به گفته Yelp ، بازگشایی مشاغل کاهش یافته است در حالی که گشایش های تفریحی جدید و مهمان نوازی باعث رشد شده است.

به گفته Yelp ، 85 درصد از مشاغل موقت تعطیل شده در ایالات متحده از زمان شروع همه گیری تا 30 سپتامبر 2021 بازگشایی شده اند. به طور کلی ، علیرغم صنایع تفریحی ، مهمان نوازی و زیبایی که باعث رشد می شوند ، افتتاح مشاغل جدید در سراسر کشور کاهش یافته است. و ، علاقه مصرف کنندگان به زندگی شبانه ، تناسب اندام و سرگرمی تا حد زیادی از سطح سال 2019 فراتر رفته است.

تصویر: Yelp.

افتتاح مشاغل جدید در Q3 کاهش می یابد. در سه ماهه سوم ، افتتاحیه های تجاری جدید در سراسر گروه ثابت ماند و به 142،328 رسید – 1٪ افزایش سالانه.

افتتاحیه های تجاری ماهانه در Yelp. تصویر: Yelp.

با این حال ، کل افتتاحیه های تجاری جدید در نه ماهه اول سال 2021 (439،094) هنوز از سطح قبل از همه گیری در مدت مشابه در سال 2019 (433،243) فراتر رفته است.

اوقات فراغت ، مهمان نوازی و زیبایی باعث ایجاد مشاغل جدید شد. افتتاح مشاغل جدید در اوقات فراغت و مهمان نوازی در Yelp در Q3 2021 در مقایسه با Q3 2020 افزایش یافته است ، که انتظار می رفت با در دسترس قرار گرفتن واکسن در اوایل سال جاری انتظار می رفت.

در سه ماهه سوم سال 2021 ، هتل ها 3،514 افتتاحیه جدید (32 درصد افزایش در سال) را به خود اختصاص داده اند ، زندگی شبانه باعث 2570 افتتاحیه جدید (30 درصد افزایش سالانه) و مشاغل در بخش زیبایی 11،029 (7 درصد افزایش سالانه) رشد کرده است.

افتتاحیه های جدید رستوران و تجارت غذا در سراسر کشور ثابت می ماند. مشابه افتتاحیه مشاغل جدید در سراسر جهان ، افتتاحیه های جدید رستوران ها و صنایع غذایی نیز 2 درصد در سال افزایش یافته و 19،892 مشاغل جدید در سه ماهه سوم 2021 اضافه شده است.

تصویر: Yelp.

با تجزیه و تحلیل در سطح ایالت ، رشد در این دسته متفاوت به نظر می رسد ، هر چهار ماه یکبار: بسیاری از ایالت ها از سه ماهه دوم تا سه ماهه سوم سال 2021 افزایش افتتاح مشاغل رستوران و غذا را تجربه کردند ، از جمله آلاسکا (36 درصد افزایش) ، کانکتیکات (25 درصد افزایش). ، هاوایی (19 درصد افزایش) ، مین (33 درصد افزایش) ، مونتانا (13 درصد افزایش) ، نیویورک (12 درصد افزایش) ، رود آیلند (24 درصد افزایش) و وایومینگ (22 درصد افزایش).

در مورد بازگشایی ها ، 83 درصد از مشاغل رستوران داری و غذا که به طور موقت بین مارس 2020 و پایان سه ماهه سوم سال 2021 تعطیل شده بودند ، از 30 سپتامبر 2021 بازگشایی شده اند.

مردم علاقه زیادی به زندگی شبانه ، تناسب اندام و سرگرمی داشتند. در سه ماهه سوم 2020 ، مشاغل مربوط به زندگی شبانه در بسیاری از ایالت ها به دلیل محدودیت های همه گیر مجبور به تعطیلی شدند. یک سال بعد ، علاقه مصرف کنندگان (توسط Yelp از طریق تعامل با مشاغل در بستر آن ، مانند مشاهده صفحات تجاری ، ارسال عکس ، نظرات و غیره) در این بخش به میزان قابل توجهی افزایش یافته است – علاقه به باشگاه های رقص (67٪ افزایش) ، پیانو کافه ها (58 درصد افزایش) ، باشگاه های کمدی (79 درصد افزایش) ، بازی های سرگرمی (80 درصد) و بارهای همجنس بازان (38 درصد افزایش) همگی در مقایسه با سطح سه ماهه سوم 2020 افزایش چشمگیری داشته اند.

تصویر: Yelp.

علاقه به کلاسهای بدنسازی و تناسب اندام نیز افزایش چشمگیری داشته است. در سه ماهه سوم سال 2021 ، تمرینات پیلاتس (54 درصد افزایش) ، کلاسهای رقص با قطب (56 درصد افزایش) ، آمادگی هوایی (74 درصد افزایش) ، یوگا (41 درصد افزایش) ، کلاسهای بار (42 درصد افزایش) و سونا (55 درصد افزایش) همه از سطح بهره مصرف کننده در سه ماهه سوم 2020 فراتر رفت.

علاوه بر این ، افزایش علاقه مصرف کنندگان به بازی بولینگ (افزایش 116 درصدی در مقایسه با سه ماهه سوم 2020) ، پارک آبی (115 درصد افزایش) ، پرتاب تبر (107 درصد افزایش) ، ورزشگاه های استادیوم (96 درصد افزایش) ، مراکز بازی سرپوشیده (204 درصد افزایش) ، لیزر برچسب (77٪ افزایش) و شهربازی (70٪ افزایش) ممکن است نشان دهنده تردید کمتر مصرف کنندگان در انجام فعالیتهایی باشد که فاصله گذاری اجتماعی در آنها دشوار یا غیرممکن است.

چرا اهمیت می دهیم. این آمارها به ما یک ایده کلی از نحوه عملکرد مشاغل محلی و آنچه برای مصرف کنندگان مهم است می دهد. بازگشایی مشاغل کاهش یافته است ، که ممکن است به این معنا باشد که مشاغل تعطیل شده موقت کمتر رایج شده و اقتصادهای محلی در حال سازگاری هستند.

در حالی که اوقات فراغت و مهمان نوازی باعث ایجاد مشاغل جدید شده است ، این مشاغل هنوز هم با کمبود نیروی کار روبرو هستند ، که می تواند بر توانایی خدمات رسانی به مشتریان تأثیر منفی بگذارد و تلاش های بازاریابی را تضعیف کند. صنعت رستوران و غذا با کمبود نیروی کار مشابه ، همراه با افزایش قیمت مواد غذایی مواجه است ، که ممکن است توضیح دهنده کاهش رشد در سراسر کشور باشد.

در صنایع شب زنده داری ، تناسب اندام و سرگرمی ، علاقه مصرف کنندگان به غیر از سینماها از سطح سال 2019 فراتر رفته است. این تغییر ممکن است ناشی از در دسترس بودن واکسن COVID و تقاضای منقبض شده از سال 2020 و اوایل سال جاری باشد.

این آمار را می توان به طور کلی مثبت تلقی کرد ، اما مهم است که به یاد داشته باشید که این داده های تاریخی است. این همه گیری هنوز وجود دارد و عوارض جانبی آن نیز وجود دارد: تورم به بالاترین حد خود در 13 سال اخیر رسیده است ، در برخی بخش ها کمبود نیروی کار وجود دارد ، در برخی ایالت ها حکم ماسک به قوت خود باقی است ، برخی از شهرها نیاز به واکسن برای مشاغل و تأمین داخلی دارند. مشکلات زنجیره ای به مشتریان سرازیر می شود. علاوه بر این ، ما به فصل تعطیلات نزدیک می شویم ، سال گذشته شاهد افزایش قابل توجهی در موارد COVID بودیم – صاحبان مشاغل و بازاریابان باید برنامه ای داشته باشند در صورت تکرار تاریخ.


درباره نویسنده

جورج نگوین ویرایشگر Search Engine Land است که جستجوهای ارگانیک ، پادکست و تجارت الکترونیکی را پوشش می دهد. سابقه وی روزنامه نگاری و بازاریابی محتوا است. قبل از ورود به صنعت ، او به عنوان شخصیت رادیو ، نویسنده ، مجری پادکست و معلم مدرسه دولتی کار می کرد.