تفاوت بین IEP و آخرین ویزای راه اندازی پیشنهادی چیست؟ – TechCrunch

در اینجا یک نسخه دیگر است از “سوفی عزیز” ، ستون مشاوره که به سوالات مربوط به مهاجرت در مورد کار در شرکت های فناوری پاسخ می دهد.

سوفی آلکورن ، وکیل مهاجرت دره سیلیکون می گوید: “سوالات شما برای گسترش دانش که به مردم در سراسر جهان اجازه می دهد از مرزها فراتر رفته و به دنبال آرزوهای خود باشند ، حیاتی است.” “خواه در شرکت های انتخاباتی ، م founderسس یا در جستجوی شغل در سیلیکون ولی هستید ، دوست دارم در ستون بعدی خود به سوالات شما پاسخ دهم.”

اعضای اضافی کرانچ به ستون های هفتگی “سوفی عزیز” دسترسی دارند. از کد تبلیغاتی ALCORN برای خرید اشتراک یک یا دو ساله با 50 درصد تخفیف استفاده کنید.


سوفی عزیز ،

تفاوت بین مشروط کارآفرین بین المللی و آخرین ویزای راه اندازی پیشنهادی چیست؟

آیا فکر می کنید ویزای راه اندازی به واقعیت تبدیل می شود؟ اگر تا زمانی که؟

– موسس مالی

مالی عزیز ،

متشکرم برای سوالات شما! همانطور که احتمالاً می دانید ، نماینده آمریکایی Zoe Lofgren (D-CA) اخیراً قانون Let Immigrants Kickstart Employment (LIKE) را معرفی کرد که هم ویزای راه اندازی و هم گرین کارت استارتاپ را ایجاد می کند.

جف فارا ، مشاور عمومی انجمن سرمایه گذاری خطرپذیر ملی (NVCA) ، اخیراً در پادکست من درباره قانون LIKE با من صحبت کرد. NVCA در حال ایجاد پشتیبانی برای قانون LIKE در Capitol Hill است. با این حال ، کنگره در حال حاضر بر روی آشتی بودجه و لوایح زیرساخت تمرکز دارد ، به این معنی که قانون LIKE در حال حاضر در حال عقب نشینی از این لوایح است – و زمان قانون LIKE نامشخص است.

نحوه حمایت از قانون LIKE

فرار می گوید مواردی وجود دارد که ما می توانیم از قانون LIKE برای تبدیل شدن به یک قانون و ایجاد ویزای راه اندازی رسمی در ایالات متحده حمایت کنیم. اگر در منطقه لوفگرن زندگی می کنید یا کار می کنید ، که قسمت وسیعی از سیلیکون ولی را در بر می گیرد ، برای او نامه بنویسید و از او تشکر کنید که قانون LIKE را معرفی کرده است و داستان خود را به اشتراک بگذارید.

اگر در ایالات متحده خارج از منطقه لوفگرن زندگی می کنید یا کار می کنید ، برای نمایندگان کنگره خود نامه بنویسید ، داستان خود را به اشتراک بگذارید و به آنها اطلاع دهید که چرا ویزای راه اندازی و مسیر دریافت گرین کارت برای بنیانگذاران مهم است. (به یاد داشته باشید ، اگر شهروند ایالات متحده نیستید ، ادعا نکنید که شهروند ایالات متحده هستید ، زیرا این امر می تواند شما را برای همیشه از ایالات متحده محروم کند!)

همچنین می توانید از دوستان خود – مهاجران و شهروندان آمریکایی – بخواهید که به نمایندگان خود در کنگره نامه بنویسند. و اگر دوستانی دارید که در خارج از کشور زندگی می کنند و می خواهند برای شروع به کار خود به آمریکا بیایند ، می توانند به نماینده کنگره منطقه ای که امیدوارند مشاغل و مشاغل خود را در ایالات متحده ایجاد کنند ، نامه بنویسند.

اکنون ، اجازه دهید تفاوت های بین پیشنهاد LIKE Act و برنامه جدید فعلی ما برای بنیان گذاران استارتاپ را بررسی کنیم.

تصویری ترکیبی از سوفی آلکورن ، وکیل حقوق مهاجرت ، در مقابل پس زمینه با لوگوی TechCrunch.

اعتبار تصویر: جوانا بنیاک / سوفی آلکورن (در پنجره جدیدی باز می شود)

آزادی مشروط کارآفرینان بین المللی در برابر LIKE Act

مانند ویزای غیر مهاجرتی ، مشروط کارآفرین بین المللی (IEP) به دارنده آن اجازه می دهد موقتاً در ایالات متحده بماند. با این حال ، IEP یک ویزا نیست ، بنابراین فرآیند ارائه و تمدید آن با ویزا متفاوت است.