تشکیل پرونده IPO در داخل Freshworks – TechCrunch

Freshworks ، مشتری شرکت نرم افزاری تعامل با ریشه در کالیفرنیا در ایالات متحده و تامیل نادو در هند ، در معرض دید عموم قرار می گیرد. بایگانی S-1 آن تصویری از مقیاس پذیری سریع شرکت را ترسیم می کند و با بالغ شدن سودآوری را بهبود می بخشد. با این حال ، برای درک اعداد و ارقام این شرکت ، باید هزینه های خاصی را برای تصویری واضح از بین ببریم.

صرافی با مدیرعامل Freshworks صحبت کرد گیریش ماتروبوتام چند هفته پیش در مورد آینده شرکت او ، مکالمه ای که از نگاه گذشته ما زمان آن را به خوبی تعیین کردیم. هنگام تجزیه و تحلیل پرونده IPO Mathrubootham ، ما به یادداشت های حاصل از تماس تکیه می کنیم.


بورس استارتاپ ها ، بازارها و پول را بررسی می کند.

هر روز صبح آن را در Extra Crunch بخوانید یا هر شنبه خبرنامه The Exchange را دریافت کنید.


بسیاری از سرمایه های خطرپذیر سوار شدن بر عرضه اولیه سهام Freshworks به خوبی انجام می شود. این شرکت صدها میلیون دلار به صورت خصوصی ، بر اساس داده های Crunchbase ، از جمله 150 میلیون دلار سری H در اواخر سال 2019 جمع آوری کرد که ارزش شرکت را در حدود 3.5 میلیارد دلار اعلام کرد. لیست سرمایه گذاران آن شامل Accel ، Tiger ، Sequoia و Capital G است.

امروز صبح ، بیایید به رشد تاریخی شرکت بپردازیم ، مشخصات سودآوری متغیر Freshworks را پیگیری کرده و بررسی کنیم که آیا کیفیت درآمد آن در طول زمان بهبود می یابد یا خیر.

یادداشت های سریع در مورد محصول

قبل از اینکه به اعداد و ارقام بپردازیم ، بیایید در مورد کار محصول تاریخی Freshworks بحث کنیم.

این شرکت زندگی خود را با یک نرم افزار به نام Freshdesk آغاز کرد. Freshdesk پس از آن بوجود آمد که مدیرعامل شرکت در تلاش برای بازگرداندن تلویزیون خراب با خدمات ضعیف مشتریان مواجه شد.

از نظر متروبوتام ، او احساس می کرد که راههای بیشتری برای دسترسی مشتریان به شرکت ها وجود دارد و بازار تجارت به گونه ای در حال پیشرفت است که به مشتریان تأثیر بیشتری در نحوه درک مارک ها می دهد. بنابراین ، Freshdesk مجموعه ای از روش های تماس با مشتری ، از جمله رسانه های اجتماعی را ، که در آن زمان طبقه جدیدی از بازار بود ، گردآوری کرد.

Freshworks بعداً متوجه شد که برخی از مشتریان آن از نرم افزار خدمات مشتری خود برای ارائه پشتیبانی فناوری اطلاعات به کارکنان خود استفاده می کنند. با توجه به این مشاهدات ، شرکت Freshservice ، نسخه ای از محصول اصلی خود را ساخت ، اما برای استفاده داخلی تنظیم شده است. بعداً این شرکت ابزارهای فروش و اخیراً یک پایگاه داده یکپارچه برای داده های مشتری ایجاد کرد. مورد دوم به شرکت هایی که از نرم افزار Freshworks استفاده می کنند اجازه می دهد تا در ارتباطات بازاریابی و فروش ، یک رکورد واحد برای هر مشتری داشته باشند ، که قصد دارد این ارتباط را برای پشتیبانی از ارتباطات نیز گسترش دهد.

فقط می توان گفت که Freshworks محصولی دارد که می تواند به شرکت های کوچک که ممکن است به یک قطعه از ترکیب بزرگتر محصول خود نیاز داشته باشند ، بفروشد و نرم افزارهای بیشتری دارد که می تواند برای آن مشتریان عرضه کند. و دارای مجموعه ای از محصولات است که می تواند به شرکت های بزرگتر نیز بفروشد.

بنابراین عملکرد این شرکت در بازار چگونه بوده است؟ بیایید دریابیم.