بینگ چت با کارت های دانش و پاسخ های بهینه شده، پاسخ های تصویری را به دست می آورد

مایکروسافت تعدادی از ویژگی‌های جدیدی را اعلام کرد که این هفته به چت بینگ اضافه شده است، از جمله تصاویر درون پاسخ، پاسخ‌های دانش بهینه و موارد دیگر. تیم بینگ نوشت: “برخی از این ویژگی ها ممکن است به طور موقت در تجربه چت Bing شما ظاهر شوند، زیرا ما آنها را آزمایش می کنیم.”

بیایید حفاری کنیم.

پاسخ تصویری با کارت دانش. بینگ چت بصری‌تر شده است، اما اکنون، برخی از این تصاویر به شما اجازه می‌دهند کارت‌های دانش را فعال کنید. بینگ نوشت: «برای راه‌اندازی یک کارت دانش که به شما امکان می‌دهد اطلاعات بیشتری در مورد زیستگاه، رژیم غذایی، چرخه زندگی و سایر حقایق آن‌ها کاوش کنید، روی تصویر کلیک کنید.

این چیزی است که به نظر میرسد:

پاسخ‌دهنده‌های تصویر چت بینگ

پاسخ های بهینه شده بینگ چت همچنین پاسخ‌های بهینه‌سازی شده جدیدی را به دست آورده است که پاسخ‌های مربوط به خرید، آب‌وهوا، امور مالی، مشاغل، خودروها و دستور العمل‌ها را به شما نشان می‌دهد. در مثال زیر، می توانید نتایج محصولات مختلف را به شیوه ای بصری تر مقایسه کنید.

Bing Chat Optimized Answers.gif

ویژگی های دیگر. Bing Chat همچنین اکنون به شما امکان می دهد پاسخ ها را به PDF، فایل متنی یا Microsoft Word صادر کنید. همچنین کپی و چسباندن کد یا سایر بلوک های متن فرمت شده ایجاد شده توسط Bing Chat بهبود یافته است. در نهایت، اکنون می توانید اعلان هایی را برای قالب بندی مانند پاراگراف ها، گلوله ها یا شماره گذاری اضافه کنید.

چرا ما اهمیت می دهیم. ما همچنان شاهد پیشرفت‌های کوچک و بزرگ در ابزارهای مولد هوش مصنوعی، مانند بینگ چت هستیم. رابط گپ بینگ روز به روز بیشتر و بیشتر جستجوگرتر می شود، کاربر پسندتر می شود و پاسخ ها همچنان بهتر می شوند.