تبلیغ کنندگان متا به زودی به ابزارهای هوش مصنوعی مولد دسترسی خواهند داشت

متا جعبه ایمنی هوش مصنوعی را معرفی کرده است که هوش مصنوعی مولد را برای تبلیغ کنندگان خود به ارمغان می آورد.

سه ویژگی جدید هوش مصنوعی مولد متا. منتخب تبلیغ‌کنندگان متا اکنون می‌توانند تغییرات متنی ایجاد کنند، تصاویر را از پیام‌ها تولید کنند و اندازه تصویر را تنظیم کنند – همه اینها با هدف نهایی جذاب‌تر کردن تبلیغات است.

تنوع متن به سادگی نسخه تبلیغاتی خود را وارد کنید و متا چندین نسخه کپی تبلیغات را برای آزمایش پیشنهاد می کند. می‌توانید روی تصمیم بگیرید که آیا پیشنهادات «عالی نیست» یا «به‌نظر خوب است» کلیک کنید.

به نظر می رسد:

تنوع متا متن

تولید پس زمینه می توانید از دستورات متنی برای توصیف ظاهر پس زمینه یا سبک مورد نظر خود استفاده کنید. این به شما امکان می دهد تصاویر مختلف را آزمایش کنید و تأثیر آنها را بر عملکرد آزمایش کنید.

Meta Background Generation 800x337

برون زدگی تصویر این ابزار به شما امکان می دهد دارایی های خود را طوری تنظیم کنید که با نسبت های مختلف در سطوح فیس بوک و اینستاگرام (به عنوان مثال، استوری ها، قرقره ها) مطابقت داشته باشد.

چرا ما اهمیت می دهیم. این ابزارهای مولد هوش مصنوعی به طور بالقوه می توانند عملکرد تبلیغات فیس بوک شما را بهبود بخشند و در وقت شما صرفه جویی کنند. اما، مانند هر ابزار دیگری، آزمایش و نظارت بر خروجی ها مهم خواهد بود، زیرا همه ما می دانیم که هوش مصنوعی مولد از کامل بودن فاصله زیادی دارد.

دسترسی بیشتر در جولای این ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی تنها برای گروه کوچکی از تبلیغ‌کنندگان در دسترس است. این در جولای تغییر خواهد کرد، یعنی زمانی که متا اعلام کرد دسترسی به تبلیغ‌کنندگان بیشتری را افزایش می‌دهد.