تایگر گلوبال از Favo حمایت می کند ، که راهی ساده تر برای خرید آنلاین خواربار برای آمریکای لاتین ایجاد می کند – TechCrunch

Favo ، یک پلتفرم تجارت اجتماعی برزیل ، 26.5 میلیون دلار در بودجه سری A برای ادامه توسعه برنامه خود که از طریق شبکه های اجتماعی محلی سفارشات مواد غذایی را دریافت می کند ، بسته است.

Tiger Global Management در این دور با سرمایه گذاران فعلی GFC ، Elevar Equity ، Kevin Efrusy ، David Velez ، FJ Labs و H2O شرکت کرد. آخرین دور از زمان تأسیس این شرکت در سال 2019 توسط آلخاندرو پونسه و مارینا پرونسا ، حدود 37 میلیون دلار به شرکت کمک می کند.

خانواده های برزیلی به طور متوسط ​​ماهیانه 118 دلار صرف غذا می کنند. بر اساس داده های IBGE ، آنها تا 22 درصد از بودجه خود را صرف خرید مواد غذایی می کنند. Favo کارآفرینان کم اشتغال را قادر می سازد تا از طریق کمیسیون های فروش ثابت از شبکه محلی خود ، درآمد جدیدی ایجاد کنند. مردم از طریق برنامه Favo مواد غذایی را سفارش می دهند و سیستم لجستیک سفارش را تکمیل می کند و روز بعد به صورت عمده به کارآفرین تحویل می دهد. کارآفرین تحویل مایل آخر را تکمیل می کند.

پونس قبلاً بنیانگذار شرکت دیگری بود ، اما احساس می کرد که به هدف خود عمل نمی کند. او با “ikigai” ، مفهوم ژاپنی برای پیدا کردن هدف شما آشنا شد ، که او توضیح داد که باید کاری را انجام دهید که دوست دارید و آنچه شما را ادامه می دهد. وقتی از یک دوست در مورد تجارت اجتماعی مطلع شد ، در سال 2019 به چین سفر کرد تا آن را از نزدیک ببیند.

پونس گفت: “من برگشتم و می دانستم که این چیزی است که من می خواستم بسازم.”

او با Proença آشنا شد ، که سابقه بازاریابی و تجربه کاربری دارد. آنها در آغاز متواضعانه خود پیوند برقرار کردند و تصمیم گرفتند شرکتی را برای خانواده ها درست کنند که تجارت الکترونیکی را برای همه مصرف کنندگان در سراسر آمریکای لاتین ، نه فقط برای ثروتمندان ، به ارمغان می آورد.

وی افزود: “ما در حال ایجاد طبقه جدیدی از کارآفرینان هستیم.” وی افزود: “ما به افراد بیکار ، عمدتا مادران ، با فناوری و لجستیک قدرت می دهیم تا مالک شوند و درآمد بیشتری برای خانوارها ایجاد کنند. این می تواند یکی از بزرگترین پلتفرم های تجارت الکترونیک در LatAm باشد زیرا ما آن را دموکراتیک می کنیم. “

پرونسا با داشتن کارآفرینان به عنوان مخاطبین خریداران ، عدم اعتماد به خرید مواد غذایی آنلاین را برطرف می کند ، که شامل ترس از دریافت کالاهای آنها نمی شود زیرا آنها انسانی برای گفتگو ندارند.

همچنین کار با Favo برای کارآفرینان هزینه ای ندارد.

پونس گفت: “بسیاری از سازمانهای فروش مستقیم مردم را مجبور به خرید چیز می کنند ، اما در مورد ما ، آنها مجبور نیستند کاری انجام دهند.” “آمریکای لاتین 20 سال از ایالات متحده عقب است و در بیشتر موارد ، ما اولین باری هستیم که مشتری در تجارت خود در تجارت الکترونیکی در زندگی خود دارد.”

Favo در پرو در سال 2020 و سپس برزیل راه اندازی شد. هم بنیانگذاران قصد دارند بودجه جدید را بر عملیات تدارکات و تحقق ، و همچنین توسعه در برزیل و مکزیک متمرکز کنند. پونس انتظار دارد در ماه های آینده در 20 شهر حضور داشته باشد.

این شرکت با 160،000 خریدار همکاری می کند و درآمد ماهانه 30 در ماه افزایش می یابد. خریداران می توانند بیش از 3000 محصول را که در عرض 24 ساعت به آنها تحویل داده می شود انتخاب کنند.

در همین حال ، پونس گفت Favo با این دور از سرمایه گذاران همکاری می کند زیرا آنها به کمک در توسعه معروف هستند. وی افزود که Tiger Global قبلاً به قرار دادن این شرکت در مسیر درست کمک کرده است.

گریفین شرودر ، شریک در Tiger Global Management ، در بیانیه ای کتبی گفت: “مدل تجاری نوآورانه تجارت اجتماعی فاوو و بستر تدارکات به سرعت در حال رشد است. “ما از حمایت از مأموریت فاوو برای دموکراتیزه کردن تجارت الکترونیکی و همکاری با آلخاندرو و مارینا بسیار هیجان زده هستیم زیرا آنها به سرعت در بازارهای جدید گسترش می یابند.”