تسلا بیمه اتومبیل جدیدی را معرفی می کند که از رفتار رانندگی Texans در زمان واقعی استفاده می کند-TechCrunch

تسلا اکنون چند سال پس از عرضه محصول در کالیفرنیا ، بیمه خودرو را در تگزاس ، ایالت جدید خود ارائه می دهد. مطابق با الکتریکبا این حال ، بیمه ای که در اختیار تکسان ها قرار می گیرد با بیمه ای که صاحبان آن در گلدن استیت متفاوت هستند کاملاً متفاوت است: این بیمه حق بیمه مشتری را با استفاده از رفتار رانندگی در زمان واقعی محاسبه می کند. اعتبار ، سن و جنسیت آنها که معمولاً توسط سایر ارائه دهندگان بیمه استفاده می شود ظاهراً برای تسلا اهمیتی ندارد. این خودروساز می گوید حتی به سابقه ادعای مشتریان و سوابق رانندگی نیز توجه نخواهد کرد.

در عوض ، تسلا به “نمرات ایمنی” آنها نگاه می کند ، این ویژگی ای است که با نسخه بتا کامل خودران در ماه سپتامبر منتشر شد. این می تواند همه چیز را پیچیده کند ، زیرا حق بیمه ای که باید پرداخت شود می تواند هر ماه بر اساس شرایطی که راننده در جاده با آن مواجه می شود ، تغییر کند. هرگونه هشدار برخورد اجباری و خاموش شدن اجباری خلبان خودکار بر نمره آنها تأثیر می گذارد. با دنبال کردن سایر وسایل نقلیه از فاصله ناایمن ، ترمز زیاد و پیچاندن شدید پیچ ​​ها می تواند امتیاز آنها را نیز کاهش دهد. نمره ایمنی هنوز در حال حاضر یک ویژگی بتا است و تسلا گفت که باید با گذشت زمان بهبود یابد.

مالکان اکنون می توانند برای نقل قول درخواست کنند ، که در آن خودروساز نمره ایمنی 90 را برای شروع سیاست خود در نظر می گیرد. قیمت بستگی به عملکرد مشتری بعد از آن دارد و می تواند بالاتر یا پایین تر از هزینه ای باشد که یک ارائه دهنده سنتی از شما دریافت می کند. ایلان ماسک در جریان جلسه سهامداران تسلا ، که محل اصلی آن نیز مشخص شد ، گفت که این شرکت قصد دارد پیشنهاد خود را در کالیفرنیا ارتقا دهد تا بر اساس رفتار رانندگی در زمان واقعی نیز باشد. هنوز مجاز به اعمال تغییر نیست ، اما در حال حاضر در حال تلاش برای درخواست مجوز از نهادهای نظارتی است.

یادداشت ویراستار: این مقاله در اصل در Engadget ظاهر شد.