تبلیغات کارت اعتباری جدید مایکروسافت آگهی همچنان به محصولات خود برای محصولات عمودی ادامه می دهد

مایکروسافت تبلیغات تبلیغات کارت اعتباری را به عنوان یک بتا باز معرفی کرده است ، این شرکت سه شنبه اعلام کرد. آگهی های کارت اعتباری این هفته در دسترس تبلیغ کنندگان قرار می گیرد که مشتریان آنها را در ایالات متحده و کانادا مورد هدف قرار می دهند. در طول شش ماه گذشته ، این شرکت فرمت های تبلیغاتی را به طور خاص برای بخش های مسافرتی و تفریحی و خودرو راه اندازی کرده است.

نمونه ای از تبلیغات کارت اعتباری در نتایج جستجو. تصویر: تبلیغات مایکروسافت

کجا و چه موقع تبلیغات کارت اعتباری نمایش داده می شود. تبلیغات کارت اعتباری در قسمت راست نتایج جستجوی Bing ظاهر می شود و در کنار تبلیغات متنی اصلی قرار می گیرد. این تبلیغات می تواند برای درخواست هایی مانند نام تجاری ، دسته کارت و سطح اعتبار آغاز شود.

نحوه کار تبلیغات کارت اعتباری تبلیغات کارت اعتباری به صورت پویا بر اساس اطلاعات داده های تبلیغ کنندگان ایجاد می شود. فایل فید باید حاوی اطلاعات تجاری مانند صادر کننده کارت ، هزینه سالانه و هرگونه پاداش ثبت نام باشد. کلمات کلیدی مورد نیاز نیست و Microsoft Advertising نیازی به خزیدن سایت شما برای تولید محتوا برای این قالب آگهی ندارد.

چه طور باید شروع کرد. برای ثبت نام در بتا باز ، با نماینده تبلیغات Microsoft خود تماس بگیرید یا در این پیوند ثبت نام کنید.

چرا اهمیت می دهیم. این قالب ممکن است برای تبلیغ کنندگان کارت اعتباری ، مانند بانک ها ، مارک ها و سایت های مقایسه ، برای نمایش تبلیغات خود مفید باشد. آنها همچنین ممکن است کارایی بیشتری را برای این بخش از تبلیغ کنندگان ارائه دهند: “در پروازهای اولیه تبلیغات کارت اعتباری ، تبلیغ کنندگان تا به حال 70 درصد هزینه کمتری برای خرید داشته اند.”

از نظر صنعت ، تبلیغات مایکروسافت در حال راه اندازی محصولات ویژه عمودی و مبتنی بر خوراک است که منحصر به فرد شرکت است-علاوه بر تبلیغات کارت اعتباری ، این شرکت بتای باز برای تبلیغات تورها و فعالیت ها و تبلیغات خودرو ارائه کرده است. طی شش ماه گذشته استراتژی پلتفرم برای جذب تبلیغ کنندگان با قالب های تبلیغاتی خودکار که به طور خاص برای صنعت آنها طراحی شده است ، ممکن است به آن کمک کند تا به استقبال گسترده تری برسد و سهم خود را در بازار افزایش دهد.


جدید در Search Engine Land

درباره نویسنده

جورج نگوین ویرایشگر Search Engine Land است که جستجوهای ارگانیک ، پادکست و تجارت الکترونیکی را پوشش می دهد. سابقه وی روزنامه نگاری و بازاریابی محتوا است. قبل از ورود به صنعت ، او به عنوان شخصیت رادیو ، نویسنده ، مجری پادکست و معلم مدرسه دولتی کار می کرد.