بودجه جدید Byju’s به ارزش 18 میلیارد دلار به عنوان کمک مالی جدید – TechCrunch

Byju’s حدود 300 میلیون دلار به عنوان بخشی از دور بزرگتری از سرمایه گذاری جدید جمع آوری کرده است زیرا غول فناوری هند بر گسترش تجارت بین المللی خود تمرکز کرده و به طور تهاجمی فرصت های ادغام و خرید را بررسی می کند.

یک پرونده ، که توسط شرکت تحقیقاتی Tofler به TechCrunch ارائه شده است ، نشان می دهد که سرمایه گذاری جدید ارزش راه اندازی 18 میلیارد دلار دارد ، در حالی که ارزش آن در ژوئن سال جاری 16.5 میلیارد دلار بود. Byju’s 16.5 میلیارد دلار ارزش گذاری کرده است و قبلاً از Paytm غول فناوری فناوری پیشی گرفته است.

شرکای Oxshott Capital بخش جدیدی از سرمایه گذاری را رهبری کردند در حالی که XN Exponent ، Edelweiss ، Verition Master Fund ، IIFL و Time Capital Advisors شرکت کردند.

TechCrunch می داند که سرمایه گذاری جدید بخشی از دور بزرگتر تامین مالی است که احتمال دارد ارزش Byju را به بیش از 21 میلیارد دلار برساند.

سخنگوی بیجو روز دوشنبه از اظهارنظر خودداری کرد.

این سرمایه گذاری جدید در زمانی صورت می گیرد که بیجو نیز در حال مذاکره با بانکداران در مورد تقاضای اولیه برای عرضه اولیه در سال آینده است. اگر TechCrunch در ماه اوت گزارش داد ، برخی از بانکداران در صورت معرفی سال آینده تا 50 میلیارد دلار به این استارتاپ ارزش گذاری کرده اند. Byju Raveendran (بنیانگذار و مدیر اجرایی Byju’s) ماه گذشته در مصاحبه ای تأیید کرد که “IPO در کارتها بود”.

این استارتاپ که از ابتدای بیماری همه گیر بیش از 1.8 میلیارد دلار جمع آوری کرده است ، از بخش قابل توجهی از کمک های مالی اخیر خود برای خرید شرکت استفاده کرده است. در اوایل سال جاری ، آاکاش ، یکی از بزرگترین مutesسسات مربیگری برای دانش آموزان دبیرستانی با بیش از 200 مرکز ، را به قیمت نزدیک به 1 میلیارد دلار خریداری کرد. این شرکت همچنین Great Learning و Epic مستقر در ایالات متحده را به همراه بیش از 1 میلیارد دلار نقد و معاملات سهام خریداری کرده است. ماه گذشته ، این استارتاپ رونمایی کرد که پلتفرم برنامه نویسی کودکان Tynker را با قیمت 200 میلیون دلار خریداری کرده است.

Raveendran ماه گذشته گفت که Byju’s به جستجوی فرصتهای ادغام و خرید بیشتر ادامه می دهد. او گفت که این خریدها به بیجو کمک می کند تا عرضه های خود را به طور گسترده افزایش دهد و بازارهای بین المللی را به شیوه های معنادارتری تحت تأثیر قرار دهد.

Byju’s دانشجویانی را آماده می کند که دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد را دنبال می کنند و در سال های اخیر نیز فهرست خود را برای خدمت به همه دانش آموزان مدرسه ای گسترش داده است. معلمان برنامه Byju با استفاده از اشیاء واقعی مانند پیتزا و کیک به موضوعات پیچیده می پردازند.

این بیماری همه گیر ، که باعث شد دهلی نو مجبور شود قرنطینه سراسری را تعطیل کند و مدارس را تعطیل کند ، رشد آن و چندین استارتاپ آموزش آنلاین دیگر از جمله Unacademy و Vedantu را تسریع کرد.