تاکتیک های بازاریابی B2B که می تواند به حرکت سوزن کمک کند – TechCrunch

مشتریان هدف شما ممکن است وب سایت شما را از طریق تبلیغات ، جستجو ، دهان به دهان یا کانالهای آفلاین مانند پست مستقیم یا رویدادها کشف کند ، اما هنگامی که آنها وارد می شوند ، 99٪ آنها معمولاً صفحه اصلی شما را رد کرده و باز می گردند.

سریعترین شرکت های در حال رشد ، به هر بازدیدکننده محتوای مرتبط را نشان می دهند تا بلافاصله به آنها نشان دهد که مناسب هستند و ارزش بررسی بیشتر را دارند.

در حالی که صدها راه برای شخصی سازی و بهینه سازی وب سایت شما وجود دارد ، دانستن اینکه بر چه چیزی تمرکز کنید و چه زمانی ، هنگامی که به دنبال حداکثر تأثیر هستید ، می تواند مشکل باشد. پس از سالها تجربه در زمینه شخصی سازی وب سایت ، ما تاکتیک های غیر منتظره و در عین حال م andثر و مقیاس پذیر را از برخی از سریعترین شرکت های در حال رشد جمع آوری کرده ایم.

اگر همه 10 تاکتیک فوق را به خوبی اجرا کنید ، ما مطمئن هستیم که آنها به شما کمک می کنند سریعتر رشد کنید و در حین انجام این کار واقعا بسیار هوشمند به نظر برسید.


به TechCrunch کمک کنید تا بهترین بازاریابان رشد را برای استارتاپ ها پیدا کند.

در این نظرسنجی سریع توصیه ای ارائه دهید تا نتایج را با همه به اشتراک بگذاریم.


محتوای مناسب را به افراد مناسب تبلیغ کنید

شما زمان زیادی را صرف ایجاد محتوا برای مشتریان خود می کنید ، اما آنها معمولاً در کشف محتوای مربوط به آنها مشکل دارند. افزودن بنر شخصی را که محتوای مناسب را به بازدیدکننده مناسب نشان می دهد ، در نظر بگیرید.

بنرها راهی عالی برای جلب توجه حساب های هدف در مرحله ارزیابی هستند. پیاده سازی بنرهای تبلیغاتی یا پیوند دادن به گزارش های تحلیلگران نسبتاً سریع و آسان است.

هنگام ایجاد محتوای بنر خود ، کپی را در بنر مختصر و واضح نگه دارید – یک جمله کوتاه و واضح که توجه را جلب می کند. CTA شما باید قوی و قابل اجرا باشد و به بازدیدکنندگان بگوید که چه چیزی دریافت خواهند کرد.

نمونه ای از صفحه فرود شخصی

اعتبار تصویر: رایان نارود

افراد بالقوه را به رویدادی با همسالان خود دعوت کنید

ایجاد یک مجموعه همسالان متمرکز بر حل چالش های مشترک یک تاکتیک رویداد قدرتمند است که ما از آن استفاده کرده ایم. ما همچنین شاهد استفاده آن توسط شرکت هایی مانند Segment بوده ایم.

یک دعوت نامه شخصی برای رویدادی ایجاد کنید که مربوط به مورد عمودی یا مورد استفاده حساب هدف شما باشد. این جزء باید به یک صفحه فرود برای یک رویداد تکراری مانند وبینار هفتگی یا یک رویداد مهم قطبی چادر منتقل شود.

Kyriba با این تاکتیک به نرخ کلیک 2.2٪ دست یافت. برای یک وب سایت معمولی B2B با ترافیک 50،000 پوند در ماه ، این 1100 تعامل حساب هدف را تنها با یک ساعت تلاش انجام می دهد. اعتبار تصویر: رایان نارود

از رقبای مشتری احتمالی خود استفاده کنید

ما به سختی می رویم و حدس می زنیم که در هر شغلی که باشید ، به حرکات رقیب خود توجه ویژه ای دارید. در اینجا یک ایده دیوانه کننده دیگر وجود دارد: این امر در مورد حساب های هدف شما نیز صادق است.

از این نمایشنامه ذاتی برای ایجاد بنرهای شخصی استفاده کنید که به یک مطالعه موردی نشان می دهد که چگونه حساب های هدف از رقیب خود از محصول شما استفاده می کند. در حالی که پیاده سازی این امر می تواند نسبتاً ساده باشد ، برای ایجاد یک مطالعه موردی رقیب برای هر حساب هدف عمودی ، هنوز کمی کار نیاز است.