تسلا دارای 150،000 خودرو با استفاده از ابزار نمره ایمنی خود – TechCrunch است

مدیران در طول سه ماهه سوم درآمد خود گفتند که نزدیک به 150،000 خودروی تسلا از “نمره ایمنی” جدید این شرکت استفاده می کنند ، ابزاری که ماه گذشته برای تعیین اینکه آیا دارندگان می توانند به نسخه بتا نرم افزار “رانندگی خودکار کامل” دسترسی داشته باشند یا خیر.

در حالی که 150،000 خودرو در حال حاضر بخشی از برنامه ثبت نام بتا در رانندگی کامل (FSD) هستند ، به کسری از رانندگان دسترسی به نرم افزار داده شده است. تنها 2000 راننده قادر به آزمایش برنامه FSD در سال گذشته بوده اند. در اوایل ماه جاری ، تسلا نسخه 10.2 را به بازار عرضه کرد 1000 مالک اضافی با نمرات ایمنی کاملبه

تسلا برای نرم افزار FSD 10،000 دلار دریافت می کند ، که ایلان ماسک مدیرعامل آن سالها وعده داده است که روزی توانایی رانندگی خودکار کامل را ارائه می دهد. با این حال ، خودروهای تسلا مجهز به FSD خودران نیستند. FSD یک سیستم کمک راننده پیشرفته است که شامل تعدادی از ویژگی های خودکار ، از جمله ابزار پارک آن Summon و همچنین Navigate on Autopilot ، یک سیستم هدایت فعال است که یک خودرو را از شیب دار بزرگراه به خارج از سطح شیب دار ، از جمله سوئیچ ها و ساخت می کند. تغییر خط

آخرین FSD بتا قرار است رانندگی در بزرگراه ها و خیابان های شهر را به صورت خودکار انجام دهد. این هنوز یک سیستم کمک راننده سطح 2 است که از راننده می خواهد توجه کند ، دستان خود را روی فرمان نگه دارد و کنترل را در هر زمان به دست بگیرد.

در حالی که نمره ایمنی ، که باید 100 کامل باشد تا بتوانید به نرم افزار بتا دسترسی پیدا کنید ، برای اندازه گیری دسترسی به FSD استفاده می شود ، تسلا کاربردهای دیگری را نیز در نظر دارد. این شرکت می خواهد از این ویژگی برای آگاهی بهتر از محصول شکوفا شده بیمه تلهماتیک خود که در اوایل اکتبر در تگزاس عرضه شد ، استفاده کند. نمره ایمنی مواردی مانند ترمز ، چرخش ، عقب ، هشدارهای برخورد به جلو و خاموش شدن اجباری خلبان خودکار را در نظر می گیرد تا احتمال برخورد را پیش بینی کند.

تا کنون ، تسلا بیش از 100 میلیون مایل اطلاعات رانندگی را جمع آوری کرده است ، تجزیه و تحلیل آنها نشان داد که احتمال برخورد مشتری با استفاده از نمره ایمنی در مقابل فردی که از نمره ایمنی استفاده نمی کند ، 30 درصد کمتر است. ، مدیر ارشد مالی تسلا.

وی گفت: “این بدان معناست که محصول کار می کند و مشتریان به آن پاسخ می دهند.”

به گفته کیرخورن ، از آنجا که خودروهای تسلا به هم متصل هستند ، این شرکت توانسته است از داده های عظیمی برای ارزیابی ویژگی های رانندگان و اینکه آیا این ویژگی ها با ایمنی ارتباط دارند ، استفاده کند. تسلا از این داده های سابقه رانندگی برای ایجاد مدلی استفاده کرده است که قادر به پیش بینی احتمال برخورد در یک دوره زمانی است.

کیرخورن می گوید: “مدل کامل نیست ، مدل تابعی از داده های موجود است.” “با افزایش این مجموعه داده ها ، ما آزمایش متغیرهای جدید را ادامه می دهیم … و از آن مدل که بتوان فرکانس برخورد را پیش بینی کرد ، می توانیم آن را در برابر منحنی قیمت تنظیم کنیم.”

این امر به تسلا اجازه می دهد تا قیمت های شخصی را ارائه دهد که “یکپارچه در خودرو ، یکپارچه شده در برنامه ، یکپارچه شده با تجربه آن مشتری” ، همراه با یک حلقه بازخورد که به راننده اطلاع می دهد که چه تنظیمات رانندگی باید انجام شود تا احتمال تصادف کاهش یابد. بعد از هر رانندگی

هنگامی که تسلا تحقیقات بیمه را آغاز کرد ، این شرکت دریافت که شرکت های بیمه سنتی حق بیمه را بر اساس داده های ثابت و موجود ، مانند سابقه تصادف ، وضعیت تاهل ، سن یا سایر اطلاعات جمعیت شناختی محاسبه می کنند. کیرخورن گفت: نتیجه این است که مشتریان کم خطر در بیمه خود بیش از حد پرداخت می کنند و پس پرداخت اضافی به یارانه مشتریان پرخطر می انجامد.

کیرخورن می گوید: “وقتی ما به این موضوع نگاه کردیم و به داده ها نگاه کردیم ، با این حال ، این به نظر نمی رسد که منصفانه باشد.”

تسلا حدود دو سال است که بیمه ای را در کالیفرنیا ارائه می دهد ، اما تگزاس اولین ایالتی است که این حق بیمه با نمرات ایمنی تعیین می شود. کیرخورن گفت ، این شرکت دارای نقشه راه ایالت های دیگر است تا بتواند بیمه خود را با تأییدیه های نظارتی راه اندازی کند و هدف آن این است که در هر بازار بزرگی که خودروهای تسلا در آن حضور دارند ، حضور داشته باشد.