بی ثباتی آب و هوا به پلت فرم AgTech Semios کمک می کند تا 100 میلیون دلار به رهبری Morningside جمع آوری کند – TechCrunch

یکی از بزرگترین چالشهای کشاورزان امروزه بی ثباتی فزاینده آب و هوا است که منجر به الگوهای آب و هوایی غیرقابل پیش بینی شده و شرایط رو به رشد را چالش برانگیز می کند. اگر کشاورزان نتوانند محصولات خود را پرورش دهند ، امنیت غذایی ما به خطر می افتد. به تدریج ، حوزه AgTech در تلاش است تا به این موضوع بپردازد.

تعداد فزاینده ای از استارت آپ های FaaS یا “Farming as a Service” در حال افزایش است که به دنبال کمک به کشاورزان برای مدیریت عملکرد محصولات و اتصال به سنسورهای IOt یا داده هایی مانند پلتفرم های آب و هوا هستند. Sencrop از فرانسه 12 میلیون دلار افزایش داده است ، Augmenta (یونان) یک پلت فرم افزایش عملکرد است که 11.2 میلیون دلار جمع آوری کرده است و Ekylibre (فرانسه) یک ERP منبع باز برای کشاورزان است که سری A نامعلومی را جمع آوری کرده است.

Semios ، یک استارتاپ “کشاورزی دقیق” و یکی از بزرگترین پلتفرم های مستقل فناوری جهان است که از ونکوور کانادا بیرون می آید. در حال حاضر 100 میلیون دلار کمک مالی به رهبری Morningside Group ، یک شرکت خصوصی مستقر در بوستون ، و شرکت VC تحت تأثیر قرار داده است.

دکتر مایکل گیلبرت ، مدیرعامل Semios ، می گوید: “Semios مأموریت دارد تا تجربه تولیدکننده را ساده کند ، از تجزیه و تحلیل داده های بزرگ و یادگیری ماشینی استفاده می کند تا به آنها در کاهش خطر زراعت کمک کند تا بتوانند روی تولید غذای بیشتر و پایدارتر تمرکز کنند. ما از نزدیک شاهد چالش هایی هستیم که مشتریان ما در این زمینه با آن روبرو هستند – از خشکسالی شدید و آتش سوزی های ویرانگر ، تا سرمازدگی ، کاهش سودآوری و افزایش بار نظارتی. “

گیلبرت در پاسخ به این س ifال که آیا فکر می کند رقبایی برای پلتفرم وی وجود دارد یا خیر ، گفت: “شرکت های متعددی هستند که عناصر راه حل جامع ما را ارائه می دهند ، اما ما از کسانی که در حال حاضر یک راه حل یکپارچه را ارائه می دهند که طیف وسیعی از کشاورزان را ارائه می دهد ، بی اطلاع هستیم. “الزامات تولید محصول شامل برنامه ریزی سالانه ، کنترل حشرات و بیماری ها ، مدیریت آب از طریق گزارش های نظارتی و ابزارهای رعایت”.

Semios در حال حاضر در مجموع بیش از 225 میلیون دلار سرمایه خارجی تا به امروز جمع آوری کرده است ، پس از یک دور 100 میلیون دلاری ، که توسط گروه Morningside نیز هدایت شد ، در فوریه 2020. این امر به آن اجازه داد تا به دنبال خرید سریع و جمع آوری سایر شخص ثالث باشد. راه حل های کشاورزی در بستر مدیریت محصولات خود ، از جمله Altrac ، Centricity و Agworld در سال 2021.

میک ساوکا ، مدیر سرمایه گذاری Morningside ، اظهار داشت: “Morningside در شرکت هایی سرمایه گذاری می کند که متعهد به مقابله جدی با چالش های جهانی هستند. توانایی نه تنها حفظ ، بلکه افزایش پایداری سیستم های غذایی ما در شرایط پویایی پیچیده تغییر آب و هوا ، یکی از ضروری ترین نیازهای جهان در زمان ما است. “

Semios در حال حاضر در ایالات متحده ، کانادا ، استرالیا ، نیوزلند ، اروپا و آفریقای جنوبی مشتری دارد.

https://www.youtube.com/watch؟v=H9TcwpbCvh8