تریلر “Hawkeye” دیزنی+ نشان می دهد که گذشته کلینت بارتون با او در ارتباط است – TechCrunch

نمایش بعدی در ماه نوامبر در Disney+ نمایش داده می شود و به اندازه کافی مناسب ، دارای محیط جشن است کلینت بارتون (معروف به هاوکی) فقط می خواهد کریسمس را با خانواده اش بگذراند ، اما دشمنانش برنامه های دیگری دارند.

این سریال نشان دهنده بازگشت جرمی رنر در نقش هاوکی است. این بار ، او یک شریک جدید دارد: کیت بیشاپ (هایلی استاینفلد) ، خود “بزرگترین تیرانداز جهان”. هاوکی گفته می شود که بر رابطه بین دو توکسوفیلیت متمرکز است ، و کلینت به کیت آموزش می دهد تا در نقش هاوکی بازی کند ، همانطور که شخصیت در کمیک ها این کار را می کند. نکاتی در مورد عبور مشعل در تریلر وجود دارد. این نشان می دهد که این جفت برای اولین بار با یکدیگر ملاقات کرده و با یکدیگر همکاری می کنند تا با برخی جنون ها مبارزه کنند.

https://www.youtube.com/watch؟v=5VYb3B1ETlk

اشاره های دیگری به بخشهای دیگر MCU در اینجا وجود دارد ، از جمله وجود موزیکال برادوی در مورد استیو راجرز (معروف به کاپیتان آمریکا) و یک نوک سرپوش به سمت “مراقب نقاب دار” هاوکی که در آن مبارزه کرد. انتقام جویان: پایان بازیبه چیزی که ما نکن مشاهده در تریلر ظاهر فلورانس پوگ است که باعث شد MCU خود را در نقش قاتل یلنا بلووا تعظیم کند تابستان امسال اون داخل بود هاوکی دسامبرگذشته.

در هر صورت ، مجبور نیستید خیلی صبر کنید تا ببینید وقتی یلنا ، کلینت و کیت با یکدیگر روبرو می شوند ، چه اتفاقی می افتد. فصل اول هشت قسمت از هاوکیدر Disney+برای اولین بار پخش می شود.

یادداشت ویراستار: این مقاله در اصل در Engadget ظاهر شد.