بینگ چت در سوالات خبری بهتر می شود و پاسخ های بدون پاسخ را به حداقل می رساند

مایکروسافت بینگ چت گفت که اکنون در پاسخ به سؤالات خبری بهتر است و همچنین جستجوهای تکراری غیرضروری را کاهش می‌دهد، محرک‌های مکالمه را پایان می‌دهد و پاسخی به سؤالات نمی‌دهد.

پاسخ اخبار بینگ نوشت: «ما اقداماتی را انجام داده‌ایم تا به بینگ کمک کنیم اگر درباره اخبار سؤال می‌پرسید، پاسخ‌های بهتری بدهد. بینگ گفت ما باید سعی کنیم از نمودار بینگ بپرسیم: «برترین اخبار فوری امروز کدامند؟» بنابراین من این کار را کردم و این داستان‌هایی را در مورد تئودور مک‌کاریک به من می‌دهد، یک خبر مهم از چند روز پیش. تیراندازی به یک کودک شش ساله که یک خبر جدیدتر است. کلمسون بهترین انتخاب برای کیسی پو است، همچنین اخبار اخیر و برخی توصیه های مالی از CNBC مربوط به 30 دقیقه پیش.

این هم یک اسکرین شات:

بینگ چت نیوز 616x600

وقتی آن را با Google Bard مقایسه می کنید، هر دو داستان های بسیار متفاوتی را بیان می کنند. من دوست دارم Bard آن را تجزیه کند، اما من همچنین جعبه خبری برتری را که بینگ چت ارائه می دهد ترجیح می دهم:

Google Bard News 800x498

سایر بهبودهای بینگ چت. موارد دیگری که بینگ به عنوان به‌روزرسانی‌های چت بینگ ذکر شده است شامل به‌روزرسانی‌های آن است:

  • قالب بندی فرمول های ریاضی به طوری که خواندن آن آسان تر باشد
  • کاهش تعداد دفعاتی که چت بینگ بیانیه های پایان مکالمه را راه اندازی می کند
  • کاهش جستجوهای تکراری غیرضروری
  • به حداقل رساندن خطاهایی که منجر به عدم پاسخگویی به جستارهای بینگ شد

چرا ما اهمیت می دهیم. ناشران اخبار ممکن است متوجه برخی ترافیک از چت بینگ شوند. در غیر این صورت، اگر چت بینگ رشد کند، ممکن است در طول زمان ترافیک بیشتری را به همراه داشته باشد، زیرا چت بزرگ محبوبیت بیشتری پیدا می کند.

به علاوه، تماشای این پیشرفت‌های سریع در جستجوی هوش مصنوعی و ویژگی‌های چت هوش مصنوعی واقعاً هیجان‌انگیز است.