به گفته ارائه دهنده داده ها ، نتایج جستجوهای Google امسال نسبت به سال گذشته بی ثبات تر است

بر اساس داده های جدید سمروش ، نوسان نتایج جستجوی گوگل در سال 2021 بسیار شدیدتر و مکرر نسبت به سال قبل بوده است. مردی اوبر اشتاین منتشر شد تکه های داده از Semrush در توییتر روز دیگر این را نشان می دهد.

نتایج دسکتاپ 68 درصد فرارتر است. داده ها می گویند در نتایج جستجوی دسکتاپ گوگل از ژانویه 2021 تا اکتبر 2021 ، 68 درصد افزایش روزهایی نشان می دهد که نوسانات بالایی را نشان می دهد. بالا نوسانات نمره 5 از 10 تا 8 از 10 در ابزار سنسور Semrush است. این نمودار زیر 2020 را در مقایسه با 2021 نشان می دهد:

نتایج تلفن همراه 84 vo فرار است. به گفته سمروش ، در نتایج جستجوی گوگل تلفن همراه از ژانویه 2021 تا اکتبر 2021 ، تعداد 84 روز افزایش نوسان در نتایج جستجوی تلفن همراه Google افزایش یافته است. این نمودار زیر 2020 را در مقایسه با 2021 نشان می دهد:

نوسان بسیار بالا در مورد نوسانات “بسیار بالا” ، که در ابزار Semrush Sensor بالاتر از 8 از 10 است ، چه می شود. خوب ، طبق داده های سمروش ، بیش از 50 درصد از روزهای سال 2021 تا کنون بیش از حد طبیعی نوسانات روی میز را نشان داده است.

و در جستجوی تلفن همراه ، فقط بیش از 57 است.

تجزیه بر اساس شدت نوسانات. مردی اوبرشتاین از Semrush همچنین داده ها را بر اساس سطوح شدت تجزیه کرد. در اینجا آن نمودارها وجود دارد که ابتدا برای دسکتاپ تفکیک شده و سپس توسط تلفن همراه دنبال می شوند.

من دیوانه نیستم. نتیجه گیری موردی این است که من دیوانه نیستم و آنچه هفته گذشته در خبرنامه درباره سطوح دیوانه کننده به روزرسانی های تایید نشده الگوریتم گوگل ذکر کردم ، در واقع همان چیزی است که داده ها برای سال 2021 نشان می دهند.

جریان کامل داده ها و بینش ها را از این به بعد بررسی کنید توییتبه

چرا اهمیت می دهیم. در حالی که احتمالاً برای همه نوسانات رتبه بندی شده در جستجوی گوگل تأیید شده و تأیید نشده مفید نیست ، مفید نیست که بدانیم چه زمانی این اتفاق می افتد. مفید است زیرا ممکن است به شما چیزی برای کار بدهد. ممکن است به شما کمک کند از نظر ذهنی مطلع شوید ، این فقط شما نیستید ، بلکه صدها یا هزاران وب سایت دیگر تحت تأثیر این به روز رسانی قرار می گیرند. به علاوه ، دانستن اینکه چه موقع یک به روزرسانی الگوریتم بر سایت شما تأثیر می گذارد ، درمقابل چیزی فصلی یا اشتباه فنی که انجام داده اید ، مفید است. این چیزی است که گوگل در واقع اوایل امسال برای ما ترسیم و نشان داد.


درباره نویسنده

بری شوارتز ، ویرایشگر مشارکت کننده در موتورهای جستجو و یکی از اعضای برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک RustyBrick ، ​​یک شرکت مشاوره وب در NY است. او همچنین میزگرد موتور جستجو را اجرا می کند ، یک وبلاگ جستجوی محبوب در موضوعات بسیار پیشرفته SEM. وبلاگ شخصی بری Cartoon Barry نام دارد و می توانید او را در توییتر اینجا دنبال کنید.