تبلیغ کنندگان اکنون داده های بیشتری در Google Ads دریافت خواهند کرد … به نوعی؛ خلاصه روزانه جمعه

خلاصه روزانه Search Engine Land بینش روزانه ، اخبار ، نکات و اطلاعات ضروری برای بازاریاب جستجوی امروزی را شامل می شود. اگر دوست دارید قبل از بقیه اینترنت این مطلب را بخوانید ، اینجا ثبت نام کنید تا روزانه به صندوق ورودی شما تحویل داده شود.


صبح بخیر بازاریابان و آیا زندگی اداری را به خاطر دارید؟

در حال حاضر احتمالاً می دانید که من از یک فضای همکار کار می کنم. آنها به تازگی ساخت و ساز را برای گسترش آن آغاز کرده اند ، که بسیار عالی است زیرا فضای بیشتری وجود دارد! اما این نیز وحشتناک است زیرا سر و صدای ساختمان وحشتناک است. برای رفع این مشکل و نجات گوش افراد فقیری که تمام روز را با آنها تماس می گیرم ، یک اتاق کنفرانس برای بعد از ظهر رزرو کردم.

درست مثل دفتر (آن ها را به خاطر دارید؟) ، من برای وقت رزرو شده به اتاق رسیدم و آنجا اشغال شد. من دقیقاً تا ظهر (ساعت رزرو من) منتظر ماندم و سپس مودبانه در زدم و دست تکان دادم. متصرفان غافلگیرانه رفتار کردند اما باز هم وقت شیرینی خود را صرف جمع آوری وسایل خود و رفتن کردند.

با عجله وارد شدم ، اولین تماسم را دیر کردم و مستقر شدم. اما هنگامی که فرصتی برای نفس کشیدن بین تماس ها به وجود آمد ، به یاد آوردم که قبلاً همه اینطور بود. این زمان. وقتی ما در واقع رفت مکان هایی برای کار در اطراف دیگران در مشاغل ما ما همیشه در اتاق کنفرانس رقص و موج ناخوشایندی انجام می دادیم!

بسیاری از مشاغل می گویند که از راه دور خواهند ماند یا حداقل گزینه های ترکیبی را معرفی می کنند. من علاقه مند هستم ببینم در این محیط های دور افتاده یا جزئی در دفتر ، چه رسوم جدیدی را ارائه می دهیم. من شخصاً طرفدار بزرگ “خداحافظ موج بزرگنمایی” هستم.

کارولین لیدن ،
مدیر جستجوی محتوا


گزارش عبارات جستجوی Google داده های پرس و جو تاریخی را برای نمایش بدون کلیک اضافه می کند

این شرکت اعلام کرد که از دیروز ، Google Ads داده های تاریخی مربوط به پرسش هایی را که نمایش داده اند اما در گزارش اصطلاحات جستجو برای کمپین های تبلیغات جستجو و پویا جستجو کلیک نکرده اند ، به تبلیغ کنندگان نشان می دهد.

پالاوی نارش ، مدیر ارشد محصول در گوگل ، به Search Engine Land گفت: “از لحاظ تاریخی ، این گزارش فقط مواردی را نشان می دهد که منجر به کلیک می شود.” “ما می دانستیم که تبلیغ کنندگان داده های بیشتری می خواهند و ما مجبور بودیم در مجموعه فناوری خود سرمایه گذاری کنیم تا این حجم از داده ها را در Google Ads نشان دهیم.”

و ، در 1 فوریه 2022 ، این شرکت داده های پرس و جوهای تاریخی جمع آوری شده قبل از 1 سپتامبر 2020 (یک روز قبل از اینکه شرکت در ابتدا گزارش عبارات جستجو را محدود کند) که آستانه حریم خصوصی آن را برآورده نمی کند ، حذف می کند.

چرا اهمیت می دهیم. آگهی دهندگان به برخی از داده های جدید دسترسی پیدا می کنند ، اما این به روزرسانی تغییری در تغییر سپتامبر 2020 نیست که در ابتدا گزارش عبارات جستجو را محدود می کرد. داده های اضافی برای پرس و جوهایی است که تعداد بازدیدها را بدون دریافت کلیک دریافت کرده اند و داده ها هنوز مربوط به “عبارت هایی هستند که توسط تعداد قابل توجهی از کاربران جستجو شده است”.

با این وجود ، این اطلاعات جدید می تواند برای بسیاری از تبلیغ کنندگان مفید باشد. داده های پرس و جو اضافی می تواند نشان دهد که چه چیزی در جذب مخاطب مناسب ناکام است. تبلیغ کنندگان می توانند از این اطلاعات برای ایجاد لیست کلمات کلیدی منفی خود برای بهبود کارایی کمپین خود استفاده کنند.

بیشتر اینجا بخوانید.


چرا نباید بهینه سازی جستجوی سایت را نادیده بگیرید

همه ما می دانیم که گوش دادن به خواسته ها و نیازهای مشتریان ما برای ارائه تجربیات رضایت بخش که منجر به تبدیل می شود ، ضروری است.

استیو زاکور ، مدیر عامل SoloSegment ، روند بهبود جستجوی شما در محل را بررسی می کند ، که به نوبه خود به بهبود نتایج کسب و کار شما کمک می کند ، هفته آینده در MarTech.

مجوز رایگان خود را دریافت کنید


ICYMI: اخبار این هفته را از دست داده اید؟ نگران نباش. We gotchu، fam.

خلبانان تبلیغات محصولات مبتنی بر ویدئو و عمودی وارد شبکه مخاطبان مایکروسافت می شوند. سلب مسئولیت در تبلیغات ، ادغام شخص ثالث با ردیابی رویداد جهانی ، سفارشات درج انعطاف پذیر و درخواستهای داخلی برای پیشنهادات رد شده محصول نیز از جمله اعلامیه های سپتامبر مایکروسافت تبلیغات بود.

برنامه Google News محتوای غیر AMP را نمایش می دهد و خوانندگان را به صفحات ناشران ارسال می کند. ردیابی و گزارش عملکرد در کنسول جستجوی Google تحت تأثیر قرار نمی گیرد.

Microsoft Ads نمره بهینه سازی را اعلام کرد. در دسترس بودن نمره بهینه سازی در تبلیغات مایکروسافت در حال حاضر به این معنی است که تبلیغ کنندگان می توانند اطمینان حاصل کنند که همه توصیه ها را درک کرده اند و گزینه هایی را که ممکن است قبلاً نداشته باشند در نظر بگیرند.

API ارسال محتوای بینگ اکنون برای همه در دسترس است. اکنون می توانید محتوا و HTML خود را مستقیماً به Bing Search بدون نیاز به خزیدن هدایت کنید.


جستجوی شورت: در حال حرکت (در خانه) ، رتبه بندی در Google Discover ، آماده سازی استراتژی PPC تعطیلات و نقش مدیر سایت GMB را ترک می کند

پیشرفت شغلی در SEO داخلی-معما. بیلی گینا ، متخصص سئوی سرزمین فرش ها ، سه موضوع اصلی SEO های داخلی را که در کارهای روزمره خود مشاهده می کند ، بررسی می کند.

برای رتبه بندی در Google Discover چه چیزی لازم است؟ با Google Discover ، کاربر نیازی به جستجوی چیزی ندارد. این محصول نوعی جستجوی بدون پرس و جو است: فید محتوا بر اساس علایق کاربر به تنهایی و بدون هیچ گونه پرس و جو وارد می شود. پس چگونه ظاهر می شوید؟

بله ، دیگر آن زمان است آماده سازی استراتژی رسانه ای پولی تعطیلات خود. این پست مراحل کسب و کار B2B شما را برای اصلاح استراتژی رسانه ای پولی ، رقابت پذیری و دستیابی به نتایج در فصل تعطیلات که معمولاً تحت سلطه خرده فروشان B2C است ، تجزیه می کند.

رسمی است. Google My Business از نقش مدیر سایت خلاص می شود. این چیزی است که جوی هاوکینز توییت کرد دیروز به همراه اسکرین شاتی از ایمیل GMB.


نقل قول روز: س askingالات خود را ادامه دهید (حتی اگر برای دیگران واضح باشد)

“من مزاحم ترین فرد در تماس هستم. هر تنها. زمان. چرا؟ چون من نمی توانم در مورد آنچه نمی فهمم بنویسم. “من نمی توانم در همه چیز متخصص باشم ، بنابراین همیشه س questionsال می کنم. آنها عمدتا س questionsالات احمقانه ای برای سایر افراد در تماس هستند ، اما برای من لازم است که کارم را در حد توان انجام دهم – بنابراین من هرگز از پرسیدن آنها دریغ نمی کنم. “


درباره نویسنده

کارولین لیدن به عنوان مدیر محتوای جستجو برای Search Engine Land و SMX فعالیت می کند. او با تخصص در زمینه SEO ، بازاریابی محتوا ، جستجوی محلی و تجزیه و تحلیل ، بر آسانتر کردن مشاغل بازاریابان با اخبار مهم و محتوای آموزشی تمرکز می کند.