تغییر عنوان در جستجوی Google باعث ناراحتی می شود. خلاصه روزانه چهارشنبه

مختصر روزانه Search Engine Land بینش روزانه ، اخبار ، نکات و اطلاعات ضروری برای بازاریاب جستجوی امروزی را شامل می شود. اگر دوست دارید قبل از بقیه اینترنت این مطلب را بخوانید ، اینجا ثبت نام کنید تا روزانه به صندوق ورودی شما تحویل داده شود.

صبح بخیر ، بازاریابان ، در هفته گذشته ، گوگل تغییر کوچکی ایجاد کرد که بر روی برخی عناوین قابل کلیک در قطعات نتایج جستجو تأثیر گذاشت و برخی از SEO ها و بازاریابان با این تغییر کار سختی دارند.

بیش از یک دهه است که Google اغلب برچسب عنوان را در فراداده صفحه شما به عنوان پیوند قابل کلیک در نتایج جستجوی Google نشان نمی دهد. اما چیزی در هفته گذشته با نحوه و زمان نمایش گوگل برچسب عنوان در مقابل سرصفحه ها یا محتوای دیگر از صفحه یا پیوندها تغییر کرد. و با این تغییر ، باعث ایجاد ناآرامی زیادی در بین جامعه SEO می شود.

برودی کلارک و لیلی ری هر دو با جزئیات زیادی به این موضوع پرداختند ، و من هنگام وقوع این اتفاق ، که در 17 آگوست بود ، و نحوه ارتباط آن با رتبه بندی بر اساس گذرنامه ، توضیح دادم. اما مطمئن باشید ، گوگل بازخورد را شنیده است و نمونه هایی از مواردی را که این عناوین منطقی نیستند جمع آوری می کند. در حقیقت ، دنی سالیوان حتی می گوید این ممکن است منجر به کنترل های بیشتری در کنسول جستجوی Google شود تا بتوانیم عناوین خود را در نتایج جستجوی Google بهتر مدیریت کنیم. چه کسی می داند که آیا در نهایت این اتفاق می افتد؟ اندرو چارلتون با یک ابزار خوب به شما نشان داد که چگونه Google برچسب های عنوان شما را تغییر می دهد – فقط به خاطر داشته باشید ، بسیاری از تغییرات برچسب عنوان بستگی به پرس و جو دارد.

توصیه من: به نظر نمی رسد این یک تغییر بزرگ باشد. ما قبلاً مشاهده کرده ایم که گوگل قبلاً از برچسب های عنوان ما استفاده نمی کند و به عنوان SEO ، ما در برخورد با تغییرات عالی هستیم. ما در آینده از این امر به نفع خود استفاده خواهیم کرد و از آن استفاده خواهیم کرد.

بری شوارتز ،
عنوان من خیلی تغییر می کند

به نظر می رسید که Google Ads جمعه گذشته در برخی مناطق مانند انگلستان ، جایی که لیست خریدها نمایش داده نمی شد ، مشکلی با Google Shopping داشت. برخی از آگهی دهندگان ادعا می کردند که بیش از 90 showing در لیست های خود افت کرده اند ، بله ، 90 درصد کاهش تصویری برای کمپین های خرید Google است.

از 20 آگوست 2021 میزان خرید و هزینه در خریدهای هوشمند برای بسیاری از تبلیغ کنندگان بریتانیایی کاهش یافته است. PPCer Liam در توییتر خود نوشت: “تعداد زیادی از تبلیغ کنندگان مستقر در انگلستان از روز جمعه 20 در نظرات ، هزینه و درآمد کمپین های PLA خود کاهش یافته اند.” وید امانوئل فلسی ، کارشناس محصول Google Ads Platinum در انجمن ها ارسال کرد که این یک مسئله شناخته شده است.

چرا اهمیت می دهیم. وید در توییتر اولیه خود در توئیتی نوشت: “با فرض برطرف شدن آن ، به خاطر داشته باشید که استراتژی های پیشنهاد احتمالاً تحت تأثیر قرار می گیرند و ممکن است دوباره وارد مراحل یادگیری شوند.” اگر حساب ها یا کمپین های شما تحت تأثیر این مسئله قرار گرفته اند ، مهم است که به مشتریان و ذینفعان اطلاع دهید که این تغییر یک نقص در معیارهای آنها است و نشان دهنده مسائل دیگر نیست. همچنین حائز اهمیت است که این تغییر را در Google Analytics بنویسید تا هر گونه KPI در گزارشات بعدی قابل تشخیص باشد. این اشکال همچنین باعث می شود تبلیغ کنندگان از یادگیری ماشین و اتوماسیون پشت صحنه در تبلیغات سوال کنند. لطفاً توجه داشته باشید ، این مشکل روز سه شنبه بعد از ظهر برطرف شد ، بنابراین همه چیز باید خوب باشد.

بیشتر اینجا بخوانید.

سرانجام به روز رسانی هرزنامه پیوند Google انجام شد

یک ماه کامل پس از اینکه گوگل در ابتدا اقدام به انتشار به روزرسانی هرزنامه پیوند کرد ، سرانجام این شرکت تأیید کرد که به روز رسانی کامل است. گوگل در ابتدا گفت که این به روز رسانی تنها دو هفته طول می کشد. اکنون که یک ماه کامل از اعلام آن می گذرد ، دنی سالیوان گوگل از طریق حساب Search Search Liaison گفت “به روز رسانی هرزنامه پیوند اکنون کامل شده است.”

چرا اهمیت می دهیم. تعیین این مورد برای شما یا مشتریان شما دشوار است ، زیرا راه اندازی کامل آن یک ماه طول کشید. اما اگر در ماه گذشته تغییراتی در رتبه بندی خود مشاهده کردید ، شاید تا حد زیادی ، ممکن است مربوط به این به روز رسانی هرزنامه پیوند جدید باشد. مطمئن شوید پیوندهای شما طبیعی بوده و مطابق با دستورالعمل های مدیر وب سایت گوگل باشد. روی بهبود سایت خود کار کنید ، بنابراین به طور طبیعی می تواند پیوندهای جدیدی را در طول زمان جذب کند.

بیشتر اینجا بخوانید.

Google Ads یک صفحه راه اندازی کمپین جدید ارائه می دهد

Google Ads در حال راه اندازی یک صفحه تبلیغاتی جدید برای راه اندازی کمپین تبلیغاتی است که مراحل تنظیم کمپین های شما را در قسمت چپ صفحه نشان می دهد ، بر خلاف قسمت بالای صفحه. به نظر می رسد این امر اکنون به طور گسترده ای در حال گسترش است و ممکن است برخی از تبلیغ کنندگان که به نسخه قدیمی این صفحه عادت کرده اند شگفت زده شود.

برخی از تبلیغ کنندگان ، همانطور که می توانید تصور کنید ، طرفدار این تغییر نیستند. این امر بسیاری از دامپزشکان صنعت را مجبور به انجام دو کار کرد و روند آنها را برای ایجاد کمپین های جدید در Google Ads کند کرد. ما گمان می کنیم تبلیغ کنندگان به سرعت با این صفحه جدید سازگار می شوند ، با گذشت زمان.

چرا اهمیت می دهیم. با دیدن صفحه تنظیم شده این کمپین جدید Google Ads تعجب نکنید. شما ممکن است همان واکنش بسیاری از همکاران خود را داشته باشید که در حال حاضر زمان بیشتری برای راه اندازی کمپین ها طول می کشد ، زیرا به جایی که اوضاع در آن حرکت کرده است عادت ندارید. اما شما به سرعت این تغییر را خواهید آموخت و قادر خواهید بود در مدت زمان کوتاهی کمپین های جدیدی را راه اندازی کنید.

گزینه های جدید بهینه سازی خودکار Google AdSense

Google AdSense سه تنظیم جدید برای بهینه سازی خودکار ویژگی ها در آزمایشات شما اضافه کرده است. این روش های جدید شامل انتخاب ترافیک ، مسدود کردن سبک و مسدود کردن یک آزمایش است.

  • ترافیک را انتخاب کنید: درصد کاربرانی را که می خواهید آزمایش های بهینه سازی را به آنها نشان دهید انتخاب کنید.
  • یک سبک را مسدود کنید: یک سبک تبلیغاتی را که نمی خواهید آزمایشات بهینه سازی خودکار روی آنها اجرا شود حذف کنید. (AdSense فقط برای جستجو)
  • یک آزمایش را مسدود کنید: انواع آزمایش های بهینه سازی را که نمی خواهید در سایت خود حذف کنید ، حذف کنید ، به عنوان مثال:
    • تبلیغات وینیت و تبلیغات لنگر (AdSense برای محتوا)
    • الگوهای استاندارد ، الگوهای خرید و کلمات کلیدی جستجو (AdSense برای جستجو).

چرا اهمیت می دهیم. ناشران ، احتمالاً باید برخی از این گزینه های جدید بهینه سازی خودکار را برای تبلیغات Google AdSense خود آزمایش کنید و ببینید آیا آنها بر درآمد شما تأثیر می گذارند. در اینجا می توانید با نحوه تنظیم این موارد بیشتر آشنا شوید.

معیارهای سفارشی در Google Ads ، آیا COVID سئو را تغییر داد و Crunchbase خراب می شود

معیارهای سفارشی Google Adsبه گوگل دارد افزودن چهار معیار جدید را اعلام کرد، این معیارها عبارتند از اشتراک گذاری نمایش در جستجو ، اشتراک گذاری روی کلیک ، اشتراک گذاری نمای نمایش و همه معیارهای تماس تلفنی.

نظرسنجی: آیا COVID سئو را تغییر داد؟ J. Turnbull در توییتر پرسید ، “آیا COVID نحوه انجام سئو را تغییر داد؟52.5٪ گفتند نه ، COVID نحوه عملکرد SEO را تغییر نداد. 216 said گفتند بله ، COVID نحوه انجام سئو را تغییر داد. و 22 درصد گفتند “بستگی دارد.”

گوگل Crunchbase را خراب می کندبه داده های FiveBlocks این را می گوید گوگل از پنجشنبه گذشته ، 19 اوت ، به ندرت نتایج Crunchbase را نشان می دهدبه چرا؟ ما مطمئن نیستیم ، اما این چیزی است که داده ها نشان می دهند.

ما انتخاب های خود را از سراسر وب انتخاب کرده ایم تا بتوانید خواننده فید خود را بازنشسته کنید.


درباره نویسنده

بری شوارتز ، ویرایشگر مشارکت کننده در موتورهای جستجو و یکی از اعضای برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک RustyBrick ، ​​یک شرکت مشاوره وب مستقر در NY است. او همچنین میزگرد موتور جستجو را اجرا می کند ، یک وبلاگ جستجوی محبوب در موضوعات بسیار پیشرفته SEM. وبلاگ شخصی بری Cartoon Barry نام دارد و می توانید او را در توییتر اینجا دنبال کنید.