ترامپ شبکه اجتماعی – TechCrunch را راه اندازی می کند: “برای ایستادگی در برابر استبداد Big Tech”

برای دریافت خلاصه ای از بزرگترین و مهمترین داستانهای TechCrunch که هر روز ساعت 3 بعد از ظهر به وقت عمومی به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود ، اینجا را مشترک شوید.

سلام و به Daily Crunch برای 21 اکتبر 2021 خوش آمدید! اخبار امروز سراسر نقشه را شامل می شد ، شامل تعدادی از موارد مربوط به رئیس جمهور سابق آمریکا. TechCrunch دارای تمام جزئیات ، همراه با بسیاری از اخبار رمزنگاری شده ، به روزرسانی محصولات از Big Tech و ناسازگاری موارد راه اندازی است. بیا بریم! – الکس

TechCrunch Top 3

  • به شبکه اجتماعی ترامپ سلام کنید: دونالد ترامپ ، رئیس جمهور سابق آمریکا سرانجام شایعاتی مبنی بر راه اندازی یک شرکت رسانه ای را تایید کرد. در واقع ، مجری برنامه تلویزیونی واقعیت دو بار استیضاح شده قصد دارد نه تنها یک شبکه اجتماعی ، بلکه یک سرویس ویدئویی نیز ایجاد کند و قصد دارد هر دو آمازون و مایکروسافت را درگیر کند. و Stripe ، برای اندازه گیری خوب.
  • کارکنان Netflix در همبستگی با کارکنان ترانس بیرون می روند: در محل اتصال رسانه های جریان ، کمدی و تغییر گفتگوی ملی در مورد برادران و خواهران ترنس ما ، Netflix نشسته است که ویژه کمدی را پخش می کرد که برخی آن را سخنان نفرت پراکنی می دانستند. Spotify زمانی که هزینه زیادی کرد تا پادکست جو روگان را به طور انحصاری وارد شبکه خود کند ، با مشکلات مشابهی روبرو شد.
  • گوگل هزینه های فروشگاه برنامه را کاهش می دهد: تغییرات قیمت در بازارهای جهانی برنامه های کاربردی این هفته با سرعت بیشتری همراه شد و گوگل اعلام کرد که “کمیسیون ها را برای همه مشاغل مبتنی بر اشتراک در فروشگاه Google Play کاهش می دهد”. اپل با توسعه دهندگان برای انعطاف پذیری بیشتر سیاست های پرداخت در فروشگاه App و کاهش نرخ بهره مبارزه کرده است.

استارتاپ ها/VC

با شروع پوشش خبری استارتاپ های امروز ، موسس و گروه اپراتور صندوق The Fund XX را جمع آوری می کند ، که TechCrunch گزارش می دهد “جامعه ای از زنان سرمایه گذار و کارآفرین خواهد بود که سرمایه گذاری های اولیه و مرحله اولیه را انجام می دهند.” چیزی که باید به آن توجه کرد.

در مرحله بعد ، ما به تهدید سه گانه داستانهای رمزنگاری شده نگاهی می اندازیم ، و سپس به تعدادی از اخبار مجزا برای استارتاپ ها می پردازیم:

  • بازی کارت های رمزنگاری 50 میلیون دلار افزایش می دهد: آیا تا به حال خواسته اید که یک کارت یا بازی رومیزی برای خود بسازید؟ در تلاش برای یافتن سرمایه گذاران ، حامیان یا حتی دوستانی هستید که مایل به گوش دادن به برنامه شما هستند؟ کار خود را متوقف کنید ، آن را روی بلاک چین اتریوم قرار دهید و یک چک بزرگ جمع آوری کنید. موازی ، یک بازی علمی تخیلی با کاراکتر مبتنی بر بلاک چین اتریوم ، پس از دور سرمایه گذاری عظیم آن ، اکنون 500 میلیون دلار ارزش دارد.
  • کره چشم برای رمزنگاری؟ این همان تجارت است که Worldcoin سام آلتمن ارائه می دهد. این گوی پنج پوندی دارد-که به معنای واقعی کلمه “The Orb” نامیده می شود-که چشم های شما را اسکن می کند و مقداری از ارز آن را به شما اعطا می کند. Worldcoin پروژه اتریوم لایه 2 است.
  • البته وجوه NFT در حال حاضر مهم است: Meta4 Capital در حال جمع آوری سرمایه برای خرید و تجارت NFT است ، TechCrunch گزارش می دهد. بنا به گزارش خود ما به دنبال جمع آوری 100 میلیون دلار است و “توسط a16z” متصل می شود. ارتباط a16z منطقی است-گروه سرمایه گذار دارای Coinbase طولانی مدت است که به NFT وارد می شود و همچنین سرمایه ای را در OpenSea قرار می دهد که در بازی NFT نیز وجود دارد. بنابراین سرمایه گذار استارتاپی انگیزه زیادی برای زنده نگه داشتن جادوی NFT دارد.

و حالا بقیه خبرها:

  • نرم افزار عمودی برای پارک: این همان چیزی است که AirGarage در حال ساخت آن است و فقط 12.5 میلیون دلار برای تلاش های خود جمع آوری کرد. فشار نرم افزاری عمودی محصولات هدفمندی را به صنایع خاصی می رساند که ممکن است در دیجیتالی شدن در صنایع دیگر عقب افتاده باشند. پارکینگ مطمئناً مناسب آن قالب است.
  • سقراط 3 میلیون دلار برای خدمات مدیریت وظیفه متمرکز بر توسعه دهندگان دریافت می کند: این دور قدیمی است ، اما این استارتاپ تنها زمانی سرمایه خود را فاش کرد که تصمیم گرفت زمان باز کردن بتای عمومی سرویس خود فرا رسیده است. که الان هست. بر اساس گزارش TechCrunch ، این سرویس “می خواهد به مدیران مهندسی بینش بیشتری در مورد آنچه در سازمان های آنها اتفاق می افتد ارائه دهد” ، همچنین به کارکنان درجه یک و بیشتر کمک می کند.
  • اگر در ابتدا موفق نشدید ، این کار را دوباره انجام دهید: پروژه بعدی ، پارکر کنراد ، رهبر سابق Zenefits ، Rippling ، پس از جمع آوری سرمایه جدید 6.5 میلیارد دلار ارزش دارد. در صورت نیاز به تجدید نظر در حماسه Zenefits ، ما شما را دریافت کردیم.
  • بچه های خوشمزه 18 میلیون دلار برای تحویل LatAm: سرعت سریع دورهای سرمایه گذاری خطرپذیر آمریکای شمالی که در سه ماهه اخیر شاهد آن بودیم به سختی موضوعی محلی است. Yummy در اوایل سال جاری 4 میلیون دلار جمع آوری کرد و اکنون با سرمایه بیشتر بازگشت. شرکت ونزوئلایی می خواهد در منطقه خود گسترش یابد ، که بودجه جدید به تسهیل آن کمک می کند.
  • FlixMobility Greyhound را خریداری می کند: استارتاپ اتوبوسرانی آلمانی FlixMobility ، شرکت مسافربری آمریکایی Greyhound را خریداری کرده است. این عملیات به دلیل عملکرد عالی در ایالات متحده شهرت ندارد. شاید با والدین جدید شرکت بهتر شود.

درسهایی از بنیانگذاران که دور اول خود را در بازار گاو بالا بردند

این موج برای بنیانگذاران استارتاپ هایی که به دنبال افزایش اولین دور خود در اکتبر 2021 هستند ، بالا است.

به گفته Manu Bansal ، بنیانگذار Lightup.ai ، پول آسان می تواند فشار ویژه ای برای بنیانگذاران اولیه ایجاد کند.

“شما نمی توانید GTM را با پول بیشتر افزایش دهید. اگر ارزش ها به صورت نجومی بالا برود ، من به خودم یادآوری می کنم که باید عملکرد خود را ارائه کنم. “

“اگر من نتوانم کشش را نشان دهم ، دیر یا زود این جانور به دنبال من خواهد آمد. ترجیح می دهم از دونده های قیمت اجتناب کنم. “

(TechCrunch+ برنامه عضویت ما است ، که به بنیانگذاران و تیم های استارتاپی کمک می کند تا پیش قدم شوند. شما می توانید اینجا ثبت نام کنید.)

شرکت بزرگ فناوری

  • اکنون هرکسی می تواند میزبان فضای توییتر باشد: محصول چت روم توییتر قبلاً محدود به افرادی بود که حداقل 600 دنبال کننده داشتند. این الزام حذف شده است
  • گوشی هوشمند دو صفحه ای مایکروسافت بهتر می شود: اگر با نسل اول Surface Duo آشنا هستید ، خبر خوب این است که نسخه دوم بسیار بهتر است. خبر بد این است که ما فکر نمی کنیم هنوز کاملاً پخته شده است.
  • چیزی چیزی متاورس دارد؟ به یاد بیاورید که فیس بوک می خواهد در حال حاضر یک شرکت metaverse باشد ، درست است؟ خب ، این جهت گیری مستقیم است که غول رسانه های اجتماعی با توجه به برنامه های خودساخته خود برای آینده “تجربه های جدید واقعیت افزوده (AR) را به تماس های ویدئویی و اتاق های مسنجر” ارائه می دهد.
  • یونیتی می خواهد ایجاد بازی های چند پلتفرمی را آسان تر کند: با توجه به اینکه چگونه یک خانواده با همه iOS یا همه دستگاه های Android به پایان می رسد ، گروه های گیمر می توانند در اطراف انتخاب کنسول تشکیل شوند. محصول جدید Unity Gaming Services ممکن است ساخت بازی های چند پلتفرمی را برای توسعه دهندگان آسان کند. چیزی که ما گیمرهای رایانه شخصی با آن خوب خواهیم بود.
  • چرا فقط دستور واکسن ندارید؟ اپل از کارکنان واکسینه نشده می خواهد که روزانه برای تشخیص کووید -19 مورد آزمایش قرار بگیرند ، که به نظر می رسد افرادی که به آنها واکسینه می شوند بدون اطلاع قبلی به نظر می رسد. که به طور موثر است.
  • اتحادیه اروپا ممنوعیت تبلیغات “وحشتناک” را بررسی می کند: به گفته ناتاشا لوماس ، “قانونگذاران اتحادیه اروپا برای ممنوعیت ردیابی تبلیغات مبتنی بر پشتیبانی حمایت می کنند.” با توجه به میزان محبوبیت آن نوع تبلیغات خاص ، این خبر مهمی است.

کارشناسان TechCrunch

کارشناسان dc

اعتبار تصویر: SEAN GLADWELL / گتی ایماژ

اگر مشاور نرم افزاری دارید که فکر می کنید سایر بنیانگذاران استارتاپ باید از آن مطلع باشند ، نظرسنجی را در اینجا پر کنید.

یکی از توصیفاتی را که در زیر دریافت کرده ایم بخوانید!

مشاور: ThinkNimble

توصیه شده توسط: فیلیپ دنگ ، قابل اعطا

شهادت: آنها بر کمک به موفقیت استارتاپ ها متمرکز شده اند و به مأموریت شرکت هایی که به آنها کمک می کنند اهمیت زیادی می دهند. آنها ما را از نظر طراحی به جلو پیش بردند و همچنین ما را با افراد متفکر فراتر از شرکت مرتبط کردند که به پیشرفت ما کمک کرده اند. “