تسلا می خواهد برق در تگزاس بفروشد – TechCrunch

بر اساس برنامه ای که در اوایل ماه جاری در رگولاتورهای برق تگزاس ثبت شده است ، تسلا ایلان ماسک به دنبال خودروهای برقی ، پنل های خورشیدی و ذخیره انرژی است و اکنون می خواهد برق را مستقیماً به مشتریان عرضه کند. Energy Choice Matters ابتدا در مورد برنامه گزارش داد.

این برنامه ، که در 16 آگوست در کمیسیون خدمات عمومی تگزاس ثبت شد ، یک درخواست برای تبدیل شدن به چیزی است که تحت تأسیس شرکت تسلا انرژی ونچر ، “ارائه دهنده خرده فروشی برق” (REP) نامیده می شود. در بازار برق تگزاس مقررات غیر معمول ، REP ها عموماً برق عمده فروشی را از ژنراتورهای برق خریداری می کنند و آن را به مشتریان می فروشند. در حال حاضر بیش از 100 REP در بازار آزاد رقابت می کنند.

این شرکت همچنین درخواست های جداگانه ای برای چندین باتری مقیاس قدرت در ایالت Lone Star ارائه کرد: یک باتری 250 مگاواتی که در نزدیکی Gigafactory آن در خارج از آستین واقع شده است و یک پروژه جداگانه 100 مگاواتی در خارج از هوستون. این پروژه ها ارتباطی با تلاش های شرکت برای تبدیل شدن به یک ارائه دهنده برق ندارند ، اما در مجموع ، آنها نقشه راه بلند پروازانه ای را برای مشاغل انرژی تسلا نشان می دهند.

تصور کنید: تسلا نه تنها می تواند برق را به مشتریان بفروشد ، بلکه می تواند مشتریان را نیز بفروشد که انرژی اضافی خود را – که البته از محصولات تسلا Powerwall یا محصولات پنل خورشیدی تولید می شود – به شبکه بازگردانند. این مطمئناً یکی از راه های تحقق چشم انداز ماسک مبنی بر تبدیل هر خانه به نیروگاه توزیع شده است.

آخرین درخواست از PUC تنها شش ماه پس از طوفان بی سابقه زمستانی است که بخش های زیادی از شبکه برق تگزاس را برای چند روز تعطیل کرد و میلیون ها نفر را در طول روزهای زیر یخ زدگی بدون برق رها کرد. تعداد انگشت شماری از REP ها پس از طوفان ، که قیمت عمده برق را تا 9000 دلار در هر مگاوات ساعت متوقف کرد (میانگین فصلی حدود 50 دلار) متوقف شد.

ماسک ، که بسیاری از عملیات را از کالیفرنیا به تگزاس منتقل کرد ، از جمله تاسیسات گسترده SpaceX در بوکا چیکا ، در آن زمان در توییتر از اپراتور شبکه ایالتی انتقاد کرد:

او گفت که این شرکت “این R را بدست نمی آورد” – با اشاره به R در مخفف ، که مخفف شورای قابلیت اطمینان برق تگزاس است.

تسلا انرژی ونچرز به تنظیم کنندگان PUC گفت که از بخش انرژی موجود تسلا برای کمک به فروش ، از جمله استفاده از برنامه تلفن همراه و وب سایت شرکت استفاده خواهد کرد. “به طور مشخص، [Tesla Energy Ventures] مشتریان فعلی خود که دارای محصولات تسلا هستند را هدف قرار داده و پیشنهاد خرده فروشی را از طریق برنامه تلفن همراه و وب سایت تسلا به مشتریان عرضه می کنند. ” “علاوه بر برنامه تلفن همراه تسلا و وب سایت تسلا ، سازمان متقاضی” پشتیبانی مشتری تسلا انرژی “برای ارائه پشتیبانی و راهنمایی به مشتریان در تلاش برای جذب مشتری آموزش داده می شود.”

آنا استوارت به عنوان رئیس شرکت تسلا انرژی ونچرز معرفی شده است. او از سال 2017 به عنوان مدیر معاملات اعتباری نظارتی در تسلا بوده است. پیش از این ، او در SolarCity خریداری شده توسط تسلا کار می کرد.

این برنامه تحت شماره شماره 52431 ذکر شده است.