تاکتیک های پیش از بازی ، Warby Parker S-1 ، اکوسیستم fintech اسرائیل-TechCrunch

آنچه را شنیده اید فراموش کنید: وجود دارد زیاد راه های میانبر برای موفقیت

استفاده از تجربیات دیگران یک روش امتحان شده و واقعی است ، به همین دلیل است که کریس مورتون ، شرکت کننده دوبار Y Combinator ، یک پست مهمان برای Extra Crunch نوشت و توصیه هایی به بنیانگذاران داشت که امیدوارند مورد قبول شتابدهنده معروف قرار گیرند.

مورتون ، که هزاران درخواست YC را نیز بررسی کرده است ، نظرات خود را در مورد زمان ارائه درخواست ، در صورت از دست دادن مهلت و اینکه در صورت پذیرش نیاز به جابجایی دارید ، به اشتراک می گذارد.

مورتون می گوید: “به یاد داشته باشید که درخواست شما باید به اندازه کافی خوب برای مصاحبه باشد ، نه برنده جایزه.” “به جای صرف زمان بیشتر برای کامل کردن برنامه ، به کار خود بازگردید.”


مقالات کامل Extra Crunch فقط برای اعضا در دسترس است
از کد تخفیف استفاده کنید ECFriday برای صرفه جویی 20 off در اشتراک یک یا دو ساله


روبرت کاتای

اعتبار تصویر: روبرت کاتای تحت مجوز

در مصاحبه ای با خبرنگار آنا هایم ، روبرت کاتای ، بازاریاب رومانیایی ، برخی از روش هایی را که برای کمک به مشتریان در اصلاح محتوا و استراتژی های نام تجاری خود استفاده می کند ، مورد بحث قرار داد.

“امروزه ایجاد محتوا رایگان است – همه می توانند این کار را انجام دهند. قسمت سخت نحوه توزیع و تقویت آن است. “

کاتایی همچنین برداشتهای خود را از اکوسیستم استارتاپی رومانی ، پیشنهاداتی برای حفظ موقعیت برتر با مشتریان به اشتراک گذاشت و نیاز غافل شده برای استفاده مجدد از محتوا را برای به دست آوردن اشتراک ذهنی تقویت کرد.

مانند دیگر مصاحبه های بازاریابی رشد ما ، هیچ دیوالی وجود ندارد.

خیلی ممنون که این هفته Extra Crunch را مطالعه کردید! امیدوارم آخر هفته فوق العاده ای داشته باشید.

والتر تامپسون
سردبیر ارشد ، TechCrunch
yourprotagonist

چرا سرمایه گذاران جهانی برای حمایت از استارتاپ های آمریکای لاتین هجوم می آورند

اعتبار تصویر: برایس دوربین / TechCrunch

صحنه سرمایه گذاری مخاطره آمیز آمریکای لاتین به تازگی خبرساز شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چرا سرمایه گذاران اینقدر مشتاق هستند ، خبرنگار ارشد ماری آن آزودو با چند نفر که به طور فعال با این منطقه درگیر هستند صحبت کرد:

  • شو نیاتا ، شریک مدیریتی ، SoftBank
  • اتان چوی ، شریک ، Accel
  • جولی روولو ، مدیر سرمایه گذاری خطرپذیر ، LAVCA
  • بیل سیلوفو ، شریک ، QED Investors
  • آنا کریستینا گادالا-ماریا ، اصلی ، QED Investors
  • راس داروین ، مدیر ، Owl Ventures

مری آن می نویسد: “من از همه فعالیت ها شگفت زده نیستم.” “با این حال ، من از تعداد زیادی دور ، کالیبر شرکت هایی که آنها را رهبری می کنند و ارزش های بسیار بالا ، کمی تعجب می کنم.

وی افزود: به نظر می رسد که منطقه بالاخره و به طور شایسته ای جدی گرفته می شود. این احتمالاً تازه شروع کار است. “

سرمایه گذاری خطرپذیر شرکتی از روند مشابه سایر بازارهای VC پیروی می کند: صعودی

اعتبار تصویر: نیگل سوسمن (در پنجره جدیدی باز می شود)

الکس ویلهلم و آنا هایم در The Exchange یادداشت می کنند که شرکت ها در حاشیه بازی آتشین سرمایه گذاری خطرپذیر 2021 باقی نمی مانند.

الکس و آنا پس از تجزیه و تحلیل داده های CB Insights و Stryber و گفتگو با تعداد کمی از سرمایه گذاران ، به این نتیجه رسیدند که بازار سرمایه های تجاری بسیار شبیه بازارهای VC دیگر است.

آنها می نویسند: “شاید این نباید تعجب آور باشد.” “ما شاهد بودیم که سرمایه های غیر سرمایه گذاری به مراحل بعدی سرزمین های نوپا سرازیر می شوند و VC ها را به سمت معاملات مرحله اولیه و سرمایه گذاری بیشتر سوق می دهد. چرا CVC ها از همین روند مصون هستند؟ “

رمپ و برکس با استراتژی های M&A ، برنامه های متفاوت بازار را ترسیم می کنند

اعتبار تصویر: برایان مولنیکس (در پنجره جدیدی باز می شود) / گتی ایماژ

استارتاپ مدیریت هزینه های شرکت Brex ، یک سری 300 میلیون دلاری برای سری C جمع آوری کرد و خریدار را خریداری کرد ، تنها یک هفته پس از اینکه رقیب Brex اعلام کرد که فین تک وی اسرائیل را خریداری کرده است.

رایان لولر و الکس ویلهلم وارد رقابت رمپ و برکس شدند و این خریدها در مورد استراتژی های متفاوت آنها چه می گوید.

آنها می نویسند: “از سطح بالایی ، همه معاملات اخیر در زمینه کارت های شرکتی و مدیریت هزینه نشان می دهد که تنها کمک به شرکت ها برای پیگیری میزان هزینه کارکنان این روزها کافی نیست.”

وقتی بازار بالغ می شود و مجموعه ویژگی ها شروع به همگرایی می کند ، بازیکنان به دنبال تمایز خود از رقبا هستند. “

بازار استارتاپ بوستون چیزی فراتر از ثبت رکورد در آغاز سال جاری است

اعتبار تصویر: نیگل سوسمن (در پنجره جدیدی باز می شود)

الکس ویلهلم و آنا هایم با VC ها مصاحبه کردند و داده ها را جمع آوری کردند تا تصویری دقیق از صحنه تأمین بودجه استارت آپ بوستون ارائه دهند.

آنها می نویسند: “بوستون از تغییرات ساختاری بزرگتری در حداقل بازار سرمایه گذاری خطرپذیر ایالات متحده سود می برد و به برطرف کردن شکاف های تاریخی در بازار سرمایه اولیه خود و دسترسی به وجوهی که قبلاً ممکن بود منطقه را کنار گذاشته بود ، کمک می کند.”

“و تراکم دانشگاه های محلی نیز به هدف شهر آسیبی نمی رساند و توانایی آن را برای ایجاد شرکت های جدید در دوره دسترسی سرمایه گذاری غنی افزایش می دهد.”

استارتاپ های تجاری سریع اروپا بیش از حد مورد استفاده قرار می گیرند: درس هایی از چین

تصویری از پیک موتورسیکلت که با سرعت از خیابان عبور می کند.

اعتبار تصویر: اندرو هولت (در پنجره جدیدی باز می شود) / گتی ایماژ

نیمی از شرکت های ارائه دهنده مواد غذایی فوری در اروپا سال گذشته تاسیس شدند زیرا همه گیری همه جنبه های موجودیت ما را تغییر داد.

تا به امروز ، آنها حدود 2 میلیارد دلار جمع آوری کرده اند ، اما الکساندر کرمر از Picus Capital می گوید که درس های استارتاپی از چین نشان می دهد که “تحویل فوری گلوله جادویی برای شکستن سلطه بازیکنان خواربارفروشی قدیمی نیست.”

“اگر عملکرد سیستم عامل های خواربارفروشی آنلاین در چین (بازار از نظر خرده فروشی آنلاین پنج تا هفت سال جلوتر از اروپا باشد) به نتیجه برسد ، طیف وسیعی از مدل های تجاری B2C به احتمال زیاد خرده فروشان مواد غذایی سنتی را جابجا خواهد کرد.”

فایل های واربی ​​پارکر تهیه کننده مشخصات D2C برای عموم منتشر می شود

اعتبار تصویر: نیگل سوسمن (در پنجره جدیدی باز می شود)

الکس ویلهلم برای The Exchange ، پرونده S-1 از واربی ​​پارکر را بررسی می کند ، “یک شرکت سخت افزار مصرفی با دو کانال فروش اصلی ، تا حد زیادی از نظر اقتصادی جذاب ، کاهش ضرر و افزایش سودآوری تعدیل شده. شما حتی می توانید استدلال کنید که با وجود تأثیر منفی COVID-19 بر عملیات آن ، همه گیری را به خوبی اداره کرد. “

اما چشم انداز رشد آن چگونه است؟

سوفی عزیز: آیا در صورت طلاق می توانم همچنان از طریق ازدواج گرین کارت بگیرم؟

چهره مجردی در ورودی پرچین پیچ و خم که پرچم آمریکا در مرکز آن قرار دارد

اعتبار تصویر: برایس دوربین/TechCrunch

سوفی عزیز ،

من بعد از ازدواج من و همسرم در سال 2019 یک گرین کارت مشروط دریافت کردم. اخیراً ، ما تصمیم سختی را برای پایان دادن به ازدواج خود گرفته ایم. من می خواهم زندگی و کار خود را در ایالات متحده ادامه دهم.

آیا هنوز هم می توانم گرین کارت خود را بر اساس ازدواجم از طریق فرایند I-751 تکمیل کنم یا باید کار دیگری انجام دهم ، مانند درخواست از کارفرمایم برای حمایت از ویزای کار؟

– دوست داشتن و از دست دادن بهتر است

استفاده از هوش مصنوعی برای راه اندازی مجدد روابط برند و مشتری

بازوی ربات هوش مصنوعی و تاجر در حال تکمیل پازل دنده (کار گروهی).

اعتبار تصویر: گتی ایماژ تحت آلشی (در پنجره جدیدی باز می شود)مجوز.

مایکل گورمن ، ShareThis ، مایکل گورمن در ستون مهمان می نویسد ، اتوماسیون بازاریابی می تواند معیارهای کلیدی را افزایش دهد ، اما با کاهش ارزش دائمی کالاها و خدمات می تواند به برندها آسیب برساند.

شرکت هایی که تمرکز محدودی بر روی تبدیل خودروها دارند ، تصویر بزرگتری را از دست می دهند: هوش مصنوعی می تواند به ایجاد تجربیات غنی تری کمک کند که اقدامات و قصد مصرف کنندگان را مشخص کرده و در عین حال تجربیات مشتری را نیز بهبود بخشد.

او می نویسد: “ما در دنیایی غنی از داده ها زندگی می کنیم و بینش ها هر روز در حال افزایش است.”

اکوسیستم بالغ فین تک اسرائیل ممکن است به زودی اخلالگران جهانی ایجاد کند

چکیده شبکه نقشه اسرائیل ، مفهوم اینترنت و اتصال جهانی ، خط شبکه چند ضلعی مش سه بعدی Wire Frame ، حوزه طراحی ، نقطه و ساختار.  تصویر بردار eps 10. (چکیده شبکه نقشه اسرائیل ، مفهوم اینترنت و اتصال جهانی ، W

اعتبار تصویر: تیتیما تانگخام (در پنجره جدیدی باز می شود) / گتی ایماژ

استارتاپ های Fintech مستقر در اسرائیل بیش از 1.8 میلیارد دلار در سال 2019 جمع آوری کردند ، اما در سه ماهه اول سال 2021 ، شرکت های این گروه 1.1 میلیارد دلار جمع آوری کردند.

با تسهیل طیف گسترده ای از خدمات ، بیش از دوازده شاخ تک شاخ فین تک در حال حاضر در کشوری با جمعیت کمی کمتر از شهرستان لس آنجلس ظاهر شده است ، بسیاری از آنها توسط کارآفرینانی شروع شده اند که فاقد سابقه مالی هستند.

“پس استارتاپ های fintech مستقر در اسرائیل که از همسایگان خود در سراسر حوضچه متمایز می شوند ، چیست؟” از آدی لووانون ، سرمایه گذار مستقر در تل آویو ، از Flint Capital می پرسد.

تابستان فوربس با ترکیبی از SPAC وارد نقدینگی داغ رسانه ها می شود

اعتبار تصویر: نیگل سوسمن (در پنجره جدیدی باز می شود)

برای The Exchange ، الکس ویلهلم ترکیب SPAC Forbes را در طول یک هفته زمانی که POLITICO توسط Axel Springer بیش از 1 میلیارد دلار توقیف شد و تنها چند ماه پس از انتشار BuzzFeed از طریق یک شرکت چک چک ، در اختیار گرفت.

“آیا این اولین هیجان انگیز است؟ نه ، “او می نویسد.

“اما این نشان می دهد که با صرف نظر کافی ، می توان تجارت مجله را وارد عصر دیجیتال کرد و درآمد کل را در حال رشد نگه داشت. ارزش چیزی دارد. ”

آیا بازاریابان B2B SaaS اشتباه می کنند؟

یک میله مربعی مجبور به سوراخ گرد شده است.  رندر سه بعدی با روشنایی HDRI و بافت رایتراس.

اعتبار تصویر: mevans (در پنجره جدیدی باز می شود) / گتی ایماژ

اصطلاحات فنی یکی از مزاحم ترین جنبه های بازاریابی فناوری است.

متأسفانه ، این امر به خود ادامه می دهد: بازاریابان از انجام یک حرکت اشتباه وحشت دارند ، بنابراین تمایل دارند از آنچه دیگران انجام می دهند تقلید کنند.

اگر می خواهید مشتریان را جذب کنید و تبدیل بالاتری داشته باشید ، اصطلاحات اصطلاحی را قطع کنید.

کنراد سندرز ، مدیرعامل The Creative Copywriter توصیه می کند: “هر کاری می توانید بکنید تا بلافاصله متوجه شوید و شانس بسیار بیشتری برای جلوگیری از سر و صدا و پیش بردن مزایای واضح و قانع کننده به گونه ای خواهید داشت که هیچ چشم اندازی نمی تواند در برابر آن مقاومت کند.”