تعامل بین جستجوی ارگانیک و پولی گوگل

دو زن با هم کار می کنند 1920 1080 800x450

با تسلط گوگل بر سهم بازار موتورهای جستجو، جای تعجب نیست که هر کسب و کاری بخواهد تا حد امکان در صفحات نتایج موتور جستجو ظاهر شود. اما کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ​​برای رقابت با شرکت‌های بزرگ‌تر به یک استراتژی خوب طراحی شده نیاز دارند. دنبال کردن SEO و PPC می تواند دید در نتایج جستجو را به حداکثر برساند و زمینه بازی را کمی یکنواخت تر کند.

در حالی که بسیاری از بازاریابان می دانند که SEO و SEM با هم بهتر کار می کنند، رابطه بین جستجوی ارگانیک و پولی پیچیده است و می تواند پیامدهای مهمی بر موفقیت شما در SERP ها داشته باشد. این مقاله سفید از Semify بینش های عملی در مورد چگونگی برنده شدن در هر دو دسته با بررسی رابطه بین SEO و PPC ارائه می دهد. این بحث می‌کند که چگونه نتایج جستجوی ارگانیک بر عملکرد کلیک روی تبلیغات تأثیر می‌گذارد و چگونه می‌توانید از موفقیت PPC خود برای اطلاع‌رسانی به استراتژی SEO خود استفاده کنید.

برای دانلود به فروشگاه دیجیتال مارکتینگ مراجعه کنید بیشترین بهره را از بازاریابی خود ببرید: تعامل بین جستجوی ارگانیک و پولی گوگل و یاد بگیرید که چگونه در هر دو دسته برنده شوید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

انبار دیجیتال مارکتینگ

انبار دیجیتال مارکتینگ مرکز منبعی برای استراتژی ها و تاکتیک های بازاریابی دیجیتال است. دیجیتال مارکتینگ دیپو که توسط رسانه درب سوم ایجاد شده است دارای یک کتابخانه قوی از مقالات سفید میزبانی شده، کتاب های الکترونیکی، تحقیقات اصلی و وبینارها در زمینه طیف گسترده ای از موضوعات بازاریابی دیجیتال – از تبلیغات، تجزیه و تحلیل، مدیریت داده ها و محتوا، تا بازاریابی ایمیلی، سئو و مدیریت کمپین PPC و موارد دیگر. از ما در http://digitalmarketingdepot.com دیدن کنید.