگذاری شده اند. پدر بنیانگذار بیت کوین بودن

برت هریسون وقتی در FTX تعطیل شده بود، هرگز ایمان خود را به این تجارت از دست نداد (TC+)

تقریباً شش ماه از سقوط FTX می گذرد و از آن زمان تاکنون چیزهای زیادی رخ داده است، از مدیران اجرایی گرفته تا مشاغل صنعتی که با اثرات موجی از سقوط آن مواجه شده اند. در Consensus 2023، آنتونی اسکاراموچی، مدیر سابق ارتباطات کاخ سفید و موسس و شریک مدیریت SkyBridge Capital، که در این مبادله سرمایه گذاری کرد، و برت هریسون، بنیانگذار و مدیر عامل Architect و رئیس جمهور سابق FTX.US، تجربیات خود را در طول سقوط FTX به اشتراک گذاشتند. از آن زمان زندگی چگونه بوده است

جدیدترین غلاف

برای این هفته قسمت، ژاکلین مصاحبه کرد جیک چروینسکی، مدیر ارشد سیاست در انجمن بلاک چین، یک سازمان غیرانتفاعی متمرکز بر ترویج سیاست “طرفدار نوآوری” برای جهان دارایی دیجیتال. او همچنین یکی از اعضای هیئت مدیره صندوق آموزش DeFi و مشاور برای web3 seed-stage variant است.

چروینسکی قبل از کار با انجمن بلاک چین، کار وکالت خود را در بخش خصوصی با تمرکز بر مبارزه با پولشویی و انطباق با فساد و تحقیقات، دعاوی خدمات مالی و دفاع از اجرای دولت آغاز کرد. او زمان زیادی را در DC می‌گذراند و در جلسات استماع شهادت می‌دهد تا به شفاف‌سازی صنعت کریپتو کمک کند، به این امید که بتواند آن را در مسیر درست هدایت کند.

ما عمیقاً در گفتگوهای مربوط به همه مقررات، از نحوه نگاه چروینسکی به چشم انداز نظارتی کنونی گرفته تا اینکه آیا ما در دوره “سرکوب” به قول مردم هستیم یا نه، غوطه ور می شویم.

همچنین بحث کردیم:

  • تغییر دیدگاه قانونگذاران
  • شرکت های رمزنگاری آمریکایی
  • آیا ارزهای دیجیتال کالا یا اوراق بهادار هستند
  • قانون استیبل کوین
  • چارچوب ها و دستورالعمل های قانونی آینده

اشتراک در واکنش زنجیره ای بر پادکست های اپل، Spotify یا پلتفرم غلاف مورد علاقه خود را برای همراهی با آخرین قسمت ها، و لطفاً اگر آنچه را که می شنوید دوست دارید، یک بررسی برای ما بگذارید!

پول را دنبال کنید

  1. تامین کننده سخت افزار کیف پول رمزنگاری Tangem AG ۸ میلیون دلار جمع آوری کرد
  2. پروتکل FARE 6.2 میلیون دلار را در دور اولیه به رهبری Goat Capital جمع آوری کرد
  3. Entender Finance 4 میلیون دلار برای حمایت از حسابداری و حسابداری برای فعالیت بلاک چین جمع آوری کرد
  4. Nolus 2.5 میلیون دلار برای ایجاد اجاره های زنجیره ای DeFi جمع آوری کرد
  5. OKX Ventures مبلغ نامعلومی را در پروتکل Cetus سرمایه گذاری کرد

این فهرست با اطلاعات Messari و همچنین گزارش خود TechCrunch گردآوری شده است.

برای دریافت خلاصه‌ای از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین داستان‌های رمزنگاری TechCrunch که هر پنجشنبه ساعت ۱۲ بعد از ظهر به وقت PT به صندوق ورودی شما تحویل داده می‌شود، اینجا مشترک شوید.

من را در توییتر دنبال کنید @Jacqmelinek برای اخبار کریپتو، میم ها و موارد دیگر.