تمام آنچه نیاز است بدانید

مؤلفه اصلی رویداد Google Marketing Live (GML) امسال را می توان تنها با دو حرف خلاصه کرد: AI.

به زودی هوش مصنوعی در اینجا، هوش مصنوعی در آنجا و هوش مصنوعی در همه جای حساب Google Ads شما وجود خواهد داشت.

GML2023 800x450

به دنبال روند Google I/O، اکثر اعلان‌های امروز نوعی هوش مصنوعی را نشان می‌دهند. در اینجا خلاصه ای از همه چیزهایی است که باید از Google Marketing Live بدانید، با پیوندهایی به پوشش کامل ما در مورد هر اعلامیه اصلی.

Google Ads به شما امکان می دهد با استفاده از هوش مصنوعی مکالمه کمپین ایجاد کنید

اکنون می‌توانید کمپین‌های Google Ads را با چت مبتنی بر هوش مصنوعی Google مستقیماً در رابط Google Ads ایجاد کنید.

این ویژگی جدید ایجاد دارایی به Google AI اجازه می‌دهد تا برخی از کارهای سنگین را با هوش مصنوعی انجام دهد (یا حداقل شما را به آنجا برساند) همه از طریق چت.

تبلیغ کنندگان، نترسید! می‌توانید دارایی‌های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را قبل از پخش زنده ویرایش کنید.

Google Search Generative Experience تبلیغات جستجو و خرید را ادغام می کند

ما فقط دو هفته پیش در Google I/O با Google’s Search Generative Experience (SGE) آشنا شدیم.

در نسخه ی نمایشی، همه تبلیغات خارج از چت مکالمه قرار داشتند. اکنون در حال تغییر است. Google در تلاش است تا تبلیغات را مستقیماً در Search Generative Experience ادغام کند.

این هنوز یک آزمایش است، اما می‌توانیم نگاهی اجمالی به آنچه برای کسب درآمد نهایی SGE در پیش داریم داشته باشیم.

Google PMax برای ایجاد دارایی های متنی، تصاویر، هوش مصنوعی مولد را اضافه می کند

جدیدترین نوع کمپین گوگل به زودی تجربه‌ای حتی خودکارتر را با هوش مصنوعی Google ارائه می‌کند که در فرآیند تنظیم کمپین ایجاد شده است.

علاوه بر این، ایجاد تصویر با استفاده از هوش مصنوعی مولد برای کمک به ایجاد خلاقیت برای این کمپین های سنگین تصویری و ویدیویی گنجانده خواهد شد.

یک هدف پیشرفته و یک هدف کاملاً جدید نیز به شما کمک می کند تا تلاش های PMax را به سمت مشتریان ایده آل خود هدایت کنید.

Google Ads دارایی های مبتنی بر هوش مصنوعی را ایجاد می کند که جست و جوهای جستجو را هدف قرار می دهد

دارایی های ایجاد شده به صورت خودکار به لطف هوش مصنوعی گوگل به زودی ارتباط بیشتری پیدا خواهند کرد. با این ویژگی‌های جدید، هوش مصنوعی گوگل به‌جای پیش‌حراج دارایی‌ها، می‌تواند دارایی‌هایی را براساس هدف کاربر از یک جستجوی فردی ایجاد کند.

استودیوی محصولات گوگل تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی را برای تبلیغ کنندگان می آورد

با ابزار جدید استودیوی محصول گوگل، تاجران می‌توانند با استفاده از هوش مصنوعی گوگل، عکس‌های محصول را ویرایش، بهبود یا واضح‌تر کنند. Product Studio به شما امکان می دهد پس زمینه های پویا ایجاد کنید یا پس زمینه های قدیمی غیر جذاب را حذف کنید و حتی تصاویر با وضوح پایین را واضح کنید.

Google: Merchant Center بعدی به جای Merchant Center

Google Merchant Center تا سال 2024 توسط Google Merchant Center Next جایگزین خواهد شد. این خانه ساده‌شده برای فیدهای محصول می‌تواند از داده‌های وب‌سایت شما در فرآیند ایجاد فید استفاده کند تا برخی از کارهای سخت‌تر و فنی را برای بازرگانان باهوش کمتر حذف کند. همچنین، یک رابط کاربری بهبودیافته و همچنین بینش‌هایی در برگه Performance به نظر می‌رسد تا تجربه را در پلتفرم افزایش دهد.

7 ویژگی جدید Google Ads شامل محدودیت های برند در تطابق گسترده، هوش مصنوعی در مناقصه هوشمند است

در نهایت، تعداد انگشت شماری از عناصر تاکتیکی به حساب Google Ads شما می آیند که دارای بینش بهتر، ابزارهای بیشتری برای راهنمایی گوگل در مورد محدودیت های برند و همچنین، حدس زدید، هوش مصنوعی و LLM در Smart Bidding است.

چرا ما اهمیت می دهیم. در حالی که این Google Marketing Live روی هوش مصنوعی سنگین بود، اجباری نیست. نشان داده شده است که هوش مصنوعی به گونه ای در حال گسترش است که به جای جایگزینی همه کارها، به کارهای سنگینی که تبلیغ کنندگان با آن روبرو هستند کمک می کند. به طور کلی، این تغییرات باید به طور عمده به صرفه جویی در زمان و کنترل بهتر با هدایت کمپین های خودکار کمک کند.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.